äippäz Jäsen 04.07.2007 54 0 6 29.09.2007 #1 niin kuin tuossa otsikossa jo lukeekin, niin mikä raskausviikko sinulla on menossa ja mistäpäin olet?
niin kuin tuossa otsikossa jo lukeekin, niin mikä raskausviikko sinulla on menossa ja mistäpäin olet?
S sepi separi Uusi jäsen 17.05.2006 19 0 1 29.09.2007 #2 38+1 ja espoossa ollaan eli jorviin synnyttämään :heart:
C Cruella DeVille Aktiivinen jäsen 15.11.2006 4 562 0 36 30.09.2007 #14 22+6 Hamina, oho eihän mul ookkaa vasta ku 21+6 :ashamed: