Mikä on tekosyysi mikset osallistunut tänään tissiflashmobiin?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei huvita lähteä niiden puolilesbo-riimu-tatska-voimaantujanaisten joukkoon, joilta kaikilta kuitenki löytyy taustalta joku risainen lapsuus ja ehkä pari mt-diagnoosiakin.

Nuo 2 viimeistä seikkaa ei oo asia minkä takia syrjisin ketään. Mutta ne on usein syynä noille tempauksille.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
äää ei taas tätä!

No mä kannatan naisten aseman parantamista, erityisesti maissa missä se on lutikkaakin alempana.
Nainen kun on niin paljon enemmän kuin synnytyskone tai perheen ja suvun omaisuutta...me ollaan ihmisiä.
Mutta..emmä ymmärrä miten tissien heiluttelu paljaana vois vähentää seksuaalista ahdistelua, parantaa naisten palkkatasoa, työnsaantia ym ym mitä tuolla tempauksella nyt sitten ikinä haettiinkaan?

Noille asioille pitää tehdä jotain joo-o, mutta eikö tosiaankaan ole muuta keinoa kuin lähteä heilumaan julkisesti niin, että toinen nänni osottaa valokuvassa kaakkoon ja toinen luoteeseen?

Ja jotenkin veikkaan että aikamoinen älömölö ja vitsinaihe nousis, jos miehet tekisivät saman tempauksen, mutta tissien sijaan antaisivatkin sukunuijiensa heilua koko kansan nähden.
 
vierailija
äää ei taas tätä!

No mä kannatan naisten aseman parantamista, erityisesti maissa missä se on lutikkaakin alempana.
Nainen kun on niin paljon enemmän kuin synnytyskone tai perheen ja suvun omaisuutta...me ollaan ihmisiä.
Mutta..emmä ymmärrä miten tissien heiluttelu paljaana vois vähentää seksuaalista ahdistelua, parantaa naisten palkkatasoa, työnsaantia ym ym mitä tuolla tempauksella nyt sitten ikinä haettiinkaan?

Noille asioille pitää tehdä jotain joo-o, mutta eikö tosiaankaan ole muuta keinoa kuin lähteä heilumaan julkisesti niin, että toinen nänni osottaa valokuvassa kaakkoon ja toinen luoteeseen?

Ja jotenkin veikkaan että aikamoinen älömölö ja vitsinaihe nousis, jos miehet tekisivät saman tempauksen, mutta tissien sijaan antaisivatkin sukunuijiensa heilua koko kansan nähden.
(y) :LOL:
 
vierailija
Minua ei huolittu, koska olen naisellinen nainen, työskentelen myös mallina, ja minulla on kiinteät rinnat.
Ilmeisesti tämä siis oli vain jonkun tietyn tyylisen ja tietyn kuppikunnan OMA juttu jossa käytetään nännien vilauttelua tekosyynä omaan, itsekkään huomionhakuisen paljastelun tarpeeseen eli ekshibitionismiin.
 
vierailija
Se on kyllä jännä juttu, että rintansa menee paljastamaan juuri ne naiset, keiden rintoja kukaan ei halua nähdä. Rumia kuin mitkä. Samaan aikaan he myös vastustavat ehdottomasti sitä, että ne naiset, keiden rintoja miehet haluavat nähdä, eivät taas missään nimessä niitä paljastella. He ottavat välittömästi pikku raget, kun Iltalehden viikonloppunumeron kannessa on joku Amanda Harkimo tissit töröllään... ja vaikka siis hän on jopa ihan puettuna.

Nämä feministithän voisivat koittaa saada tälle kampanjalleen tukijaksi Miss Suomi -organisaation tai jonkin mallitoimiston. Välittömästi olisi kiinnostusta aivan valtavasti enemmän. Mutta kun juuri ne naisethan eivät saa rintojaan esitellä - ei edes vaatteet päällä.
 
vierailija
Olisi itse asiassa viihdyttävämpää nähdä miesten palli-flashmob rannalla :D Miettikää nyt kun ne miehet painuis viileähköön veteen, ja tulis sieltä pois rantaa kohti kävelleen kassit kutistuneina. ;)
 
vierailija
Siisti avoin kaula-aukko josta näkyy vähän rintavakoa siitä ja ympäriltä rintojen muotoa, on juuri sen vuoksi seksikäs naisella kun jättää jotain arvailujen varaan, ja varmasti sekä miesten että naistenkin silmissä. Oli rintojen koko mikä tahansa.
Tuo tyyli että vedetään tissit tiskiin nänneineen kaikkineen, on tyylitöntä, mautonta ja kaikin puolin tilannetajutonta.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
vierailija
Miksi kuvattu selkäpuolelta tissien esittelijät. Mikä järki. Jos Cameltoen esittely legginseissä normaalia ja voimaannutusbikineissä pakaroiden näyttö niin miksi eivät näyttäneet kuvaajalle patojaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä