Mikä itketti sinua tänään?

Selasin koirakuvia ja tuli tippa silmään, kun tuli ikävä meidän nuorempaa koiraa.
Niin se vaan riipii kovasti, vaikka kyseessä on "vaan" lemmikki.
 
"vieras"
Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu feger, mun oma rakas kissani kuoli viime sunnuntaina 13 yhteisen vuoden jälkeen, ja vieläkin itken ja suren sitä.
Vaikka kyseessä on "vaan" lemmikki.
 
[QUOTE="vieras";28573126]Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu feger, mun oma rakas kissani kuoli viime sunnuntaina 13 yhteisen vuoden jälkeen, ja vieläkin itken ja suren sitä.
Vaikka kyseessä on "vaan" lemmikki.[/QUOTE]

:heart:
 
Itkin omaa saamattomuuttani. Olen jumissa, enkä pääse eteen päin. Toisen kerran tuli tippa silmään, kun ajattelin ettei rakas koirani tule elämään ikuisesti. Kyllä, surin jo valmiiksi sitä, että joku päivä luopuminen on edessä. Vaikka mistäpä sen tietää, jos se olenkin minä joka meistä ensimmäisenä potkaisee tyhjää.
 
"mies"
Aika harva näköjään liikuttuu rakkauteen ja vastaavaan liittyen. Minulla käy näin joskus, vaikka olen mies :) Esim. leffoissa, joskus häissä, toisen ihmisen kanssa, musiikkia kuunnellessa, ym.

Toivoisin että naiset näyttäisivät Suomessa hieman enemmän herkkyyttä ja pehmeyttä, se on kaunista ja oikeasti naisellista. Naisellisuus on eniten henkinen ja olemuksellinen asia. Meikit, vaatteet tai vastaava ei tuo sitä naisellisuutta jos sisimmässä ei ole upea tai kiva olla nainen niin että se näkyy ulos.
 
"herkkis"
[QUOTE="mies";28573249]Aika harva näköjään liikuttuu rakkauteen ja vastaavaan liittyen. Minulla käy näin joskus, vaikka olen mies :) Esim. leffoissa, joskus häissä, toisen ihmisen kanssa, musiikkia kuunnellessa, ym.

Toivoisin että naiset näyttäisivät Suomessa hieman enemmän herkkyyttä ja pehmeyttä, se on kaunista ja oikeasti naisellista. Naisellisuus on eniten henkinen ja olemuksellinen asia. Meikit, vaatteet tai vastaava ei tuo sitä naisellisuutta jos sisimmässä ei ole upea tai kiva olla nainen niin että se näkyy ulos.[/QUOTE]

Kiitos että sanoit näin! Itse olen todella herkkä nainen ja mieheni onneksi sitä arvostaa ja osaa siihen suhtautua, mutta toisinaan koen sen hirveäksi heikkoudeksi ja sellaiseksi, jota toiset naisetkaan eivät tajua. :)
 
"mies"
[QUOTE="herkkis";28573363]Kiitos että sanoit näin! Itse olen todella herkkä nainen ja mieheni onneksi sitä arvostaa ja osaa siihen suhtautua, mutta toisinaan koen sen hirveäksi heikkoudeksi ja sellaiseksi, jota toiset naisetkaan eivät tajua. :)[/QUOTE]

Kiitos :) Uskon että naiset (ja miehet) voisivat paremmin psyykkisesti antamalla herkille tunteille isomman vallan rohkeasti.

Koen, että naisia jotenkin painostetaan olemaan itkemättä yhteiskunnassa tai että se on heille hyvin epäedullista. Tämä suuntaus ei ole heille itselleen hyväksi. Herkkä nainen on usein meille miehille paljon kauniimpi kuin tälläytynyt nainen, jolta puuttuu tämä aito tunteellisuus.
 
"vieras"
[QUOTE="mies";28573249]Aika harva näköjään liikuttuu rakkauteen ja vastaavaan liittyen. Minulla käy näin joskus, vaikka olen mies :) Esim. leffoissa, joskus häissä, toisen ihmisen kanssa, musiikkia kuunnellessa, ym.

Toivoisin että naiset näyttäisivät Suomessa hieman enemmän herkkyyttä ja pehmeyttä, se on kaunista ja oikeasti naisellista. Naisellisuus on eniten henkinen ja olemuksellinen asia. Meikit, vaatteet tai vastaava ei tuo sitä naisellisuutta jos sisimmässä ei ole upea tai kiva olla nainen niin että se näkyy ulos.[/QUOTE]

Eikö miesten sitten tarvitsekaan näyttää herkkyyttä? Koskee sinun mielestäsi vain naisia?
 
"vieras"
[QUOTE="mies";28573412]Ehkä luit huonosti? Kyllä tarvitsee.[/QUOTE]

En lukenut. Sinä olet tällä palstalla vain arvostellaksesi naisia. Löytääksesi heistä vikoja, ja taas lisää vikoja.

Lähde nyt jo sinne etelän hedelmiä poimimaan.
 
"mies"
[QUOTE="vieras";28573425]En lukenut. Sinä olet tällä palstalla vain arvostellaksesi naisia. Löytääksesi heistä vikoja, ja taas lisää vikoja.

Lähde nyt jo sinne etelän hedelmiä poimimaan.[/QUOTE]

Höpö höpö.

Mut naiset, levittäkää oikeesti sanaa tästä herkkyydestä. Se auttaa teitä itseänne voimaan paremmin ja tekee teistä kauniimpia myös miesten silmissä.
 

Yhteistyössä