Mikä on tekosyysi mikset osallistunut tänään tissiflashmobiin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
TFMb on niin typerää! Ei kai kukaan ole estänyt heitä kulkemasta rinnat paljaana?! Ei! Menkööt varusteineen vaikka kauppaan aamulla ostamaan kananmunia. Mutta sitten,kun sattuu kipeästi, niin nuokin pukevat päälleen mielellään burkan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
TFMb on niin typerää! Ei kai kukaan ole estänyt heitä kulkemasta rinnat paljaana?! Ei! Menkööt varusteineen vaikka kauppaan aamulla ostamaan kananmunia. Mutta sitten,kun sattuu kipeästi, niin nuokin pukevat päälleen mielellään burkan.
No näin juuri.
Jos oikeasti ovat feministejä niin näyttelisivät tissejään Lähi-idässä!
 
  • Tykkää
Reactions: Zariza ja Elena777
TFMb on niin typerää! Ei kai kukaan ole estänyt heitä kulkemasta rinnat paljaana?! Ei! Menkööt varusteineen vaikka kauppaan aamulla ostamaan kananmunia. Mutta sitten,kun sattuu kipeästi, niin nuokin pukevat päälleen mielellään burkan.
No näin juuri.
Jos oikeasti ovat feministejä niin näyttelisivät tissejään Lähi-idässä!
Tai kävelisivät hetken Kontulassa ja istahtaisivat jonkun paikallisen rakennuksen eteen missä toimii moskeija.
 
vierailija
Minua ei huolittu, koska olen naisellinen nainen, työskentelen myös mallina, ja minulla on kiinteät rinnat.
Ilmeisesti tämä siis oli vain jonkun tietyn tyylisen ja tietyn kuppikunnan OMA juttu jossa käytetään nännien vilauttelua tekosyynä omaan, itsekkään huomionhakuisen paljastelun tarpeeseen eli ekshibitionismiin.
Kai sinne rannalle voi kuka tahansa mennä? Eikai ne voi ketään estää tuolla tavalla?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja m.e.k.
vierailija
Loukkasin jalkani pahasti perjantaina. No en mä olis oikeasti muutenkaan mennyt. Mies sen sijaan meni sinne. Ja ilmoitti tänään että hän ei sitten ainakaan huomenna kuskaa mua mihinkään lääkäriin. Joten ei auta ku kävellä.
 

Yhteistyössä