Mikä SUN miehessä ärsyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ottaa sukat pois jalasta kääntäen ne samalla väärinpäin, eikä käännä niitä oikeinpäin ku vie pyykkiin. Kaikki koirankarvat onki sitten pesun jälkeen nätisti jemmassa siellä sukassa, jos en minä niitä käännä ennen koneeseen laittoa. ARGH!!!! Ja sanonu en oo ku tuhat kertaa asiasta, jospa vielä kerran sanoisin...

Jätä pesemättä ne sukat.
Mun miehellä oli sukissa mytyksilaitto-oiretta, ja sanoin siitä AINA viiden vuoden ajan. Kun tilanne ei muuttunut, jätin ne pesemättä. Kyllä se parin viikon päästä alkoi ihmettelemään, että missäs sukat. No siellähän ne, pyykkikopan pohjalla, myttyineen kaikkineen. Herra on hyvä ja pesee itse jos ei sen verran voi avuksi olla alkuvaiheessa.

Nykyään sukat tulevat yksittäin, auki, pyykkiin.

Alkuperäinen kirjoittaja CarnevalGirl:
Mun miehessä ärsyttää

- ei tee kaikkia asioita automaattisesti vaan joutuu sanomaan erikseen(esim.pojan iltapala/pesut)

- kun suuttuu niin aloittaa mykkäkoulun ja vastailee vaan örisemällä(sangen raivostuttavaa)

Tuossa pari. Listatkaahan omien miestenne ällötapoja.

Oikeastaan nimenomaan nuo, eipä juuri muu ärsytä. :)

- Mies inhoaa kaikkia aikatauluja ja ei tykkää, jos sitä hoputtaa. Hän ei tajua, että joskus se on vaan pakko aikatauluttaa päivä, jos aikoo ehtiä tehä kaikki mitä pitää.
- Jauhetut purkat jätetään ihan mihin tahansa, meillä on löytyy joka kolkasta ihania purkkamöykkyjä, joita saan keräillä ja viedä roskiin. Olen yrittäny sanoa, että joskus muksukin kasvaa ja löytää niitä tolleroita ja tunkee suuhun.
- Harvemmin laittaa astioita koneeseen, varsinkin kahvikuppi jää pöydälle, sillä verukkeella, että juo siitä vielä myöhemmin.. mutta kummasti vaan parin päivän päästä tiskipöydällä komeilee vähintään neljä kuppia miehen jäliltä.
- Syönnin jälkeen ei ikinä pyyhi muruja pöydältä.
- Ei tykkää iltavuoroista, ku ei jää aikaa tehä muuta, eikä tykkää ammuvuoroista ku pitää herätä nii aikaste.. eli toisinsanoen mikään ei ole hyvä. Osti uuden auton, mutta oiski halunnu erilaisen, joten aikoo vaihtaa sen (vaikkei autossa mitään vikaa). Ainaa pitää olla ostamassa jotain, enkä tarkoita mitään pieniä ostoja vaan esim. sähkörummut, uudet kalliit kajarit, tv, vahvistin, dvd-soitin ym. Kaikki meiltä löytyy mutta ku ne ei kelpaa vaan pitää saada paremmat.

Mutta enemmän miehestä löytyy hyviä puolia ja on muutenkin niin rakastettava luonteelta, vaikka joskus tuntuuki, että se on maailman ärsyttävin :D Tekee kotitöitä ja on näppärä käsistään joka mielessä :whistle:
Viatkin ovat osa miestä ja tekevät hänestä juuri sen oikean minulle :heart: :heart:

Tällä hetkellä ihan jokainen asia. Inhottaa mua itseenikin tällainen kinaaminen, mutta tää on taas joku vaihe. :( Eilen alkoi naurettavista asioista riitely, harvemmin riidellään, mutta sitten kun aloitetaan, se kestää muutaman päivän.

Normaalisti ärsyttää eniten se, että on tosi hajamielinen, ei kuuntele, jos kuuntelee, ei mene perille, ei muista jne. Tuo on se pahin. Niin ja toinen superärsyttävä asia on kyseleminen! Joka päivä pitää kysyä ne samat asiat- syökö lapset puuroa aamu- ja iltapalaksi, mites nää lääkkeet meni, vaihdanko mä nyt tälle vaipan. AAARGGH, se on niitä hommia tehnyt jo yli kaksi vuotta ja vielä kysyy... :headwall:

Hih, heti helpotti kun sai avautua. Tänks.

No kun se on koko ajan per.seessä kiinni.. :D Juu juu, kivahan se on saada huomiota mutta rajansa kaikella.. :whistle:
Niin ja se ärsyttää aika usein ettei mies ole yhtä siisti kuin minä.

Sille tulee aina suihkussa kaikki asiat mieleen, sieltä sitten huutelee ja kyselee koko ajan :headwall: eihän se tietty kuule mitä mä vastaan, joten mun on mentävä sit sinne istuskelemaan...
Niin ja AINA kysyy missä on se ja se paita, vaikka tasan tarkkaan tietää, että kaapista löytyy, ellei herra itse ole sitä lattialle tai pyykkikoriin jättänyt =)

No nää sukka/pyykkijutut... Pyykkikori sijaitsee makkarissa mut silti on likaset vaatteet pitkin makkarin lattioita, on niin vaikeeta sinne koriin laittaa. :headwall:
Sit tää ostovimma josta joku muukin mainitsi. Meinaa mm. ostaa autoon uuden 300e maksavan cd-soittimen, lisäksi pitäis saada alumiinivanteet ym... |O
Lisääkin voisin ärsytyksiä kirjottaa mut on se vaan silti niin rakas :heart: :D

Yhteistyössä