Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, HopLoppiin ei omia eväitä!

  • Viestiketjun aloittaja "vesipullo"
  • Ensimmäinen viesti
"vesipullo"
Kävimme aamupäivällä lapsen kanssa HopLopissa ja eikö sinne joku mamma parkkeerannut viereiseen pöytään ja kovaan ääneen valitti kuinka ne eväät jäi nyt autoon ja toinen vanhemmista ne sitten hakemaan.
Perhe levitteli eväänsä pöytään kun myyjä huomasi tilanteen ja meni sanomaan asiasta ja tämähän ei tietenkään heille käynyt ettei omia eväitä voisi siellä syödä.
Kauhea mekastus ja mellastus yksien voileipien takia joita saa siitä kahvioista vaikka mitä sorttia.
En tiedä suostuivatko lopulta ostamaan kahvion leipiä vai lähtikö pois kun itse olimme juuri lähtöä muutenkin tekemässä niin en viitsinyt jäädä kyttäämään minkä episodin tuo perhe lopulta nosti :D
Toki sen mitä nyt kuulin siihen kun itse olimme naulakoilla kenkiä ottamassa jalkoihin.

Luulisi että jokainen ne säännöt osaisi ja tajuaisi että vain oma vesipullo on tuonne sallittu.
 
en tiedä mutta...
Säännöt on säännöt. Ymmärtäisin siinä tapauksessa jos ei oikeasti ole rahaa ostaa tai jos on esim. allergioita, ja hoplopista ei löydy ruokaa allergiselle.
 
Vanha kääkkä
Jos ei ole rahaa ostaa eväitä, niin voisi kuvitella että lähietäisyydeltä löytyisi joku kiva leikkipuisto tai metsä, jonne voisi mennä ihan ilmaiseksi ja ostaa oikein hyvät eväät niillä rannekerahoilla. Täällä päin on ainakin ihan älyttömän hyvä ilma.
 
  • Tykkää
Reactions: baby-mama
"vesipullo"
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä mutta...;29979540:
Säännöt on säännöt. Ymmärtäisin siinä tapauksessa jos ei oikeasti ole rahaa ostaa tai jos on esim. allergioita, ja hoplopista ei löydy ruokaa allergiselle.
Minä olin yllättynyt kuinka laaja tuo heidän ruoka tarjontansa nykyään on ;)
sillä on mm pilttiä kuin hedelmiäkin myynnissä
ja monenmoista erilaista kokoista ja näköistä leipääkin löytyi.
Toki hinnat ei mitään edullisia mutta jos sen kerran sinne menee niin ehkä kannattaa ruokkia lapset kunnolla ennen sinne menoa ja varata vain se vesipullo mukaan tai ostaa se 3e sämpylä ;)
 
samaan verrattavissa
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä....;29979555:
ei se puisto tai metsä nyt oo ihan sama kuin hoplop, voisin väittää näin molemmissa käyneenä.
Mutta samaan verrattavissa kun menisit kahvioon oma termospullo ja kahvimuki mukanasi :LOL:
 
tarjonta
[QUOTE="vesipullo";29979553]Minä olin yllättynyt kuinka laaja tuo heidän ruoka tarjontansa nykyään on ;)
sillä on mm pilttiä kuin hedelmiäkin myynnissä
ja monenmoista erilaista kokoista ja näköistä leipääkin löytyi.
Toki hinnat ei mitään edullisia mutta jos sen kerran sinne menee niin ehkä kannattaa ruokkia lapset kunnolla ennen sinne menoa ja varata vain se vesipullo mukaan tai ostaa se 3e sämpylä ;)[/QUOTE]

Jospa noissakin paikoissa on eroa, kun siellä missä me käydään ei kyllä ole oikeen mitään valikoimaa. Aina me syödään muualla joko ennen tai jälkeen ja vaan sen takia kun siellä ei ole mitään mitä haluais ostaa. Jäätelökin oli varmaan kerran sulanutta viimeksi.
 
en tiedä...
No ravintolaan en menisi omia eväitä syömään, enkä kahvilaan termospullo ja muki mukana (paitsi jos ostan sen täyteen kahvia sieltä...) Mut hoplop kun ei ole ruokapaikka, vaan siinä on kahvio/baari samassa yhteydessä, niin on mun mielestä eri asia.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"eräs"
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha kääkkä;29979562:
Ei ole ihan sama sekään, onko rahaa ruokaan vai pitääkö olla nälissään.
ei pidä viimeisillä rahoilla mennä ostamaan kalliita hoplop rannekkeita ;)
eiköhän sillä 14e per ranneke olisi silloin ruokakaupassakin parempaakin käyttöä
 
Vanha kääkkä
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä...;29979568:
No ravintolaan en menisi omia eväitä syömään, enkä kahvilaan termospullo ja muki mukana (paitsi jos ostan sen täyteen kahvia sieltä...) Mut hoplop kun ei ole ruokapaikka, vaan siinä on kahvio/baari samassa yhteydessä, niin on mun mielestä eri asia.
Eli hoplopin kahviossa saa susta syödä omia eväitä?

