Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, HopLoppiin ei omia eväitä!

  • Viestiketjun aloittaja "vesipullo"
  • Ensimmäinen viesti
Miten pitkään te oikein olette noissa sisäleikkipaikoissa? Me käydään semmosessa ehkä kaks kertaa vuodessa, eikä ikinä olla syöty tai tarvittu ruokaa sinä aikana. Ollaan jotain pari-kolme tuntia tavallisesti. Syödään kotona ennen lähtöä ja kotiin tullessa. Kukaan ei ole kuollut nälkään.

Muutenkin käydään noissa arkivapailla koska silloin on tilaa olla ja mennä. Ehkä pari perhettä on muita paikalla eikä ikinä tarvitse jonottaa mihinkään.
 
Sh
Me mentiin viimeksi hoploppiin keskellä viikkoa keskellä päivää hyvällä kelillä ja porukkaa oli kuin pipoa, en tiedä miksi oli niin paljon. Yleensä ei ole. Kyllä meillä saattaa siellä 3h vierähtää. Meillä menee matkaan yhteen suuntaan reilu 0,5h joten kyllä siinä alkaa muksuilla nälkä olla. Esim jos ovat syöneet aamupalan klo 9, ollaan hoplopissa klo 10 niin aika pian alkaa lounasaika kolkuttaa. Ja mulle on ihan jees ostaa sieltä ruokaa, kunhan en jonota sitä vajaata tuntia.
 
"huoh"
No ei ihme että suomalaiset ovat niin lihavia kun syödä puputtaa pitää koko ajan...

Hoploppiin mennään leikkimään eikä syömään. Ei voi olla niin vaikeaa ennakoida ja suunnitella vähäsen.
 
"Voivoi"
On se taas niin vaikeaa järjestää lastensa ruokailu. On se niin vaikeaa, kun eivät ruokapaikat varaudu sataan erilaiseen allergia-ateriaan/päivä. On se vaikeaa, jos ei ravintolaan/kahvilaan voi ottaa omia eväitä ja juomia. On se niin vaikeaa syödä sitten jossain muualla välipalat, jotka on omin kätösin pulmusellensa laittanut, jos on tankkauksen tarve.
 
Huutelen puskista
Pahimpien palstamammojen mielestä HopLopin pitäisi varmaan olla ilmainen paikka, jonne voi ikään kuin tiputtaa lapsensa paikan työntekijöiden vahdittaviksi leikkimään ja syömään omia eväitään. Sillä välin palstamamma voisi vähän shoppailla ja viettää keskenään laatuaikaa.

Voi jumalauta.
 
[QUOTE="Jenis";29980489]Mä en tarkoittanut leikkipaikkojen sääntöjä, vaan sääntöjä ylipäänsä. Jenkkilässä esim. vesipullon juominen terassilla saattaa olla vartijan puhuttelun vaativa rike :D[/QUOTE]

No saako Suomessa viedä oman vesipullon terassille? Kyllä mulla on ainakinollut tapana ostaa juomat siitä paikasta, jonka palveluita käytän, oli se juoma sitten vettä tai jotain muuta. Sekä Suomessa että Saksassa.
 
giopps
Voitaisiinko keksiä porukalla joku ruoka-aineallergia, jonka varjolla saa ihan varmasti omia eväitä syödä, kun ei heillä ole sopivaa tarjota? Mikä se voisi olla?

Mun mielestä tuo omien eväiden tuonti nousee selkeästi esiin aina HopLop ja fiksu bisneksenpyörittäjä ymmärtäisi että nyt on asiakaskunnalla eri tarpeet ja toiveet, mitä heillä on tarjota. Eli kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.
Itse HopLopin vetäjänä selvittäisin että miksi niitä eväitä halutaan niin väkisin tuoda, miksi ei yrityksen oma ruokatarjonta kelpaa ja tekisin muutoksia sen mukaan. Onko kallista, kestääkö kauan?
Itse en ole käynyt, joten en osaa sano onko ruuan laadussa jotain vikaa, lihapullat ja muusi ainakin kuulostaa ihan normiruualta ja ne ainakin IKEA:n versioina kelpaavat paremmin kuin hyvin lapsiperheille.
Mutta siis, jotain kannattaisi yrityksen muuttaa.
 
"minna"
Meillä on neljä lasta, joten itse sisäänpääsykin on jo kallis. Silti ei tulisi mieleenkään viedä omia eväitä ja alkaa purkaa säännöistä. Ajotetaan meno niin, että syödään ennen sitä ja mennään muualle syömään sen jälkeen tai sitten kotiin ????
 

Yhteistyössä