Mikä on suurin syy miksi rakastat miestäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mietiskelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mietiskelijä"

Vieras
Tajusin just ite että kaiken yli menee se että hän on luotettava. Varmaan ainoa ihminen johon en koskaan ole joutunut pettymään. Ei oo koskaan tehnyt ohareita ja jolle tuun aina loppupeleissä ja tiukankin paikan tullen ykkösenä.

Mikä on suurin syy miksi sinä rakastat miestäsi?

Vaikka mitä tapahtuis, se aina jaksaa tsempata meiän perhettä ja rakastaa mua, ja sanoakin sen. Luotettava, huumorintajuinen, hellä ja lämminsydäminen.( Ja koska hänkään ei ole ihan täydellinen, niin vähemmän imartelevia piirteitä hänessä musta katsoen on se, että "kaikkien kaverina"on se eka, joka lähtee muuttoavuksi jne., yrittäjänä tekee ympäripyöreitä päiviä ja lomaa on vain harvoin, ja perhe on usein aika vailla häntä. Rakastan kuiteskin yli kaiken, enkä vaihtais <3).

Ei ole oma mies (eikä kyllä kenenkään muunkaan) mutta rakastan silti. Eikä sille ole syytä, kunhan nyt vaan rakastan enemmän kuin ketään muuta miestä koskaan.

Jostain kuulin joskus, että jos rakastaa ihmistä tämän tekojen tai ominaisuuksien vuoksi, ei rakasta ollenkaan. En sanoisi ihan noin jyrkästi, mutta ajattelen tuon suuntaisesti.

Siksi vastaan, että syy, miksi rakastan miestäni, on se, että olen halunnut ja päättänyt rakastaa juuri häntä.

Koska mieheni haluaa panostaa suhteeseemme (aina näin ei ollut), arvostaa ja rakastaa minua mielettömästi. On maailman paras keskustelija ja vioistaan huolimatta paras just minulle <3

Onpa vaikea kysymys. Yksi tärkein ominaisuus taitaa olla se että hän 100%:sti puhaltaa kanssani yhteen hiileen. Eli yhdessä on päätetty mennä eteenpäin ja siihen voin aina luottaa.

Hänen kanssaan on helppo olla, rakastamme toisiamme sellaisina kuin olemme. Meillä on hauskaa yhdessä ja hän on myös paras ystäväni. Me vain kuulumme toisillemme ja olemme lämmöllä ja rakkaudella hitsautuneet yhteen. En osaa sitä selittää mutta tiedän etten olisi kenenkään muun kanssa yhtä onnellinen kuin hänen kanssaan. Valtaosan ajasta olen niin 100% onnellinen hänen kanssaan että en voi muuta kuin olla kiitollinen.

Sielunkumppanuus, jos yhteen sanaan tiivistää. Jossain sivustolla oli laitettu meidän kahden luonnetyypeistä: "exactly the same but completely different". Yhteisiä mielenkiinnon kohteita, mutta toisen vahvuudet paikkaa toisen heikkouksia jne. Meidän on hyvä yhdessä, huonoinakin aikoina.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="Mietteliäs";29996846]Jostain kuulin joskus, että jos rakastaa ihmistä tämän tekojen tai ominaisuuksien vuoksi, ei rakasta ollenkaan. En sanoisi ihan noin jyrkästi, mutta ajattelen tuon suuntaisesti.

Siksi vastaan, että syy, miksi rakastan miestäni, on se, että olen halunnut ja päättänyt rakastaa juuri häntä.[/QUOTE]

Mitä muita syitä sitten on, jos ei teot ja ominaisuudet kelpaa? Oma päätös? Oma riippuvuus? Kai se puolison valinta jotenkin niihin tekoihin ja ominaisuuksiin on sidoksissa. Jos ei olisi, silloinhan voisi rakastaa ihan ketä tahansa.

[QUOTE="Mietteliäs";29996846]Jostain kuulin joskus, että jos rakastaa ihmistä tämän tekojen tai ominaisuuksien vuoksi, ei rakasta ollenkaan. En sanoisi ihan noin jyrkästi, mutta ajattelen tuon suuntaisesti.

Siksi vastaan, että syy, miksi rakastan miestäni, on se, että olen halunnut ja päättänyt rakastaa juuri häntä.[/QUOTE]

Sittenhän ihmiset rakastaisivat jokaista vastaantulijaa ellei ominaisuudet ja teot mitään merkkaisi.

Oikeestikko tollasia miehiä on?

Mä rakastan? mun miestä, mutta olen tottunut häneen, hän on lapsieni isä. En voi sanoa luottavani häneen eikä hän pistä perhettään etusijalle, mutta hän oli se mitä mä sain.

Yhteistyössä