N
Nyt nikittä
Vieras
Tunnen suurta riittämättömyyttä. Ja tunne kasvaa joka kerta, kun mieheni kommentoi toisen naisen ulkonäköä, ei väliä onko se positiivista vai negatiivista. Negatiivisesta ajattelen, että "miten minä sit kelpaan, jos toi on hänen mielestään ruma/läski/isonenäinen?" ja positiivisesta kommentoinnista ajattelen, että "anteeks etten näytä tolta". En halua katsoa elokuvia, en yksin, enkä hänen kanssaan, koska en halua kuulla tota kommentointia. Hän tietää, etten halua kuulla kuka hänestä on kaunis ja kuka ruma, eikä sitä varmaan tarkotuksella tee.
Mutta siis ongelma ei oo se, että mies kommentoi muita naisia, vaan se että en tunne riittäväni. Syynä on varmaan se, että olen vasta reilu 20 ja silti kroppani on rupsahtanut, kiitos raskauden.
En jaksa enää verrata itseäni jatkuvasti muihin, mutta en tiedä miten siitä pääsee eroon. Olen harkinnut jo, että eroan miehestä. En siksi, että mies tekee jotain väärin, vaan siks miltä minusta itsestäni tuntuu. Mieheni antsaitsee parempaa ja sitä kyllä saakin.
Mutta siis ongelma ei oo se, että mies kommentoi muita naisia, vaan se että en tunne riittäväni. Syynä on varmaan se, että olen vasta reilu 20 ja silti kroppani on rupsahtanut, kiitos raskauden.
En jaksa enää verrata itseäni jatkuvasti muihin, mutta en tiedä miten siitä pääsee eroon. Olen harkinnut jo, että eroan miehestä. En siksi, että mies tekee jotain väärin, vaan siks miltä minusta itsestäni tuntuu. Mieheni antsaitsee parempaa ja sitä kyllä saakin.