Mikä on syynä tähän joidenkin palstalaisten poikavihaan??

  • Viestiketjun aloittaja hohhoijaa
  • Ensimmäinen viesti
hohhoijaa
Ihan outoa tulee sellainen olo, kuin pojat ois kaiken pahan alku ja juuri. Poikia tehtäessäkin on harrastettu huonoa seksiä ja poikien äidit on jotenkin alempaa jätkä kastia, kun taas tyttärien äidit on naisellisia ja sivistyneitä. Pojat on aikuisena kusipäitä jotka ei kunnioita heijjän tyttöjä. Tytöthän ei koskaan tee mitään pahaa.
 
noh
Mää oon miettiny, että tää on joku uus provoaihe tällä palstalla, on ne niin pimeitä ne jotkut ketjut olleet. Menee samaan kastiin monien palstan "kestotappeluaiheiden" kanssa. Onneksi irl kaverit eivät ole hylänneet, vaikka mä olenkin "vaan" kolmen pojan äiti...:LOL:
 
koska
varmaan se että suomesa poikia ei kasvateta vaan heidän annetaan riehua ja rellestää ja mölytä. suomessa ihaillaan röyhkeyttä ja äänekkyyttä ja itsekkyyttä. ja syljetään kiltteyttä ja ahkeruutta. halveksivat nimitys on kympin tyttö. on jotenkin sankarillista olla poika ja sylkeä lattialle ja opettajia. poikien vanhemmat eivät kasvata lapsiaan kunnoittamaan naisopettajia. pojat saavat suomessa elää kuin siat pellossa.

muualla euroopassa koulu alkaa ihan yleisesti noin 4v ja minusta on kummallista, että vaan suomessa on olemassa joku poikageeni, joka estää poikia olemasta kohteliaita ja hyvätapaisia ja kuuntelemasta ja keskittymästä ja pitämästä yksinkertaisesti turpansa tukossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja koska:
varmaan se että suomesa poikia ei kasvateta vaan heidän annetaan riehua ja rellestää ja mölytä. suomessa ihaillaan röyhkeyttä ja äänekkyyttä ja itsekkyyttä. ja syljetään kiltteyttä ja ahkeruutta. halveksivat nimitys on kympin tyttö. on jotenkin sankarillista olla poika ja sylkeä lattialle ja opettajia. poikien vanhemmat eivät kasvata lapsiaan kunnoittamaan naisopettajia. pojat saavat suomessa elää kuin siat pellossa.

muualla euroopassa koulu alkaa ihan yleisesti noin 4v ja minusta on kummallista, että vaan suomessa on olemassa joku poikageeni, joka estää poikia olemasta kohteliaita ja hyvätapaisia ja kuuntelemasta ja keskittymästä ja pitämästä yksinkertaisesti turpansa tukossa.
Ja tytöissäkö ei ole huonosti käyttäytyviä :whistle:
 
kaikki ei ole jalkovälistä kiinni
Mulla on valitettavasti yksi tällainen kaveri. Ei paljoa enää kiinnosta pitää yhteyksiä kun joka kerta saa vaan kuulla hänen suustaan että "luojan kiitos minulla on vain tyttöjä!" eikä sitten osaa sanoa poikien viaksi muuta kuin että ne sitten pelaa isona isolla jengillä tietokonetta vuoroin kenenkin kodissa tai että ne haluaa sitten harrastaa jotain kallista kuten moottoripyöräilyä.

Ja siitä kasvatusaspektista en viitsi edes puhua, niin käsittämättömän huonoa käytöstä suvaitsee tyttäriltään.

Hohhoijaa.
 
En vihaa poikia, mutta en osaisi hoitaa poikalasta. Pojat on villejä rymypäitä. Mä oon ennemmin prinsessaleikki tyyppiä. En jaksais riehua puistossa. Autot sotaleikit yms, en vaan ymmärrä niistä mitään

muoks, ei kiinnosta sota auto leikit
 
vieras
Kateus. Ja joillakin on kova pelko ettei tule saamaan koskaan poikalasta. Mieli kääntää sen pettymyksen inhoksi poikia kohtaan ja alkaa uskomaan, että ei halua edes poikia. Näin on varmaan jotenkin helpompi käsitellä asiaa ja ei ole niin pettynyt.

Myös tietämättömyys, kun on elänyt vaan naisten keskellä ajaa toiset siihen, että vieraantuu toisesta sukupuolesta. Jos on ollut vain siskoja ja naispuolisia kavereita, saanut tyttölapsen , kasvanut ilman isää ja ainoa kontakti miesväkeen on oma mies, kaipa sitten omaa vääristyneen kuvan pojista.

Jotkut vanhemmat ajattelee näin myös tyttölapsista, on naisia jotka haluaisi pelkkiä poikia :( Ja arvostaa enemmän poikalapsia.. Tietyissä kulttuureissakin se on valitettavan yleistä.
 
