Mikä on suurin syy miksi rakastat miestäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä tiedä, mä vaan rakastan. :D Se on mulle sielunkumppani, paras ystävä, kaikkea. Edelleen kuuden vuoden jälkeen se saa välillä mulla sukat pyörimään jaloissa. Nytkin tuli taas kesken työpäivän sellainen olo että tahtoo kotiin omaa miestä halaamaan. :) Perhosia mahassa ja silleen...

On se vaan niiiiiin ihana. Ja mun. <3

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
[QUOTE="harmaa";29998910]En mä tiedä, mä vaan rakastan. :D Se on mulle sielunkumppani, paras ystävä, kaikkea. Edelleen kuuden vuoden jälkeen se saa välillä mulla sukat pyörimään jaloissa. Nytkin tuli taas kesken työpäivän sellainen olo että tahtoo kotiin omaa miestä halaamaan. :) Perhosia mahassa ja silleen...

On se vaan niiiiiin ihana. Ja mun. <3[/QUOTE]

Sama :) Se on se pilke silmäkulmassa ja se käsi joka vetää kainaloon ja ohi kulkiessa silittää takapuolta <3

• Tykkää
Reactions: rockyroad
Mun mies on ihana. :heart: Luotettava, hauska, komea, hyvä isä. Perhe tulee hänelle ykkösenä ja pitää meistä hyvää huolta. Rakastaa mua kaikista vioistani huolimatta, on mahtava sängyssä. Halaa ja pussaa ohi mennessään.

Parasta on kuitenkin ehkä tuoksu. Mun mies tuoksuu ihanalle. Sukat pyörii jaloissa pelkästä ajattelemisesta.

Rakastaa mua just tälläisenä kuin olen ja kunnioittaa minua. Mun on niin hyvä olla hänen lähellä. Rauhallinen ja turvaisa. Kun hän on poissa, olen vähän kuin orpopiru kotona. Elämä ei ole silloin tasapainossa. Tasapaino tulee kun hän astuu kotiimme sisään. Jo pelkkä läsnäolo riittää.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
[QUOTE="mie";29998978]Kun hän on poissa, olen vähän kuin orpopiru kotona. Elämä ei ole silloin tasapainossa. Tasapaino tulee kun hän astuu kotiimme sisään. Jo pelkkä läsnäolo riittää.[/QUOTE]

Tämä myös.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Oikeestikko tollasia miehiä on?

Mä rakastan? mun miestä, mutta olen tottunut häneen, hän on lapsieni isä. En voi sanoa luottavani häneen eikä hän pistä perhettään etusijalle, mutta hän oli se mitä mä sain.

Onpa surullista.

Minulla on onneksi ap:n kanssa samanlainen tilanne, että minä ja miehemme luotamme toiseemme 100% ja tiedämme, että toisen tuki on aina takana. Eipä tässä muuten selvittäisiköön samassa kodissa ja työpaikassa.:)

Se, kun se huolehtii kattavasti perheemme elannosta ja tyydyttää materianhimoni. Hän on myös sopivalla tavalla itseäni matalammalla tasolla mm. älykkyydessä, joten voin pyöritellä ja manipuloida häntä omien mieltymyksieni mukaisesti.

Yhteistyössä