Mikä on tärkeää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja parisuhteessa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

parisuhteessa?

Vieras
Naisille (ainakin osalle) tuntuu olevan tärkeää, että he ovat miehensä silmissä maailman kaunein nainen.

Onko se kuitenkaan kaikille tärkeää? Jos pitäsi valita, mitä haluaisit erityisesti olla mies- tai naisystäväsi mielestä: Kaunein? Älykkäin? Huumorintajuisin? Koulutettu tai varakas?

Vaikea kysymys, hankala nostaa mitään yksittäistä asiaa ykköseksi.
Itse haluan olla miehelleni paras ystävä, tärkein ihminen, haluttavin nainen ja ihanin rakastajatar.

Haluaisin, että pankkitilini on aina plussan puolella.
Maailman kaunein en missään nimessä ole koskaan halunnut olla. Olen aina laskenut leikkiä Anne Pohtamon kustannuksella. Näinkin Annen vuosia sitten eräässä srk:n tilaisuudessa. Nautin suunnattomasti, kun sain olla taviksena yleisössä. Anne lässytti niitä tuttuja löpinöitä ja minä hymyilin itsekseni kuin jakoavain. Joskus hymyäni sanottiin Mona Lisan virnuiluksi. Luulisin, että olen ratkaissut Mona Lisan hymyn arvoituksen, mutta en kerro sitä Elleissä enkä missään muuallakaan. Jääköön ikuiseksi pähkinäksi jälkipolville.

Eilen söin pähkinöitä junassa ja sain mahdottoman allergiakohtauksen. Kaksi naista molotti pakolaiskieltään.
Kuvittelin naiset etinisesti pukeutuneiksi keski-ikäisiksi naisiksi. Kun juna oli pääteasemalla naiset paljastuivat nuoriksi ja länsimaalaisesti pukeutuneiksi somalinaisiksi.
En millään olisi jaksanut kuunnella tuota kalkatusta suu täynnä pähkinämössöä ja toinen hanska täynnä murusia aivastelun takia.

Mitä iloa kauneudesta on pitkässä juoksussa. Kun sitä ei ole koskaan ollutkaan, niin eipä siinä ole mitään varjelemistakaan. Säästyy mahdottomasti vaivaa ja rahaa turhan asian ylläpidosta. Siis ei tarvitse repiä tuohta, että olisi mahdollisimman kaunis ja haluttava.

Miesystäviä minulla on paljon ja kaikilla luultavasti erilainen naismaku. Ei kaikkia voi miellyttää. Naisystäväni ovat jättäneet minut jo rauhaan. Muuttumisleikkiin en lähtenyt. Säästyi sekin raha. Säkkiin ja tuhkaan en ole vielä pukeutunut, mutta henkisesti sekin on jo tullut koettua.

Puolison täytyy olla myös hyvä ystäväni, johon voin luottaa ja, joka luottaa minuun 100%:sti. Hänen pitää arvostaa minua ja mielipiteitäni, vaikka olisikin itse eri mieltä.

Kerrankin tältä edelliseltä emännältä järkevyyden rajoissa kulkeva teksti. Ei liian pitkä, ja jopa todella hauskakin. En edes ole varma onko tämä se sama nainen..eronnut ja kirjoittaa elleissä pitkiä pötinöitä ja mainitsee aina että häneen on palstalla kyllästytty. Hyvä, saldo!

Hyvä kumppani.

Arvostan suunnattomasti sitä kun mies sanoo, että nauttii seurastani ja siitä, että hän saa minun kanssani olla oma itsensä.

Kaunis en todellakaan ole, en kovin kouluttautunut enkä erityisen varakaskaan. Huumorintajuinen kyllä ja siitä olen myös saanut mieheltäni kiitosta!

Tykkään olla ""kiva"" ""mukava"" ""hauska"", sellainen jonka kanssa on hyvä ja rento olla.

Minulle on tärkeää, että saan vaimoni nauramaan. Komea en ole ja tuskin mikään Einsteinkaan. Pitäisin häntä tosi pinnallisena, jos arvostaisi erityisesti paksua lompakkoani.

Minulle on tärkeää, että saan vaimoni nauramaan. Komea en ole ja tuskin mikään Einsteinkaan. Pitäisin häntä tosi pinnallisena, jos arvostaisi erityisesti paksua lompakkoani.

Haluaisin, että mieheni näkee silmistäni aina rakkauden ja ilon häneen ja elämään. Toisin päin samoin.

