Mikä SUN miehessä ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
-kun sillä on omalla koneella jotain kesken (eli lähes koko ajan), ei voi tehdä mitään -ei kuule eikä näe
-ei siivoa mitään jälkiään koskaan, mutta jos mun jäljiltä on jotain, hän huomauttaa
cop.gif

-ei tajua tuon taivaallista romantiikasta
-ei tykkää mistään lihapullaa erikoisemmasta ruuasta
-jos ei tiedä mihin laskisi käsistään lapsen tai vaikka jonkun tavaran, ihan minkä vaan, ojentaa sen mulle ja sanoo: tossa

-pelaa yöt läpeensä pleikkaria kun on töistä vapaalla ja herää sitten ku huvittaa
-räjähtää ja miettii vasta sitten
-ostaa roskaruokaa ja karkkia järkyttävät määrät vaikka senkin rahan voisi -käyttää järkevämminkin
-jättää kalsarit ja sukat sängyn viereen nukkuessaan eikä kerää niitä koskaan
raivoaa liikenteessä
-jättää karkkipapereita millon mihinkäkin
-ei osaa hieroa hartioita/keskittyy johonkin ihan muuhun sillon |O

Alkuperäinen kirjoittaja MaRLaSingeR:
-pelaa yöt läpeensä pleikkaria kun on töistä vapaalla ja herää sitten ku huvittaa
-räjähtää ja miettii vasta sitten
-ostaa roskaruokaa ja karkkia järkyttävät määrät vaikka senkin rahan voisi -käyttää järkevämminkin
-jättää kalsarit ja sukat sängyn viereen nukkuessaan eikä kerää niitä koskaan
raivoaa liikenteessä
-jättää karkkipapereita millon mihinkäkin
-ei osaa hieroa hartioita/keskittyy johonkin ihan muuhun sillon |O

Meiltä löytyy ihan samat vaivat, en vain noita muistanut kirjoittaa omaan listaan!

Tänään kun pyysin hieromaan, niin oikein nätisti ja hyvin hieroikin, kesto vain oli korkeintaan minuutin ja pyys sit hieromaan itseään.....

:headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Näitähän nyt riittäs....mutta vaikka pari jos laittas
-on varsinainen "totuudentorvi"
-räjähtää ensin ja miettii vasta sitten

|O

peesi!

lisäks raivostuttaa ku jätkä on niin siisti!! siis hyvähän se sinäänsä, mut ykskään talo tai kämppä ei oo KOTI jos se ei oo vähän sekanen.
joo ja joskus tosiaan ärsyttää toi nuuskan jättäminen tiskialtaaseen/pöydälle/nuuskapurkkien päälle... ne nuuska purkit joo...niitä ei voi heittää pois, koska...ei tietoo...

nimittäin kaikki ärsyttää..
-on tullut tällä viikolla joka ilta vasta lähempänä klo 19 töistä
-tänä iltana halusi katsoa ensin "tartu mikkiin" ennekuin laittoi lapsen nukkumaan. JA SIELHÄN SE VALVOO VIELÄKI(se lapsi siis)jumankauta...
-oli yks vkl työreissussa ruotsissa pari päivää, eikä vaivautunut kertaakaan ilm. itestään mitään saatika kysymään miten meillä kotona sujuu..!
-on hidas putkiaivo

Mun pakko lopettaa tää listaaminen kun alkaa v***taa entistä enemmän!

ei kuuntele tai ei muista vaan joka asiaa kysyy toistamiseen hetken päästä ja väittää etten ole koskaan sitä kertonutkaan. Jättää keittiönkaappien ovet auki kun ottaa niistä tavaraa.

- ei tee mitään kotitöitä
-ei siivoa edes omia sotkujaan
-jättää likaset vaatteet pitkin kämppää tai pesukoneen päälle
- asiasta kuin asiasta saa sanoa 1000 kertaa, eikä siltikään tapahdu mitään
-ei kuule mitään = valikoiva kuulo
tästä listasta sais niiin piiitkän... :kieh:

-tarvii väh kolme kehoitusta ennenkuin ryhtyy mihinkään
-nukkuuu päivät ja on noin 2-3 yövuoroo viikossa töissä(ei kuulemma ole järkeä vaihtaa rytmiä)
- luovuttaa tosi helpolla jos lapsi9kk ei suostu johonkin ja tuo heti mulle/huutaa mut paikalle
-purkkapallo jää usein johonkin esim lehden päöälle tai tietsikan viereen"olin aikeissa viedä" ja mä sit löydän ne aamulla
- kun siivoo(harvoin)niin aloittaa lehtipinon raivauksella jajää lukemaan ekaa lehteä
-inhoo käydä kaupassa ja varmaan ei kävis jos en pakottais+tekis listaa valmiiksi
-aina tv päällä,ihan aina vaikkeisitä katsois
-laittaa aina tvn liian kovalle ja suuttuu kun sanon asiasta(sil on kyl vähän huono kuulo oikeasti...)

- :heart: tulihan noita vaikka rakkaus nyt kukoistaa

jotka saa mielen kiehumaan...
Isoin on se, kun se ei kuuntele mitä sanon. Jos vaikka kerron et vauvalle tarttee antaa enemmän sosetta ku ennen, niin tuo syöttää silti sen saman pikkuannoksen ku ennenki... :headwall:
Lupaa tehdä asioita, mutta ei muista tehdä niitä
ei huuhtele jugurttipurkkeja, vaan jättää tiskipöydälle mätänemään
se on hidas reagoimaan (eli jos lapsi/lapset itkee niin mä olen se joka juoksee...)
sukkamytyt pyykkikorissa :x
kiukuttelee lapsille, jos on mulle vihanen
Sopii työpalavereja ihan älyttömiin kellonaikoihin (esim keskelle vapaapäivää...)
Oishan noita vielä lisää, nyt ei tuu muuta mieleen. Mutta kaikista huonoista asioista riippumatta, rakastan sitä enemmän ku mahdollista :heart:

Niinki vähäpätöinen asia,mutta se ottaa illalla sukat pois,ja tulee sänkyyn ja sit alkaa se hillitön rapaaminen.. Karvat kuulemma säärissä jää vinoon ja ne kutittaa ku sukat ottaa pois. Koko sänky hyppii ja pomppii ainakin 10 minuuttia kun herra tulee sänkyyn ja se on rasittavaa joka ilta!! :kieh: Miksei niitä voi ottaa ennemmiin jo pois ja rapaiis jossain muualla :snotty: Pitää vissiin ajella ne karvat pois siltä joku yö,se kun ei nukkuessaan tiedä mistään,vaikka seinät kaatuis :snotty: :/

Tässä joitain...
Jättää vessanpöntönkannen auki, ottaa laatikosta esim. sakset ja kun ei tarvi enää niin jättää vaan pöydälle, ampuis vaan koko ajan jotain(ei malta odottaa metsästyksen alkamista ja puhuu siitä turhan usein).. :kieh:

ei tuos miehes oikeestaan hirveesti mikään ärsytä.ehkä se että kaikki pitää välil olla niin tiptop.esim.astioita ei sais kasata tiskipöydälle vaan heti laittaa koneeseen miuta se taas ei häirihe.
no nyt tuli mieleen yks,kun pyytää sitä korjaamaan jotain niin se yleensä venyy niin paljon että teen sen itte.

Se että asiat tehdään päin prinkkalaa!!! |O

Eli mä saan KORJATA ne oikein. :snotty:
Mitä JÄRKEE edes tehdä, jos ei tehdä oikein? :o

Esim: se mättää JOKO kaikki lasten vaatteet pyykkiin TAI mättää ne tuolille. Eli MÄ saan setviä pyjamat ym pois ja viedä pyykkikoriin likaiset :snotty: :xmas:

Tai tyhjentää tiskikonetta ja jättää lautaspinot pöydälle ja kaapinovet auki ja osa laitetuista tavaroista on väärissä paikoissa... :snotty:

Joo onhan se hyvä. että edes TEKEE jotain, kohta ei tee mitään, kun valitan... :ashamed: :heart: :ashamed: :xmas:

Mua ärsyttää tossa ukossa ihan kaikki ja koko ajan. Oon yrittäny saada sitä ymmärtämään asiat munki kantilta, mut aina mä vaan kuulemma nalkutan, ja sit se lataa vaan et "turpa kii ämmä!"
Sit se ihmettelee, et miks mä pihtaan...

Yhteistyössä