Mikä itketti sinua tänään?

[QUOTE="mies";28573249]Aika harva näköjään liikuttuu rakkauteen ja vastaavaan liittyen. Minulla käy näin joskus, vaikka olen mies :) Esim. leffoissa, joskus häissä, toisen ihmisen kanssa, musiikkia kuunnellessa, ym.

Toivoisin että naiset näyttäisivät Suomessa hieman enemmän herkkyyttä ja pehmeyttä, se on kaunista ja oikeasti naisellista. Naisellisuus on eniten henkinen ja olemuksellinen asia. Meikit, vaatteet tai vastaava ei tuo sitä naisellisuutta jos sisimmässä ei ole upea tai kiva olla nainen niin että se näkyy ulos.[/QUOTE]

Tai sitten tähän ei sattunut juuri nyt ketään joka olisi ollut tänään leffassa tai häissä :rolleyes:
 
[QUOTE="vieras";28573657]Oletko sellainen jolle ei elämässä ole sattunut suurempia vastoinkäymisiä, niin pienet iskut sattuvat?[/QUOTE]

Uskaltaisin sanoa kokeneeni suuria vastoinkäymisiä elämässäni. Se ei ole poistanut tarvetta itkeä pienemmistäkin asioista.
 
Nooooo
Radiossa soi se joku kappale missä lauletaan prinsessoista ja astronauteista, niin joka kerta tulee kyyneleet siinä kohtaa missä lauletaan äiti sanoi anna mä puhallan jne. Mutta yleensä pillitän kaikesta. Esikoisen kevätjuhlassa pillitin niin että varmaan ei kohta asiaa sinne lasten puolesta :D
 
[QUOTE="vieras";28573657]Oletko sellainen jolle ei elämässä ole sattunut suurempia vastoinkäymisiä, niin pienet iskut sattuvat?[/QUOTE]

Höh, jos itkettää niin silloin itkettää.
Minusta on tympeää tämä mentaliteetti, että minun murheeni ovat vaatimattomammat, joten minun PITÄISI potea syyllisyyttä jokaisesta vuodattamastani kyyneleestä. :O
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Höh, jos itkettää niin silloin itkettää.
Minusta on tympeää tämä mentaliteetti, että minun murheeni ovat vaatimattomammat, joten minun PITÄISI potea syyllisyyttä jokaisesta vuodattamastani kyyneleestä. :O
Jokaisella on erilainen itkuherkkyys ja jokainen saa olla omanlaisensa. Mielestäni itkua ei tarvitse peitellä, jos itkettää niin sen kun itkee. Mikä julkisessa itkussa on niin paha asia? Alkaako näitä paheksujia itseään itkettämään silloin ja he eivät halua näyttää tunteitaan?
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä