mieheni on huono esimerkki lapsille ja mua tympii kun se ei tajua sitä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivona

Vieras
eikö ole hieman ristiriitaista, että herra ei itse siivoa jälkiään eikä palauta tavaroita käytön jälkeen paikoilleen, mutta vaatii sitä lapsilta?! mun mielestä on, miehen mielestä ei, koska hän on aikuinen. ööööö... eiks aikuisen juuri kuulu olla se esimerkki. mä oon niin kyllästyny.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Että mua ärsyttää nämä miehensä haukkujat ja kitisijät täällä! Pistää ihan vihaks.

Pitäähän sitä jossain päästää höyryjään ulos, niin miksi ei sitten täällä, kun tällä palstalla enemmistö on kuitenkin naisia ja monet samassa jamassa kuin aloittaja, vertaistukea.

Alkuperäinen kirjoittaja B:
Että mua ärsyttää nämä miehensä haukkujat ja kitisijät täällä! Pistää ihan vihaks.

Just joo, suksi sinä suolle. Ymmärrän sua ap :hug:

Suksi itse.Femakot täällä haukkuu miehiään, voi miespolot! Moukkamaisinta mitä tiedän itkeä netissä, että mies sitä tai tätä. Vittu menkää itteenne lehmät!

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Suksi itse.Femakot täällä haukkuu miehiään, voi miespolot! Moukkamaisinta mitä tiedän itkeä netissä, että mies sitä tai tätä. Vittu menkää itteenne lehmät!

sun on ihan turha ketään lehmitellä!!!! se meidän vika ole jos sulla on huono päivä!!!! mitä sä tähän keskusteluun edes tunget jos noin ärsyttää? et taida kovin älykäs yksilö olla..... :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Taidat olla väärällä foorumilla,naistenvihaajille on omansa