Kaunein minun ei tarvitse hänen silmissään olla. Ja kauneuttakin on ulkoista ja sisäistä... Miten kauneutta voi ylipäätänsä pisteyttää?

Ei noista vaihtoehdoista voi valita, koska ne ovat liian vaativia. Ei voi toivoa esim. että olisi miehen mielestä kaunein, älykkäin yms.

Toivoisin, että miesystäväni pitäisi minua huumorintajuisena, viehättävänä,eroottisena, fiksuna, hellänä, rakastavana, ahkerana, vastuuntuntoisena, auttavaisena, toista huomioonottavaisena.

Odotan mieheltä samoja arvoja: Kaikista tärkeintä, että viihtyy yhdessä ja on hauskaa, voi nauraa ja hullutella. Se on KYLLÄ ihanaa ja romanttista, jos saa joskus yllätyksenä esim. kukkia tai pikku paketin, vaikka ei ole joulu tai syntymäpäivä.

En mitään näistä, vaan vahvin, sexikäin ja kunnioitettavin.
Kun kunnioitus ja sexi parisuhteessa katoaa, silloin romahtaa koko institudio. Silloin alkaa kysely täällä Elleissä, mitä teen kun siitä ja siitä kiikastaa. Toisen kunnioittaminen ja hyvä sexuaalinen yhteys kumppaniin takaavat hyvän parisuhteen.
On kokonaan eri asia, miten ne saadaan kukoistamaan!
Parisuhteeseen kuuluu tietysti muutakin elämän varrella, mutta tärkein asia on mielestäni, TOISEN KUNNIOITUS.

Olen sen verran vanhempi ja luulisin kokeneempi, ettei sinun tarvitsekaan, ainakaan minulle selitellä tarkemmin.
Sanoit kyllä hienosti ja täydellisesti ""haluan olla nainen miehelle"". Siinä on sanottu hyvin paljon ja perusteellisesti.
Jos nämä sanat (myös toisessa järjestyksessä) ymmärrettäisiin parisuhteissa, ei meillä parisuhdeneuvontaa liioin tarvittaisi.
Olisi vain pareja, naisia ja miehiä,(myös näistä poikkeavat) jotka täydentäisivät ja KUNNIOITTAISIVAT toinen toisiaan.

Tärkeintä on, että mieheni kokee niin, että minä olen se ihminen, jonka kanssa hän kaikkein mieluiten jakaa elämänsä. Ja että hän kokee, että minun kanssani on hyvä olla.

Tärkeintä parisuhteessa on se, että olemme molemmat onnellisia. Luottamus, toisen kunnioittaminen sekä avoimuus ovat suhteemme tukipilareita.

Mieheni on komea, itse olen tällainen tavallinen. En koskaan ole painottanut suhteessa kovinkaan paljon ulkonäköä. Ennemmin kiinnitän huomioni kokonaisvaltaiseen olemukseen. Itsestään huolehtiminen on mielestäni tärkeämpää kuin ulkoinen kuori.

Parisuhteessa täytyy olla paljon hellyyttä ja hauskuutta. Suhteessa täytyy osata puhaltaa yhteen hiileen. Vaikeina aikoina toisen läsnäolo on tärkeää, vaikka ei sinä hetkenä paljon osaisikaan tehdä tai sanoa.

Itse olet pissis. Minä en pidä itsestäänselvyytenä sitä että mieheni luottaa minuun. Hänellä ei nimittäin ole mitään syytä luottaa.

Pidän kuitenkin tärkeänä sitä että olen hänelle rakkain naisena. Lasten kanssa en kilpaile rakkaudesta.

Heh. No en varmasti ole kaunein, älykkäin tai huumorintajuisin. Ja onneksi ei tarvitsekaan. Saan olla ihan oma itseni. Ei tarvitse yrittää eikä todistella mitään.

Rakkain, läheisin, haluttavin. Näitä olen, ja haluan olla.

Pinnallisista ominaisuuksista voisin vaikka ennemmin haluta, että mulla olisi miehen mielestä kaikkein paras pylly ;-DD

Minä olen jo kaikkea tuota mieheni mielestä ja, hitto soikoon, tuntuu hyvältä! ;)

Kaikkein tärkein on kuitenkin älykkääksi tunnustaminen. Nuorena en ollut kaunis, jolloin olin tottunut siihen, että älykkyys on voimavarani ja sitä ilman en voi elää.

Yhteistyössä