Mikä on suurin alkoholiannos, jonka olet kyennyt yhden illan aikana nauttimaan?

Tuli tuosta toisesta alkoholiin liittyvästä avauksesta tällainen mieleen.

Mä olen kerran juonut 8 kpl 0,33l olutta (vai oiskohan ollut lonkkua, en muista) ja mä olin niin naamat, ettei mitään järkeä. Ja tuohon siis sisältyi ennen klo 18 aloittelu ja viimeisen join klo 03:30, eli pilkun aikaan.

Hyvä etten kontannut räkä poskella, tai tiedä sitä vaikka olisinkin kontannut, kun meni muistikin siinä samassa.

Toiseksiparas määräni on 6 kpl 0,33 lonkeroa, jolloin olin edes vähän siedettävämmässä kunnossa, mutta edelleen siis niin tillintallin, että ei niin mitään järkeä.

3 annosta on mulle ihan maksimi...sen enempää en alkoholia kestä.

Olenko mä viinapääni kanssa ihan yksin...vai pystyttekö muut kittaamaan viinaa litratolkulla?
 
No kesällä tuli testattua että 6kpl 0,4 tölkkiä olutta meni mutta olin kyllä niin tillintallin taivahalla ettei mitään rajaa. Takana tosin yli vuoden juomapaussi raskaudesta ja imetyksestä johtuen. Aikaa ennen lasta saattoi illan aikana mennä lähemmäs kymmenen annosta ja järki säilyi ainakin jossain määrin.

En edes pidä itsestäni humalassa niin oon päättänyt etten enää sellaisia naamoja vedä.
 
"eee"
6 lonkeroa ja olit ihan tillintallin? :D

Esim. ennen baaria juon aloitteluiksi yleensä pullollisen viiniä. Jos ennen baaria istutaan kaveriporukalla iltaa esim. klo 19-23, niin pullo viiniä ei kyllä oikein riitä vaan lisäksi voi sitten olla 1-2 siideriä. Baarissa jos on klo 24-04 niin sitten vaikka vielä 5 annosta siellä.
 
"vieras"
Mulla saattaa mennä hyvin pullollinen viiniä, muutama lasi boolia aloitellessa ja vielä pari paukkua ja olutta/siideriä baarissa. :)
En tiedä onko tuo määrä paljon vai vähän. Käyn bilettämässä parin-muutaman kuukauden välein, muuten sit saattaa kotona lauantai-iltana mennä lasi viiniä tai pari olutta.
 
ostin joskus aina dokausillalle 0,75L pullon sisuviinaa jossa on muistaakseni 38%, sen lisäks illan aikana meni bisseä ja muutakin. ja oon pienikokonen, en tajuu miten oon voinu juoda niin paljon joskus :O~~~~

ja mä tosiaan meen jo 1 kaljasta pieneen humalaan. tosin juon nykyään max 1x/kk
 
Nolottaa edes sanoa, mutta joskus 15veenä yritin juoda kokonaisen Red Cat- pullon illan aikana. Erittäin kokenemattomana juomarina oltiinkin sitten paremminkin oksennus poskella ja taju kankaalla. Onneksi ei tullut alkoholimyrkytystä.

Nykyään jo yksi keskiolut nousahtaa joten kuten, kun harvoin tulee otettua.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Mulla ennen oli normaali määrä ennen baariin lähtöä pullo viiniä + 6 kaljaa, tai 12 kaljaa. Tai joskus 0,5l viinapullo + muutama lonkero. Lisäksi kaikki baarissa juodut. On kyllä esimerkiksi festareilla mennyt päivässä twelvari kaljaa ja 0,7l viinapullo.

Nykyään n. 8-10 kaljaa on normi mistä ei oo kauheen kännissä eikä kauhea krapula.
 
"jenni"
18-20 vuotiaana ostettiin kaverin kans aina aloittelujuomaksi puoleksi 0,7L leijona ja 12-päkki kaljaa. Baarissa tuli juotua 4-6 kossubatteryä ja/tai kuivaa omppusiideriä. Enään 24vuotiaana en tuohon kykene, enkä juo enää kirkkaita, muuta kun joskus yhden drinkin baarissa. Nykyään aloittelujuomana menee 4-6olutta (0,33) ja baarissa pari tuoppia/siideriä.
 
TrueMan
Ei oo naisista juomatouhuihin kunnolla. Kerran olin erään muijan kotona ja sillä oli siellä pari kaveria. Juopottelu oli aikomus ja tuli sitten puhetta mitenkä paljon viinaa sitä tarvittas. Naiset oli pieniä, kaikki jotain 50-60 kg ja minä iso äijänköriläs. Lyötiin vetoa että vedän tunnissa enempi viskiä kuin tuo porukka yhteensä. No olisin varmaan kiskassu normitilanteessa pullollisen naamaan muutamassa minuutissa, mutta aattelin että ei viedä iloa ja pistetään naisetkin juomaan.