;
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
En vihaa poikia, mutta en osaisi hoitaa poikalasta. Pojat on villejä rymypäitä. Mä oon ennemmin prinsessaleikki tyyppiä. En jaksais riehua puistossa. Autot sotaleikit yms, en vaan ymmärrä niistä mitään
Luuletko että kaikki poikien äidit vain rymyävät sotajuttuja? Voi elämä mikä idiootti olet. Mitä jos saisit pojan,antaisitko pois?
 
No en mä vihaa poikia, mutta toden puhuakseni jokaisessa kerhossa, muskarissa ja jumpassa ne on ne pojat, jotka juoksee ympäriinsä miten huvittaa, kiljuu ja huutaa, ja äidit vaan istuu lampaina paikallaan hiukan vikisemässä, että "tuu nyt Luka tänne, älä tee noin, nyt mä kyllä suutun..." ja mitään ei tapahdu kuitenkaan koskaan. Tietenkään KAIKKI pojat eivät näin käyttäydy, mutta jokainen, joka noin käyttäytyy, on poika. Tytöt ja hyvin käyttäytyvät pojat sitten istuvat odottamassa, kun ne muutamat pojat saavat tehdä mitä tykkäävät eikä äiti kunnolla kiellä tai komenna. En mä siltikään toki noita äitejä minään alempana kastina pidä, mutta ihmettelen kyllä kasvatustapaa ja sitä syytä, miksi pitää käydä paikassa, jossa lapsi ei tee mitään niin kuin pitäisi.
 
ei
tyttöjen ja poikien geeneissä ei ole mtiään eroa. molemmat rakastavat rymytä ja riehua ja kiivetä ja oppia ja hyppiä ja juosta.

mutta kasvatus on erilainen. siinä missä tyttöjen riehumista kielletään jo vauvasta saakka, poikien riehumista kannustetaan.

ja turha selittää että näin ei ole. kaikki mammat ovat ihan tuskissaan, hädissään, avuttomia, jos joku pättää olla kertomatta lapsensa sukupuolta. pitäähän heidän tietää, mitä tuolta otukselta kuuluu odottaa. jos on tyttö, odotetaan erilaista käytöstä.

 
ei
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No en mä vihaa poikia, mutta toden puhuakseni jokaisessa kerhossa, muskarissa ja jumpassa ne on ne pojat, jotka juoksee ympäriinsä miten huvittaa, kiljuu ja huutaa, ja äidit vaan istuu lampaina paikallaan hiukan vikisemässä, että "tuu nyt Luka tänne, älä tee noin, nyt mä kyllä suutun..." ja mitään ei tapahdu kuitenkaan koskaan. Tietenkään KAIKKI pojat eivät näin käyttäydy, mutta jokainen, joka noin käyttäytyy, on poika. Tytöt ja hyvin käyttäytyvät pojat sitten istuvat odottamassa, kun ne muutamat pojat saavat tehdä mitä tykkäävät eikä äiti kunnolla kiellä tai komenna. En mä siltikään toki noita äitejä minään alempana kastina pidä, mutta ihmettelen kyllä kasvatustapaa ja sitä syytä, miksi pitää käydä paikassa, jossa lapsi ei tee mitään niin kuin pitäisi.
kyllä minusta nuo äidit, joidenlapset eivät käyttäydy ihmisittäin , ovat alempaa kastia. huonoja kasvattajia ja ihmisiä, ksoka kasvattavat petoja ihmisten sijaan. suuri osa poikien vanhemmista on sellaisia.
 
koska
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja koska:
varmaan se että suomesa poikia ei kasvateta vaan heidän annetaan riehua ja rellestää ja mölytä. suomessa ihaillaan röyhkeyttä ja äänekkyyttä ja itsekkyyttä. ja syljetään kiltteyttä ja ahkeruutta. halveksivat nimitys on kympin tyttö. on jotenkin sankarillista olla poika ja sylkeä lattialle ja opettajia. poikien vanhemmat eivät kasvata lapsiaan kunnoittamaan naisopettajia. pojat saavat suomessa elää kuin siat pellossa.

