K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kutonen olen. Myös muilla numerologisilla tavoilla laskettuna.
Niitä on.. Mutta mä en ole mikään numerologi, joten en osaa sen takia asiatsa sen paremmin kertoa. Pari vuotta sitten olin Hengen ja tiedon messuilla sellaisella numerologian luennolla, jossa laskettiin myös niitä negatiivisia piirteitä.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kutonen olen. Myös muilla numerologisilla tavoilla laskettuna.
Mitä muita tapoja on, onko sellaisia, jotka olisivat kertovinaan niitä negatiivisia puolia, tässä avauksessa mainittu kertoi vain niitä hyviä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niitä on.. Mutta mä en ole mikään numerologi, joten en osaa sen takia asiatsa sen paremmin kertoa. Pari vuotta sitten olin Hengen ja tiedon messuilla sellaisella numerologian luennolla, jossa laskettiin myös niitä negatiivisia piirteitä.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kutonen olen. Myös muilla numerologisilla tavoilla laskettuna.
Mitä muita tapoja on, onko sellaisia, jotka olisivat kertovinaan niitä negatiivisia puolia, tässä avauksessa mainittu kertoi vain niitä hyviä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailijatar:Jos numerosi on 7
-----------------------
Seitsemän on sinnikkyyden ja loogisen ajattelun numero. Se yhdistetään usein henkilöihin, jotka ovat matemaattisesti lahjakkaita, tai joissa on keksijän vikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:2 ja paikkas pitää =)
Eipä noita niin kovin vakavasti kannatakaan ottaaAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Nuo ovat minusta ihan hassuja juttuja kaikki, mutta voihan sitä hassutella =) Tähän asti olen ollut ketjun ainoa kakkonen, joten kai se sitten on minulle sopiva, kun en yleensä tunnekaan olevani samankaltainen kuin suurin osa muita ihmisiä =)
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:6...ja pitänee aikalailla paikkaansa
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:2 ja paikkas pitää =)
No tulihan sieltä toinenkin kakkonen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos numerosi on 9
------------------------
Myös yhdeksikkö edustaa menestystä. Yhdeksikköihmiset ovat herkkiä ja epäitsekkäitä. Muut ihmiset pitävät yhdeksiköistä kovasti, vaikka nämä eivät sitä vaatimattomuudeltaan huomaa.
![]()
![]()