Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, HopLoppiin ei omia eväitä!

  • Viestiketjun aloittaja "vesipullo"
  • Ensimmäinen viesti
kyykkyvatkaaja! harmaana
Onhan se toki ihan kamalaa että joskus olis otettava sitä mitä on. Minusta aikunen ei voi elää "mää haluun"-asenteella jos ei oikeasti ole syytä poiketa säännöistä. Opetat lapsetkin siihen että säännöt on kierrettäväksi. Vai ravaatteko te sielä viikoittain?
Me käydään joka viikko jossakin lastentapahtumassa / -paikassa. Mä en rupea syöttämään joka viikko lapselle roskaruokaa. Kävisimme toki enemmänkin eri tapahtumissa, jos pystyisi syömään kunnolla.

Esim viimeksi kun kävimme laskettelemassa, niin laskettelupaikan kahvilassa oli vain tarjolla limsaa, sporttijuomia, trippejä. Edes vettä ei voinut juoda. Olisi pitänyt ymmärtää raahata vesi mukana kotoa.
 
kyykkyvatkaaja! harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja sösserii;29980098:
Ja ne kauempana asuvat eivät voi syödä niitä eväitään kotimatkalla, koska..?
Koska Suomen sää on kylmä ja satainen. En tee mieli istua sateessa kylmässä syömässä eväitä. Kesällä toki eri juttu.
 
Vanha kääkkä
Lisätään palstamamman prototyyppiin vielä tämä: kyyhöttää lapsineen hoplopin vessassa eväitä syömässä kuin rotta kolossaan. Koska ne ruoat siellä on niin kalliita ja niissä on LISÄAINEITA.

Ja kukaan ei ole vielä vastannut: viettekö teatteriinkin omat väliaikatarjoilut?
 
kyykkyvatkaaja! harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja sösserii;29980118:
Eli siis kaikki pidemmän matkan takaa tulevat kulkevat niin syysmyrskyissä kuin talvipakkasissakin kävellen HopLopiin ja takaisin.
Okei, itse valitsisin mielummin oman auton tai julkisen kulkuneuvon.
Multa kysytiin, miksi (lapseni) en voi syödä eväitä matkalla. Vastasin kysymykseen.
Me ei kuljeta Hoploppiin autolla tai julkisilla.
 
hmph
Otatteko te uimahalliinkin eväät mukaan???

Ei sinne hoploppiin ole tarkoitus jäädä varmaankaan asumaan. Niin että roudaa jääkaapin mukanaan ja perustaa majan kahvilan pöytään ja syö aina välillä ja taas lapset leikkii lisää...

Liiketoiminta nyt vaan on sellaista. Sillai se maailma toimii. Sorry.
 
"venla"
täällä hoplopissa on jugurtteja, vanukkaita, smoothieita, pullat, keksit, leivät ja sämpylät, hedelmiä, jätskiä, karkkeja/suklaata, hodareita, hampparia tai lihapullat muusilla, erilaisia pilttipurkkeja ym.
hinnat on ihan tavalliset hinnat = kallista mutta niinhän nykyään on ihan joka paikassa...
mutta siis onko tän palstan mammat ihan aikuisten oikeesti sitä mieltä että eväät saa omalla porukalla olla hoplopissa, sitähän alkuperäiskysymys koski...laskettelupaikat sun muut on ihan oma asiansa.
oon aina miettinyt että suurinosa palstamammoista ilmeisesti tosiaan on lähihoitaja-yksinhuoltajia mutta että tääkin on ihan oikeutettua niin yäk, sorry vaan :( jälleen osoitus mulle-kaikki-heti-meiningistä :(
 
"Joku"
On uimahallissakin eväät:)Itse ainakin myönnän olevani niin pihi,että otan sen 0,20e pillimehun kotoa mukaan,
koska en halua maksaa mehusta yhtään enenpää.Liputkin ostan aina kun on joku alekampanja:)Iso perhe ja kun pienistä asioista säästää on rahaa tehdä enenmän kivoja juttuja:)
 
