Inhottavaa, kun olet oikeassa...no toi on kyllä totta ja sillä vois perustella sitä että nainen tykkää toisen naisen ulkonäöstä mutta sitte jää vielä se pakonomainen tarve haukkua kolmatta
Inhottavaa, kun olet oikeassa...no toi on kyllä totta ja sillä vois perustella sitä että nainen tykkää toisen naisen ulkonäöstä mutta sitte jää vielä se pakonomainen tarve haukkua kolmatta
monesti nään vaimon naamasta että sillä vituttaa toi samaInhottavaa, kun olet oikeassa...
monesti nään vaimon naamasta että sillä vituttaa toi sama
mitään se ei sano, tietenkään
Koska ei miestä mitata koko ajan ulkonäön perusteella. Miehet arvostelee maisten ulkonäköä. Lähes minkänäköinen peikkoäijä kelpaa monelle, jos sillä on rahaa. Presidenttiparikin on edustava, vaikka oikeasti sillä tarkoitetaan Haukion ulkonäköä. Ei se Sauli nimittäin yhtään nätimpi ole, kuin Tarjakaan. Ei sitö silti koko ajan arvostella. Halonen oli muumimamma, muttei Saulia yleensä nimitetä sammakoksi.mistähän muuten johtuu että miehet ei juuri arvostele toisten miesten ulkonäköä
ehkä kaikki energia menee naisten havainnointiin
mistähän muuten johtuu että miehet ei juuri arvostele toisten miesten ulkonäköä
Minun vähän kärkevä teoriani on tämä vanha evoluutiomalli. Eli siis miehet tsiigailevat jokaista mahdollista naarasta kun naiset taas käyttävät kyynärpäätaktiikkaa napatakseen sen alfauroksen. Sitten tämä vähän kehittyneempi osuus nyky-yksilöistä ei tunne tarvetta oikeasti nussia kaikkea mikä liikkuu tai tapella verisesti oman sukupuolensa kanssa, vaan soidinmenot ja kommunikointi onnistuu muutenkin kuin alkukantaisten vaistojen varassa.mistähän muuten johtuu että miehet ei juuri arvostele toisten miesten ulkonäköä
Onhan miehiäkin kiva katsellaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27831927:Se on ihan yksinkertaista: naisen vartalo on kauniimpi kuin miehen, ja siksi naisten vartaloita on kiva katsella. Simple.
monesti nään vaimon naamasta että sillä vituttaa toi sama
mitään se ei sano, tietenkään
Kyllä perseen tai perseettömyyden näkee ihan hyvin housuista. :xmas:Onhan miehiäkin kiva katsella
Löytyyhän niiltäkin rintoja, toisilla enemmän, toisilla vähemmän
Haaroväliä ei oikein voi arvostella kun ne on enemmän piilossa kuin naisilla esim rinnat :xmas:
Onhan miehiäkin kiva katsella
Löytyyhän niiltäkin rintoja, toisilla enemmän, toisilla vähemmän
Haaroväliä ei oikein voi arvostella kun ne on enemmän piilossa kuin naisilla esim rinnat :xmas:
Minun vähän kärkevä teoriani on tämä vanha evoluutiomalli. Eli siis miehet tsiigailevat jokaista mahdollista naarasta kun naiset taas käyttävät kyynärpäätaktiikkaa napatakseen sen alfauroksen. Sitten tämä vähän kehittyneempi osuus nyky-yksilöistä ei tunne tarvetta oikeasti nussia kaikkea mikä liikkuu tai tapella verisesti oman sukupuolensa kanssa, vaan soidinmenot ja kommunikointi onnistuu muutenkin kuin alkukantaisten vaistojen varassa.
Saa loukkaantua.
Kiitos luvasta, säästän myöhemmäs.Saa loukkaantua.
Tätä pitää peesailla.Kaikki noi naiset on tosi kuumia ja mä olisin onnellinen jos näyttäisin samalta kuin joku noista. En siis osaa sanoa mikä noista olisi se mun ihanne.
Mut miks niillä on aina ihan mini?Kyllä perseen tai perseettömyyden näkee ihan hyvin housuista. :xmas:
Mut miks niillä on aina ihan mini?
Haha!! Laitoin vahingossa väärään!! Piti lysyä niistä kreikkalaisista patsaista. en kyylää kyl miesten housuja.
No mä jo ihmettelin että mitä sä oikein puhut. En minäkään kyylää, mutta en osaa sulkea silmiänikään jos jonkun perse esim. tulee eteeni pyörimään kun istun... ha ha ha.Haha!! Laitoin vahingossa väärään!! Piti lysyä niistä kreikkalaisista patsaista. en kyylää kyl miesten housuja.
Eipä tuollekaan mitään voi jos on lauta. Luoja senkin on luonut.
.
Kyllä perseen tai perseettömyyden näkee ihan hyvin housuista. :xmas:
Ja vitut. Ei tasan paina 85kg.
Mun ihanne olisi keskimminen.