Mikä on väärin (pettämisestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Married
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Married

Vieras
Teenkö väärin, jos minä, naimisissa oleva nainen, tanssin hyvin lähellä vierasta miestä ja pidän siitä. Mies on vapaa, mutta tietää tilanteen, tosin en tiedä mitä hän sisimmässään ajattelee, käyttäytyy kuitenkin herrasmiehen tavoin.

Jos mieheni tekisi niin, en pitäisi siitä, mutta toisaalta en haluaisi edes tietää, sen verran viatonta kuitenkin. Sitä paitsi mielestäni siinä on myös eroa, että mies yleensä "vie" ja minä naisena vain seuraan halutessani, mieheni taas olisi itse aloitteentekijä (selityksiä?). Ja jos joku kysyy, eri tilanteessa saattaisin haluta tuon miehen kanssa enemmän (tunnen hänet ennestään).

Kyllä mä ainakin tanssin muittenkin miesten kanssa baarissa. Tosin aina sanon etten hae mitään seuraa sitten, että kaveri meiningillä vaan. :) Ja mieheni on taas sellainen että mieluummin juttelee muitten kanssa kaveri meiningillä siellä sitten... Kummallakin oikeuksia.

Kiitos "pööpö" ja "aivan". Periaattessa tiedän, että oman miehen lähellä olo pitäisi riittää, mutta vuosien ja vuosien yhdessäolon jälkeenkään en ole tullut sokeaksi, näen myös muut ihmiset ja pidänkin joistakin heistä. Tuntuu hyvältä viehättää myös muita ihmisiä, kuitenkin palaan oman miehen luo, ja haluan siinä pysyä. Hetki toisen ihmisen lähellä ei voi sittenkään olla niin hirveän väärin :)

Kiitos "pööpö" ja "aivan". Periaattessa tiedän, että oman miehen lähellä olo pitäisi riittää, mutta vuosien ja vuosien yhdessäolon jälkeenkään en ole tullut sokeaksi, näen myös muut ihmiset ja pidänkin joistakin heistä. Tuntuu hyvältä viehättää myös muita ihmisiä, kuitenkin palaan oman miehen luo, ja haluan siinä pysyä. Hetki toisen ihmisen lähellä ei voi sittenkään olla niin hirveän väärin :)

Eiköhän toi ole ihan perus parisuhteessa, että joskus on tuollaisia kausia. Meillä on ainakin se sääntö että myös toisen sukupuolen kaverit ja seuralaiset on sallittuja, kunhan voimme olla heidän kanssan toistemme nähden ja ei mitään salatouhua... :)

Pettämistä on toisen luottamuksen pettäminen, jos tiedät että mies paheksuisi tanssimista petät hänen luottamuksensa kun et kerro niin tekeväsi. Sitä en tiedä mitä paheksuttavaa tanssimisessa on.

[QUOTE="pööpö";27074176]Ei mikään ole väärin, jos se tuntuu oikealta. Ne on ne muut, jotka haluavat tuomita tekosi vääriksi.[/QUOTE]

Eihän tuo ajattelu voi kantaa. Tuo on silkkaa naiivia individualismia! Toivottavasti et ole kovin vanha.

[QUOTE="pööpö";27074176]Ei mikään ole väärin, jos se tuntuu oikealta. Ne on ne muut, jotka haluavat tuomita tekosi vääriksi.[/QUOTE]

Järjetön logiikka. Jos minusta varastaminen tuntuu oikealta niin ei se totuutta muuksi muuta.

[QUOTE="joo";27074132]Voi ei taas ....
Jos et voi tai halua kertoa miehellesi -teet väärin
Jos pahastuisit kun mies tekee saman -teet väärin[/QUOTE]

Mie oon samaa mieltä.

Jos nyt aloittaisi liikunnan HYVIN helpoilla jutuilla. Vaikka vain yksi liike päivässä, niin mikä se olisi. Lisäksi voisi kätdä kävelyllä sillointällöin. Olen ihan rapakunnossa. Portaatkin on hiukan liikaa.

Yhteistyössä