Tasasta tahtia mentiin 50 minuuttia, naiset oli juoneet pikkasen enempi kuin minä. Ite olin vetänyt kolme varttia. Sitten sanoin, että tää on vasta alkua ja vetäsin sitten tohon vielä puolikkaan päälle. Eipä pystynyt naiset vastaamaan. Kaiken huipuksi panin vielä jossain vaiheessa yhtä noista naisista. Mahtava ilta!
 
"vieras"
Normisetti on muutama A-tölkki jonka jälkeen 0,75 tai litrankin pullo votkaa tai giniä menee suht helpost ja sen jälkeen voi vielä imuroida muutaman tuopin baarissa eikä tarvitse vielä pelätä että sammuisi pöytään tai ei löytäisi omin avuin helposti kotiin.

Millään kossupullopohjilla ei kannata baariin lähteä koska sitten menee iso läjä rahaa siellä.
 
Joillakin on näemmä todella huono viinapää tai mulla hyvä...
En tiedä mikä on suurin illan aikana juotu määrä, mutta teininä oli aina kaupungilla mukana 4 litrasta kaljaa ja sit pummattiin kavereilta lisää.. Muita "suuria määriä" oli eräs uusivuosi jolloin join miehen kanssa puokkiin 0,7 leijonan, 2 pulloa punkkua ja shotteja, samoihin aikoihin mulla oli tapana juoda alle pullo valkkaria ennen baariin lähtöä ja baarissa sitten n.8 lonkeroa/drinkkiä... Enää ei pysty tuollaisia määri vetämään, vaikka elopainoakin on huomattavasti enemmän.
 
[QUOTE="eee";27261212]6 lonkeroa ja olit ihan tillintallin? :D

Esim. ennen baaria juon aloitteluiksi yleensä pullollisen viiniä. Jos ennen baaria istutaan kaveriporukalla iltaa esim. klo 19-23, niin pullo viiniä ei kyllä oikein riitä vaan lisäksi voi sitten olla 1-2 siideriä. Baarissa jos on klo 24-04 niin sitten vaikka vielä 5 annosta siellä.[/QUOTE]

Jep. Mä en todellakaan voi ottaa mitään pohjia, kuten muut. Korkeintaan vettä, sillä kaikki sitä väkevämpi humalluttaa mua. Ei kovin kiva ihan oikeasti :D

Muut tosiaan vetää sen sixpackin pohjiksi, kun mä lipitän kolme tuntia yhtä lämmintä lonkkua, jotta edes pääsen baariin sisään.

En edes halua tietää mikä mun viinatoleranssini on nyt, kun en juo käytännössä juuri koskaan :D :D
 
Mulla ennen oli normaali määrä ennen baariin lähtöä pullo viiniä + 6 kaljaa, tai 12 kaljaa. Tai joskus 0,5l viinapullo + muutama lonkero. Lisäksi kaikki baarissa juodut. On kyllä esimerkiksi festareilla mennyt päivässä twelvari kaljaa ja 0,7l viinapullo.

Nykyään n. 8-10 kaljaa on normi mistä ei oo kauheen kännissä eikä kauhea krapula.
Tuo krapula onkin sitten toinen juttu. Mä taidan saada jäätävän krapulan pelkästä viinan hajusta :D

Luulin aikoinaan että tupakilla on osuutensa (poltin askin illassa) mutta ei vaikuttanut vaikka en polttanut yhtään. Yhdestä mulla ei tule krapulaa, mutta kolmesta se krapula on taattu.
 
kahvikirahvi
Hmm.. Aika paha kysymys. Mutta vastaan et joskus yhden illan aikana kotibileissä 0,5l viinaa, 0,5l vilma verigreippi-pullo 15%, ja 0,35l kahvilikööriä 21%.
Kaljaa suurin määrä taitaa olla 14.

Kaikkee sitä :$ Ei onnistuis enää, nykyään riittää 6 kaljaa/siideriä niin oon jo diudiu :D
 
Aries 78
kaksvitosena tuli mökillä otettua illan aikana vajaan 20-olutta ja nollavitonen jekkupullo illan aikana. Siittä sitten Hotellin terassille kun aukesi kymmenen maissa. Enään ei menis tuota määrää.
 
7thHeaven
Jaa. Jos mietitään jotain festarisuorituksia, niin pullo viiniä + 10-12 siideriä päivässä on aika perus aamusta alkaen.

Jos taas jotain erittäin "fiksuja" baariryynäysreissuja, niin annoksina ehkä 30.. Shottia sitä menee naamaan ihan huomaamatta :/
 

Yhteistyössä