Saanko juoda omia viinoja, jos menen kapakkiin ensisijaisesti kuuntelemaan bändiä?
 
"vesipullo"
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä...;29979568:
No ravintolaan en menisi omia eväitä syömään, enkä kahvilaan termospullo ja muki mukana (paitsi jos ostan sen täyteen kahvia sieltä...) Mut hoplop kun ei ole ruokapaikka, vaan siinä on kahvio/baari samassa yhteydessä, niin on mun mielestä eri asia.
Miten niin hoplopissa ei ole kahvi tai ruokapaikka samassa?
Miten se on eri asia?
En tiedä minkälaisia loppeja teillä on mutta meillä (Lahti) on ainakin ihan kunnon valikoima tuossa kahviossa ruokaa kuin sitä välipalaakin ja käsittääkseni aika samoja myös muuallakin tarjolla jos en pahasti väärässä.
Miten toi hoplopin kahvio ei ole teidän mielestänne ole kahvio?
 
"kysyn"
3 eurolla sais tehtyä kasan voikkareita evääksi. Ite en tykkää siitä, että jos maksaa tollaseen paikkaan pääsystä niin rahastetaan moninkertaisesti ruokapaikassakin.
No äänestä sitten jaloillasi jos huvittaa ;) Menemällä kyseiseen paikkaan olet mielestäni sitoutunut noudattamaan paikan sääntöjä, vai kuulutko niihin joita säännöt ei koske?
 
en tiedä...
No kuten sanoin, säännöt on säännöt. Jos saisin itse päättää säännöt, niin ne olis erilaiset. Hoplop on ensisijaisesti kai leikkipaikka lapsille ja samaan yhteyteen on tehty kahvio baari, jossa edellytetään asiakkaiden syövän/juovan. En tykkää yhtään siitä kahvio/baari osuudesta. Ensinnäkin valikoima on ihan p***a ja jonottaa saa aina vähintään 10 minuuttia.
 
Vieeeras
No on se vähän. Ne liput on ihan sikahintasia paikan tasoon verrattuna. Ne liput sisältää pääsyn niihin kiipeilypaikkoihin, ei ruokiin. Hoplop ei ole ravintola, kuten joku vertasi. Mun mielestä on älytöntä että siellä pitää vielä maksaa sikahintaa huonoista eväistä (leivät kuivia ja kaikenmaailman lisäainejäämönjiä). Meillä ei ole siellä koskaan omia eväitä ollut. Yleensä syödään ennen kun mennään.
 
Vanha kääkkä
Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä...;29979597:
No kuten sanoin, säännöt on säännöt. Jos saisin itse päättää säännöt, niin ne olis erilaiset. Hoplop on ensisijaisesti kai leikkipaikka lapsille ja samaan yhteyteen on tehty kahvio baari, jossa edellytetään asiakkaiden syövän/juovan. En tykkää yhtään siitä kahvio/baari osuudesta. Ensinnäkin valikoima on ihan p***a ja jonottaa saa aina vähintään 10 minuuttia.
Minä voin kertoa ratkaisun: ei sieltä ole pakko tilata mitään. Voi lähteä vaikka kotiin kun alkaa hiukoa. Vai päästäänkö nyt siihen, että yhyy, kalliit liput menee hukkaan...

Hoplopin liikeidea on mitä se on. En minäkään niitä rasvaa tihkuvia pöperöitä rakasta, mutta syödään toki silloin harvoin kun sinne mennään. Samoin saatan tilata oluen baarissa bändikeikalla tai ottaa leivoskahvit teatterin väliajalla, vaikka olen tullut nauttimaan esityksestä.
 
"Äiti-77"
3 eurolla sais tehtyä kasan voikkareita evääksi. Ite en tykkää siitä, että jos maksaa tollaseen paikkaan pääsystä niin rahastetaan moninkertaisesti ruokapaikassakin.
Täysin samaa mieltä sun kanssas.. Sillä ne hinnat siinä kahviossa on ihan törkeät, pitäisivät sit ees hinnat kohtuullisina niin ymmärtäisin tuon säännöt ettei omia eväitä!!! Muutenkin ranneke on jo ihan yli hintainen paikkaan nähden.. Ja juu on äänestetty jaloilla ja emme käy kyseisessä paikassa enää.
 
Vanha kääkkä
Kuten sanottu, en ole mikään suuri hoplopin fani. Päinvastoin. Mutta muistaakseni ne hinnat eivät ole ollenkaan törkeät, vaan suunnilleen samanlaiset kuin millä tahansa huoltiksella tms.

Ruoan laatu on taas oma lukunsa. Muistelen jostakin lukeneeni, että aluksi paikassa oli tarjolla vain hedelmiä ym. terveellistä, mutta lapset ja vanhemmat vaativat karkkia ja rasvamättöä.
 

Yhteistyössä