Nimenä ihan ok, mutta joutuu varmaan tulevaisuudessa selittelemään että ei, aleksi, ei vaan alex äksällä!Alkuperäinen kirjoittaja mii:Jäi arvostelematta... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mii:Alex
....
ei ollenkaan oman tyylisiäni nimiä, mutta ei tarkoita, että olisi huonoja nimiä. ihan kivoja ovat.Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Teillä pyry Minulla myös :heart:
Minulla Jimi ja Pyry :heart: :heart:
Tosi kivat nimet. Itse taisin ehdottaa odotusaikana pojan nimeksi Jimiä, mutta mies ei lämmennyt.Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Teillä pyry Minulla myös :heart:
No, minä teilaan, en tykkää yhtään, liian vanha mun makuun.Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukkaneeeeen:Vili on söötti nimi, tulee mieleen pellavapää poika. Sellainen ehtiväinen ja vilkas.
Meillä ei ole poikaa, mutta aivan välttämättä haluaisin kuulla, teilaatteko täysin tällaisen kuvitteellisen nimen? Aarne Elias. Tiedän tiedän, olen omituinen kun tällaisia kyselen.
Aarne Elias kuulostaa hyvältä "yhdistelmältä" :flower:Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukkaneeeeen:Vili on söötti nimi, tulee mieleen pellavapää poika. Sellainen ehtiväinen ja vilkas.
Meillä ei ole poikaa, mutta aivan välttämättä haluaisin kuulla, teilaatteko täysin tällaisen kuvitteellisen nimen? Aarne Elias. Tiedän tiedän, olen omituinen kun tällaisia kyselen.
Amin ok, mikäli vanhemmilla ulkomaalaista alkuperää tai edes ulkomaalainen sukunimiAlkuperäinen kirjoittaja jybis:Aarne Elias kuulostaa hyvältä "yhdistelmältä" :flower:Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukkaneeeeen:Vili on söötti nimi, tulee mieleen pellavapää poika. Sellainen ehtiväinen ja vilkas.
Meillä Amin
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Miro
Vili on hauska nimi.
Ihan tomas vaan. Kirjoitusasu mun mielestä vaan kauniimpi h:n kanssa, ilman sitä töksähtää mun mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Aarne Elias; tykkään.
Thomas; ei taivu mun suuhun, miten te sen lausutte? Englantilaisittain vai miten?
Muoks. Jarno... Perussuomalainen jämerä nimi. Ei paha, oikeestaan kiva, ku ei oo niin yleinen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miska Aapo Olavi
Aslak Pyry Eemeli
Vertti Touko Valtteri
Ekat on 4-v kaksoset. Kolmas 3-v.
jäi välistä tämä meidän nimi... en tosin tiedä, kannatteeko arvosteluja kysyä, koska tytönkin nimi painettiin niin maan rakoon toisessa ketjussa.. mut pääasia kai se on että itse tykätään.Alkuperäinen kirjoittaja jipe:ei ollenkaan oman tyylisiäni nimiä, mutta ei tarkoita, että olisi huonoja nimiä. ihan kivoja ovat.Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Teillä pyry Minulla myös :heart:
meillä liinus.
tykkään molemmistaAlkuperäinen kirjoittaja enga:Jerko on vanhempi poika ja onni on nuorempi
isä on ulkomaalainen ja sukunimi myöskin..ei välttis Virtaseen tuo sukunimi sopisiAlkuperäinen kirjoittaja muuten ei kiva:Amin ok, mikäli vanhemmilla ulkomaalaista alkuperää tai edes ulkomaalainen sukunimiAlkuperäinen kirjoittaja jybis:Aarne Elias kuulostaa hyvältä "yhdistelmältä" :flower:Alkuperäinen kirjoittaja auringonkukkaneeeeen:Vili on söötti nimi, tulee mieleen pellavapää poika. Sellainen ehtiväinen ja vilkas.
Meillä Amin