Mikä näistä vartalotyypeistä on lähinnä ihannevartaloasi?

  • Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Lion"
Keskimmäinen, mutta paljon enemmän lihaksia:) Itse olin sellainen 1,5 vuotta sitten ennen sairastumistani. Ja kyllä lihaksia omaava nainen (minä) sain huomiota hurjasti enmmän kuin ilman niitä. Positiivisessa mielessä.
 
Peyote
mistähän muuten johtuu että miehet ei juuri arvostele toisten miesten ulkonäköä

ehkä kaikki energia menee naisten havainnointiin
Koska ei miestä mitata koko ajan ulkonäön perusteella. Miehet arvostelee maisten ulkonäköä. Lähes minkänäköinen peikkoäijä kelpaa monelle, jos sillä on rahaa. Presidenttiparikin on edustava, vaikka oikeasti sillä tarkoitetaan Haukion ulkonäköä. Ei se Sauli nimittäin yhtään nätimpi ole, kuin Tarjakaan. Ei sitö silti koko ajan arvostella. Halonen oli muumimamma, muttei Saulia yleensä nimitetä sammakoksi.
 
mistähän muuten johtuu että miehet ei juuri arvostele toisten miesten ulkonäköä

ehkä kaikki energia menee naisten havainnointiin
Minun vähän kärkevä teoriani on tämä vanha evoluutiomalli. Eli siis miehet tsiigailevat jokaista mahdollista naarasta kun naiset taas käyttävät kyynärpäätaktiikkaa napatakseen sen alfauroksen. Sitten tämä vähän kehittyneempi osuus nyky-yksilöistä ei tunne tarvetta oikeasti nussia kaikkea mikä liikkuu tai tapella verisesti oman sukupuolensa kanssa, vaan soidinmenot ja kommunikointi onnistuu muutenkin kuin alkukantaisten vaistojen varassa.

Saa loukkaantua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27831927:
Se on ihan yksinkertaista: naisen vartalo on kauniimpi kuin miehen, ja siksi naisten vartaloita on kiva katsella. Simple. :D
Onhan miehiäkin kiva katsella :p
Löytyyhän niiltäkin rintoja, toisilla enemmän, toisilla vähemmän :D
Haaroväliä ei oikein voi arvostella kun ne on enemmän piilossa kuin naisilla esim rinnat :xmas:
 
Minun vähän kärkevä teoriani on tämä vanha evoluutiomalli. Eli siis miehet tsiigailevat jokaista mahdollista naarasta kun naiset taas käyttävät kyynärpäätaktiikkaa napatakseen sen alfauroksen. Sitten tämä vähän kehittyneempi osuus nyky-yksilöistä ei tunne tarvetta oikeasti nussia kaikkea mikä liikkuu tai tapella verisesti oman sukupuolensa kanssa, vaan soidinmenot ja kommunikointi onnistuu muutenkin kuin alkukantaisten vaistojen varassa.

Saa loukkaantua.

En loukkaannu lainkaan. Samoja havaintoja nääs... ;)
 
Se vielä pakko sanoa, että jos sais päättää kumman näkee nopeasti vilkaisemalla, luonteen vai ulkonäön, niin kyllä mä sen luonteen valitsisin. Mulle ulkonäkö on aivan toissijainen seikka. Kun se ihana ihminen asuukin jossain rumassa vartalossa, niin minkä sille kukaan mahtaa ja miksi pitäisi? Ja ihanat ihmiset näen muuten aina viehättävinä, se vaan menee niin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala

Yhteistyössä