Mikä on suurin alkoholiannos, jonka olet kyennyt yhden illan aikana nauttimaan?

En pysty juomaan kaljaa, siidereitä tai viinejä tai sen semmosii.
Kirkkaita ja liköörejä tulee sitten otettua jokunen naisellinen sormi pystyssä:D

Ennen lapsia pystyin juomaan pullon Stolitshnajaa suolakurkun ja smetanan kera saamatta krapulaa, nykyään viinapää niin huono että muutama snapsi riittää niin on lämmin ja mukava olo:)
 
"Nasu"
kaksi isoa pulloa leijona-viinaa yhden illan aikana.....hengissä selvittiin vaikka olin oksentanut joka paikkaan,seuraavana aamuna yritin päästä rappusia ylös mutta sydän hakkas niin kauheata vauhtia että meni tunti ennen kuin pääsin kotiin asti.Ja tästä on n. 12v. aikaa
 
En kyllä tarkkaa muista, mutta veikkaisin n. 20. Enää en kyllä moiseen pystyisi, kun raskauden myötä viinapää heikkeni :D

Esim kerran kaverin synttäreillä vedin ekan 1,5h aikana 3 valkovenäläistä ja 4 salmaria. Loppuillasta ainakin tequilashotteja ja jotain drinkkejä/siideriä päälle.
 
Hmmm..varmaan joku 0,7l viinapullo, pari lonkeroa ja muutama kalja.
Toi oli joskus aika "normisetti", 20-25 annosta.

Ihmeen hyvin mä kestin, en edes oksentanut kuin kerran, paitsi joskus kun oli jotain muutakin alla kuin pelkkää alkoholia.

Nykyään juon humaltumistarkoituksessa yleensä viinipullon ja siihen päälle muutaman jotain, riippuu vähän et mitä.
Tai sit mäyräkoiran. :D

Ihme kyllä ei huonontunut raskauden aikana viinapää, otin ensimmäisellä kerralla erittäin varovaisesti, mutta aika samalla tavalla sitä kesti edelleen.
Nykyään vaan ei ole tarvetta vetää perseitä, siksi tulee juotua vähemmän ja pidemmällä aikavälillä.
 
Viimeksi muokattu:
Nuorempana join useammankin miehen pöydän alle, joo tosi naisellista. Nykyään jos haluan humaltua riittää siihen viinipullo ja pari siideriä. Aiemmin kurkusta meni alas ihan hillittömiä määriä.
 
"nuuh"
Just meni lauantaina koko keissi, käsi hamusi tyhjää salkkua niin siirryin toisten kaljoihin :O alotettiin kyllä jo aamuysiltä ja riekuttiin yöllä kolmeen asti. Hyvin meni, kaikki muistan enkä kaatunut edes nuotioon!
 
"vieras"
Siitä on niin kauan, ettei mitään muistikuvaa, kuinka paljon tuli otettua. Mutat mulla on aina ollut heikko viinapää, enkä mä hirveesti ole tykännyt edes juoda.

Nykyisellään olen huppelissa jo viinilasillisesta eli sekin pitää nauttia tosi hitaasti tai muuten huippaa :D
 
hööööh
siis. mä ostan joku 6 lonkeroo tai siideriä pohjiks, sit menee baarissa 150e yleensä. siel ostan fisua, salmaria, batterykossua, karpalolonkeroo, breezereitä, mitä milloinki mieli tekee ja kaikkee sekasin. seuraavana päivänä huomaa juoneensa.
 
r0s
Täähän nyt riippuu!

Mutta jos ajatuksena on yhdeksän tunnin rupeama, niin nykyisellään, jos aloittelen iltapäivällä kolmelta ruoanlaitto-oluella niin voi niitä hörppiä hissuksiin ennen puoltayötä yhdeksänkin tulematta ihan kamalaan törkykuntoon. Jos taas aloitellaan vasta kuudelta jää määrä helposti kuuteen koska puoliltaöin nukkumatti alkaa kutsua...

Nuorempana alkoholinköyttö taas oli holtitonta. Pohjina saattoi kitata helposti punkkupullollisen ja baarissa snapseja illan aikana parikinkymmentä. Tosin silloin tuli oksennettua osa suoriltaan poistoon...:sick:
 

Yhteistyössä