V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Olen ap:n kanssa tasan samaa mieltä. Valitettavasti puolisoni ei kuitenkaan ole samaa mieltä ja tämä yhteiskunta se vasta jäykkä näissä asioissa edelleenkin on. Minusta jokainen itse määrää omasta vartalostaan eikä ole kenenkään omaisuutta parisuhteessakaan. Mutta mun ajatukset tästä asiasta tuskin on arkipäivää vielä satoihin vuosiin, olen edellä aikaani äärettömän rakkauden käsitteen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Angel:Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:Olen ap:n kanssa tasan samaa mieltä. Valitettavasti puolisoni ei kuitenkaan ole samaa mieltä ja tämä yhteiskunta se vasta jäykkä näissä asioissa edelleenkin on. Minusta jokainen itse määrää omasta vartalostaan eikä ole kenenkään omaisuutta parisuhteessakaan. Mutta mun ajatukset tästä asiasta tuskin on arkipäivää vielä satoihin vuosiin, olen edellä aikaani äärettömän rakkauden käsitteen kanssa.
Olen jotenkin samaa mieltä. En eroaisi jos mieheni pystyisi "hallitusti pettämään" eikä se olisi jatkuvaa. Itse en pettäisi miestäni enkä usko että mieheni ottaisi asiaa niin hyvin kuin minä.
Joku taisi sanoa että ihminen on yksiavioinen. Onko todella? Ehkä se on vain päätös. Mielenkiintoista.
Alkuperäinen kirjoittaja rehellinen:Pettäminen on väärin koska se tapahtuu kumppanilta salaa. Kirkkain silmin väitetään, että ollaan uskollisia mutta todellisuus on aivan toista.
Muiden panemisessa ei ole mitään väärää jos on sovittu että se on ihan OK.