[QUOTE="Joku";29980220]On uimahallissakin eväät:)Itse ainakin myönnän olevani niin pihi,että otan sen 0,20e pillimehun kotoa mukaan,
koska en halua maksaa mehusta yhtään enenpää.Liputkin ostan aina kun on joku alekampanja:)Iso perhe ja kun pienistä asioista säästää on rahaa tehdä enenmän kivoja juttuja:)[/QUOTE]

Persaukisille kaikki on kallista :attn:
 
Meidän tyttö on keliaakikko ja siellä oli tasan kahta sorttia valikoimassa, joko gluteeniton kuiva käntty, tai gluteeniton kuiva suolainen pasteija. Tarjosivat, että voisivat paistaa ranskikset, mutta eihän niitä voi ottaa, kun ei voi tietää, onko se öljy saastunutta vai ei.
Ei sillä, että olisin edes ottamassa omia eväitä tytölle mukaan, me vaan ei käydä sitten enää hoplopeissa.
 
"höh"
[QUOTE="...";29980330]Ei ole ravintola.totta kai siellä pitäisi voida saada syödä omia eväitä.[/QUOTE]

No onhan se kahvio ja ne pöydät ravintolatoimintaa harjoittava liike, jolla on luvat siihen ja joka varmaan maksaa siitä alueesta. Ja varmaankaan kukaan ei toivo että leikkialueista tulisi ihmisten ruokailualusta...
 
"Jenis"
[QUOTE="...";29980330]Ei ole ravintola.totta kai siellä pitäisi voida saada syödä omia eväitä.[/QUOTE]

Eihän tää nyt oikeesti voi olla näin vaikeeta? Jokainen yrittäjä määrittelee ihan itse, mitä hänen omistamassaan yrityksessä saa ja ei saa tehdä, lain sallimissa rajoissa toki. Hoplopissa on määritelty, että omia eväitä ei saa syödä. Jos ei voi tähän suostua, ei mene sinne Hoploppiin.
 
"Jenis"
Alkuperäinen kirjoittaja sääntö rules not;29980373:
Tänne sääntöjen luvattuun maahan pitäisi saada sääntö että säännöt olisivat luvanvaraisia. Vältyttäisiin ehkä typerimmiltä säännöiltä.
Suosittelen pikaista visiittiä esim. Amerikkaan tai Saksaan. Hoplopin evässäännöt on sen jälkeen kevyttä kauraa ;)
 
[QUOTE="Jenis";29980391]Suosittelen pikaista visiittiä esim. Amerikkaan tai Saksaan. Hoplopin evässäännöt on sen jälkeen kevyttä kauraa ;)[/QUOTE]

Tota, meidän lähellä on 6 sisäleikkipaikkaa. Yhteen ei saa tuoda muuta kuin synttärikakun ja karkkia, yhteen vain kylmiä juomia sekä pikkupurtavaa. Muihin voi sitten tuoda omat eväät miten haluaa.
 
Sh
Jonotin viimeksi 20min et sain tilata ruokaa ja 30min sitä annosta. Minusta liian pitkä aika, ei meinannu lapset pysyä millään aisoissa jonossa ja pienempi on niin pieni ettei voi mennä siellä yksin. Siispä ensi kerralla otan omat eväät ja syön/syötän ne jos joutuisi yhtä kauan odottaa. Palkatkoon lisää väkeä töihin jos siellä pitää syödä vain heidän ruokiaan.
 
"Jenis"
Tota, meidän lähellä on 6 sisäleikkipaikkaa. Yhteen ei saa tuoda muuta kuin synttärikakun ja karkkia, yhteen vain kylmiä juomia sekä pikkupurtavaa. Muihin voi sitten tuoda omat eväät miten haluaa.
Mä en tarkoittanut leikkipaikkojen sääntöjä, vaan sääntöjä ylipäänsä. Jenkkilässä esim. vesipullon juominen terassilla saattaa olla vartijan puhuttelun vaativa rike :D
 

Yhteistyössä