Pitäisikö mennä... onko "velvollisuus" mennä, vai onko minua edes kutsuttu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tollo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tollo"

Vieras
:D

Siis mun serkun 30v synttärit. Lapsena oltiin paljon tekemisissä, nyt ei sitten ollakaan oltu yli 10 vuoteen tekemisissä. Ensi viikon vkl hällä synttärit. Facebookissa laittanut kuulemma kutsun "yleisesti", mutta minulle ei ole tullut sähköpostitse tai tekstarilla, en siis ole facebookissa. Siskoni on fc:ssä ja häneltä siis kuulin ja yhdessä nyt mietitään että mennäkkö vai ei...

Taannoin oli hänen äidin, eli tätini 50v synttärit, joihin en mennyt ja siellä oli ollut harmissaan kun en siellä ollut. Oli sitten äidilleni sanonut että jospa se tulisi sitten mun 30v synttäreille...

Mutta siis toisaalta tiedän että jos menen, se on ihan ok, mutta toisaalta taas eihän mua ole edes varsinaisesti kutsuttu. Siis äidillenikään ei ollut kertonut synttäreidensä ajankohtaa, vaan oli puhunut niistä yleisesti.

Toisaalta minua ei oikein innostaisi mennä. Juhlat on baarissa ja en ole oikein baari-ihmisiä, juoda en aikoisi lainkaan.

Onko toisaalta väärin olla menemättä... huoh

mitä mieltä. Sekava selostus, sorry!

Mä menisin ihan siksi, kun sinua on kaivattu silloin niillä viiskymppisilläkin. Mene ja onnittele, ole hetken ja lähde pois. Eleenä se on kaunista muistaa jotenkin ja nyt kun tiedät juhlista ja yleinen kutsu on ollut feissarissa, sinne vaan. Kutsu koskisi sinuakin, jos olisit feissarissa.

Ehkä ei ollut kertonut äidillesi tarkkaa aikaa yms siksi, ettei halunnut äitisi luulevan, että hänetkin (äitisi) on kutsuttu. Kun kuitenkin ns. "nuorisojuhlat" kyseessä.
Jos sun on helppo mennä sinne, ei hirveän kaukana, lastenhoito-ongelmia tms. niin mene ihmeessä. Sua harmittaa jälkeenpäin jos et mene. Juhlissa ei ole pakko olla pitkään.

Matkaa on reilu 30 km, että ei niin paha. Jos päätämme mennä, olisiko joku 50 euron lahjakortti esim. sisustusliikkeeseen hyvä meiltä kahdelta?

Toisaalta tuntuu, että eipä siinä kauheasti kerkeä hänen kanssaan juttelemaan kun siellä hänen kavereitaan joita en edes tunne. Kivempi olisi nähde kahdestaan tietysti joskus muulloin...

Luultavasti jättäisin menemättä jos en muutenkaan olisi missään tekemisissä ko ihmisen kanssa. 50v juhlat onkin jo enemmän sukujuhlat, 30v juhlat miellän enemmän kaveribileiksi.

Minä menen synttäreille jos minut sinne pyydetään henkilökohtaisesti,en laskisi tuollaista avointa kutsua itselleni kuuluvaksi jos en olisi sen tavoitettavissa.

No näin minäkin vähän ajattelen. Tällä mun serkulla on mun puhnumero ja sähköpostiosoite, että niin olisi kyllä mut tavoittanut tarvittaessa. Mutta tietysti se kun mun sisko on siinä facebookissa, niin tietäähän se että saan tiedon sitä kautta tarvittaessa. Mutta ei se kyllä siihenkään ollut laittanut mitään, että mun sisko välittäisi tietoa mulle tms...

[QUOTE="heh";23493021]Luultavasti jättäisin menemättä jos en muutenkaan olisi missään tekemisissä ko ihmisen kanssa. 50v juhlat onkin jo enemmän sukujuhlat, 30v juhlat miellän enemmän kaveribileiksi.[/QUOTE]

joo nämä 50v bileet jäivät väliin, koska ne eivät koskeneet lapsia... emme saaneet lapsenvahtia, enkä yksin halunnut sinne lähteä, matkaakin oli vähän enempi kuin tuo 30 km...

[QUOTE="tollo";23492901]:D

Siis mun serkun 30v synttärit. Lapsena oltiin paljon tekemisissä, nyt ei sitten ollakaan oltu yli 10 vuoteen tekemisissä. Ensi viikon vkl hällä synttärit. Facebookissa laittanut kuulemma kutsun "yleisesti", mutta minulle ei ole tullut sähköpostitse tai tekstarilla, en siis ole facebookissa. Siskoni on fc:ssä ja häneltä siis kuulin ja yhdessä nyt mietitään että mennäkkö vai ei...

Taannoin oli hänen äidin, eli tätini 50v synttärit, joihin en mennyt ja siellä oli ollut harmissaan kun en siellä ollut. Oli sitten äidilleni sanonut että jospa se tulisi sitten mun 30v synttäreille...

Mutta siis toisaalta tiedän että jos menen, se on ihan ok, mutta toisaalta taas eihän mua ole edes varsinaisesti kutsuttu. Siis äidillenikään ei ollut kertonut synttäreidensä ajankohtaa, vaan oli puhunut niistä yleisesti.

Toisaalta minua ei oikein innostaisi mennä. Juhlat on baarissa ja en ole oikein baari-ihmisiä, juoda en aikoisi lainkaan.

Onko toisaalta väärin olla menemättä... huoh

mitä mieltä. Sekava selostus, sorry![/QUOTE]

Sulla noita ongelmia riittää. Ihan selvästi haluaisit mennä. Yksi iso kivihän siinä on, kutsua et ole saanut. En menisi.

Yhteistyössä