mikä on poikasi nimi, seuraava "arvostelee"

  • Viestiketjun aloittaja nuutin äiti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
Alkuperäinen kirjoittaja jipe:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Teillä pyry Minulla myös :heart:

Minulla Jimi ja Pyry :heart: :heart:
ei ollenkaan oman tyylisiäni nimiä, mutta ei tarkoita, että olisi huonoja nimiä. ihan kivoja ovat.
meillä liinus.
jäi välistä tämä meidän nimi... en tosin tiedä, kannatteeko arvosteluja kysyä, koska tytönkin nimi painettiin niin maan rakoon toisessa ketjussa.. ;) mut pääasia kai se on että itse tykätään.
Tykkään Pyry nimestä, lyhyt ja ytimekäs

 
ZZZZzzzzZZZZZzzzzz
Meillä Mitja ja Miko. Pyry on muuten kiva nimi, mut kaverin koira on sen niminen niin tulee aina koira mieleen. Jimi on ihan ok, en omalle lapselleni antaisi, mutta ei rumakaan.
 
koiramamma
Alkuperäinen kirjoittaja ZZZZzzzzZZZZZzzzzz:
Meillä Mitja ja Miko. Pyry on muuten kiva nimi, mut kaverin koira on sen niminen niin tulee aina koira mieleen. Jimi on ihan ok, en omalle lapselleni antaisi, mutta ei rumakaan.
Omaan makuun liian kummallisia, mutta musta ihan kauniita nimiä jollekkin toisen ihmisen lapselle.

Meillä Topi
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ZZZZzzzzZZZZZzzzzz:
Meillä Mitja ja Miko. Pyry on muuten kiva nimi, mut kaverin koira on sen niminen niin tulee aina koira mieleen. Jimi on ihan ok, en omalle lapselleni antaisi, mutta ei rumakaan.
Omaan makuun liian kummallisia, mutta musta ihan kauniita nimiä jollekkin toisen ihmisen lapselle.

Meillä Topi
Koiramamman pojalla on ymmärrettävästi koiran nimi. :D
 
koiramamma
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
Alkuperäinen kirjoittaja ZZZZzzzzZZZZZzzzzz:
Meillä Mitja ja Miko. Pyry on muuten kiva nimi, mut kaverin koira on sen niminen niin tulee aina koira mieleen. Jimi on ihan ok, en omalle lapselleni antaisi, mutta ei rumakaan.
Omaan makuun liian kummallisia, mutta musta ihan kauniita nimiä jollekkin toisen ihmisen lapselle.

Meillä Topi
Koiramamman pojalla on ymmärrettävästi koiran nimi. :D
Ei sentään... hahhaa... Koira on nimetty Taraksi joten täällä on Topsu ja Tapsa kaverukset!
 

Yhteistyössä