muualla euroopassa koulu alkaa ihan yleisesti noin 4v ja minusta on kummallista, että vaan suomessa on olemassa joku poikageeni, joka estää poikia olemasta kohteliaita ja hyvätapaisia ja kuuntelemasta ja keskittymästä ja pitämästä yksinkertaisesti turpansa tukossa.
Ja tytöissäkö ei ole huonosti käyttäytyviä :whistle:
käy missä vaan koululuokassa katsomassa tilannetta ja tule raportoimaan. en jaksa vastata tähän mitään muuta.
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No en mä vihaa poikia, mutta toden puhuakseni jokaisessa kerhossa, muskarissa ja jumpassa ne on ne pojat, jotka juoksee ympäriinsä miten huvittaa, kiljuu ja huutaa, ja äidit vaan istuu lampaina paikallaan hiukan vikisemässä, että "tuu nyt Luka tänne, älä tee noin, nyt mä kyllä suutun..." ja mitään ei tapahdu kuitenkaan koskaan. Tietenkään KAIKKI pojat eivät näin käyttäydy, mutta jokainen, joka noin käyttäytyy, on poika. Tytöt ja hyvin käyttäytyvät pojat sitten istuvat odottamassa, kun ne muutamat pojat saavat tehdä mitä tykkäävät eikä äiti kunnolla kiellä tai komenna. En mä siltikään toki noita äitejä minään alempana kastina pidä, mutta ihmettelen kyllä kasvatustapaa ja sitä syytä, miksi pitää käydä paikassa, jossa lapsi ei tee mitään niin kuin pitäisi.
Meidän poika on sitten ihan päinvastainen tapaus. Eskarissa ja koulussa kehuttu kiltiksi, kohteliaaksi pojaksi.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja :D:
pojat ovat leikki-iässä mukavempaa porukkaa, ei jaksa niitä tyttöjen syrjintäjuttuja ja prinsessalässytyksiä. pojat osaa toimia paremmin tiiminä
ajatteleppas että sunkin lasten isä ja oma isäsi ovat joskus olleet pikkupoikia....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
En vihaa poikia, mutta en osaisi hoitaa poikalasta. Pojat on villejä rymypäitä. Mä oon ennemmin prinsessaleikki tyyppiä. En jaksais riehua puistossa. Autot sotaleikit yms, en vaan ymmärrä niistä mitään
Luuletko että kaikki poikien äidit vain rymyävät sotajuttuja? Voi elämä mikä idiootti olet. Mitä jos saisit pojan,antaisitko pois?
Mitäs luulet, tottakai antaisin pois, ellen jopa heti sukupuolen selvittyä ultrassa menisi Venäjälle myöhäiseen aborttiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja koska:
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:
Alkuperäinen kirjoittaja koska:
varmaan se että suomesa poikia ei kasvateta vaan heidän annetaan riehua ja rellestää ja mölytä. suomessa ihaillaan röyhkeyttä ja äänekkyyttä ja itsekkyyttä. ja syljetään kiltteyttä ja ahkeruutta. halveksivat nimitys on kympin tyttö. on jotenkin sankarillista olla poika ja sylkeä lattialle ja opettajia. poikien vanhemmat eivät kasvata lapsiaan kunnoittamaan naisopettajia. pojat saavat suomessa elää kuin siat pellossa.

muualla euroopassa koulu alkaa ihan yleisesti noin 4v ja minusta on kummallista, että vaan suomessa on olemassa joku poikageeni, joka estää poikia olemasta kohteliaita ja hyvätapaisia ja kuuntelemasta ja keskittymästä ja pitämästä yksinkertaisesti turpansa tukossa.
Ja tytöissäkö ei ole huonosti käyttäytyviä :whistle:
käy missä vaan koululuokassa katsomassa tilannetta ja tule raportoimaan. en jaksa vastata tähän mitään muuta.

No mun mielestä jos pojat villimpiä ovatkin niin ovat yleisesti paljon rehdimpiä ja reilumpia, kuin saman ikäiset tytöt...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No en mä vihaa poikia, mutta toden puhuakseni jokaisessa kerhossa, muskarissa ja jumpassa ne on ne pojat, jotka juoksee ympäriinsä miten huvittaa, kiljuu ja huutaa, ja äidit vaan istuu lampaina paikallaan hiukan vikisemässä, että "tuu nyt Luka tänne, älä tee noin, nyt mä kyllä suutun..." ja mitään ei tapahdu kuitenkaan koskaan. Tietenkään KAIKKI pojat eivät näin käyttäydy, mutta jokainen, joka noin käyttäytyy, on poika. Tytöt ja hyvin käyttäytyvät pojat sitten istuvat odottamassa, kun ne muutamat pojat saavat tehdä mitä tykkäävät eikä äiti kunnolla kiellä tai komenna. En mä siltikään toki noita äitejä minään alempana kastina pidä, mutta ihmettelen kyllä kasvatustapaa ja sitä syytä, miksi pitää käydä paikassa, jossa lapsi ei tee mitään niin kuin pitäisi.
No mulla on vilkas poika ja rauhallisempi tyttö. Mutta en ole niin loppuunpalanut vielä tässä iässä, ettenkö jaksaisi pitää kuria yllä. Voisikohan tuota ajatella niin, että ne vilkkaat pojat on kenties väärässä paikassa? Onko se lapsen vika jos äiti tuo pojat muskariin, joka ei välttämättä ole heille se kaikken mielekkäin paikka olla. Ei mulle tulis mieleenkään, lasten kanssa pitää tehdä sellaisia asioita, joka sopii sille lapsille... Ja olipa vilkas poika tai vilkas tyttö, niin väkisin paikoillaan pito ei ole menevälle persoonalle kivaa, se ei ole kenellekään muulle paikallaolijalle kivaa. Jos lapsi kaipaa liikuntaa ja aktiviteettiä, eikö sitä olisi järkevämpi viedä silloin remuamaan.
 

Yhteistyössä