Mikä velvollisuus mulla on kertoa muille, onko mua petetty vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieraana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieraana"

Vieras
Tää sama asia on noussut esille monta kertaa kaveripiirissä. Että keitä on petetty ja keitä ei. Mä vastaan että ei, vaikka mua onkin petetty, koska se asia ei mun mielestä kuulu kenellekään muulle kuin mulle ja muille asianosaisille, eli pettäjälle ja sille, kenen kanssa petti. En ymmärrä, mikä tilivelvollisuus mulla olisi kertoa muille, että kyllä joo on petetty. Ei mun mielestä kuulu edes mun ystäville tai kavereille, että kenen kanssa mun poikaystävä/mies/jne on nussinut tai ei ole.

Enkä sanoisi sitäkään, jos olisin itse pettänyt puolisoani, koska mun mielestä se kertominen loukkaisi mun puolison yksityisyyttä.

Syy sille, että vastaan EI OLE, eli valehtelen, on se että jos mä vastaisin että ei kuulu teille tai en halua puhua aiheesta, niin se tulkittaisiin että kyllä on petetty. Monet näistä kavereista on mun puolisonkin kavereita, ja mun mielestä rikkoo meidän välisen luottamuksellisuuden rajoja jos alan selittää että kyllä se petti mua silloin vuonna 2000, samana vuonna kun oltiin tavattu ja oltiin etäsuhteessä, ja samana vuonna oli hyvin lähellä etten itsekin toista miestä nainut (sänkyyn asti mentiin, mut tulin katumapäälle kun alettiin kaivella esiin kortsuja, että en mä nyt voi mitään pyhimystä silti esittää). Muutenkin se aihepiiri on mun mielestä sellainen, että ei sitä tarvi kenenkään kanssa puida, muuta kuin niiden jotka on asianosaisia.

Yhteistyössä