Mikä on Sinun numerosi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailijatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kutonen olen. Myös muilla numerologisilla tavoilla laskettuna.

Mitä muita tapoja on, onko sellaisia, jotka olisivat kertovinaan niitä negatiivisia puolia, tässä avauksessa mainittu kertoi vain niitä hyviä =)

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:

Mitä muita tapoja on, onko sellaisia, jotka olisivat kertovinaan niitä negatiivisia puolia, tässä avauksessa mainittu kertoi vain niitä hyviä =)
Niitä on.. Mutta mä en ole mikään numerologi, joten en osaa sen takia asiatsa sen paremmin kertoa. Pari vuotta sitten olin Hengen ja tiedon messuilla sellaisella numerologian luennolla, jossa laskettiin myös niitä negatiivisia piirteitä.

Niitä on.. Mutta mä en ole mikään numerologi, joten en osaa sen takia asiatsa sen paremmin kertoa. Pari vuotta sitten olin Hengen ja tiedon messuilla sellaisella numerologian luennolla, jossa laskettiin myös niitä negatiivisia piirteitä.

Nuo ovat minusta ihan hassuja juttuja kaikki, mutta voihan sitä hassutella =) Tähän asti olen ollut ketjun ainoa kakkonen, joten kai se sitten on minulle sopiva, kun en yleensä tunnekaan olevani samankaltainen kuin suurin osa muita ihmisiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailijatar:
Jos numerosi on 7
-----------------------
Seitsemän on sinnikkyyden ja loogisen ajattelun numero. Se yhdistetään usein henkilöihin, jotka ovat matemaattisesti lahjakkaita, tai joissa on keksijän vikaa.

Matemaattisesti lahjakas? Minä? :laugh:

Nuo ovat minusta ihan hassuja juttuja kaikki, mutta voihan sitä hassutella =) Tähän asti olen ollut ketjun ainoa kakkonen, joten kai se sitten on minulle sopiva, kun en yleensä tunnekaan olevani samankaltainen kuin suurin osa muita ihmisiä =)
Eipä noita niin kovin vakavasti kannatakaan ottaa :)

Jos numerosi on 4
------------------------
Nelosen ajatellaan edustavan tulta ja lämpöä sekä käytännöllisyyttä, tarkkuutta, ja kärsivällisyyttä. Nelosilla on usein lyhyt pinna, ja he rakastavat sääntöjä ja rajoja.

3
-----------------------
Kolmonen symboloi onnea. Horoskoopissa kolmonen on Kalojen ja Jousimiehen luku. Jos olet syntynyt jommankumman merkin alla, ja numerosi on kolmonen, olet onnen lempilapsi.
(en ole kuitenkaan kalat tai jousimies.. )

Number 5
Jos numerosi on 5
------------------------
Vitonen on maallisuuksien ja muutosten numero. Viitoset ovat luonteeltaan elämänmyöteisiä, ja iloisia, mutta myös erittäin kärsimättömiä.

en nytt ihan oo tuotamieltä

Yhteistyössä