Oliko viesti liian "tyrkky"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Njet:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
lähiöpirkko on nyt alkanut väijymään naapurin sinkkumiestä kun mies käy töissä ja elättää sinisilmäisenä perhettään! Oikeasti tosi säälittävää ja henkinen ikä taitaa olla 12v.

En ihmettele ettet saanut vastausta. Hänellä on sentään JOKU taso.

Ja kellään muullako ei ole koskaan mitään kiihottavia ajatuksia muista kuin omasta kulahtaneesta miehestään? Pah, tekopyhää sanon ma!

Joo ajatuksia saattaa joskus olla mut en mä nyt hyvänen aika niille viestittele sentää...

Mitä rivoa tuossa viestissäni oli?

lähiöpirkko on nyt alkanut väijymään naapurin sinkkumiestä kun mies käy töissä ja elättää sinisilmäisenä perhettään! Oikeasti tosi säälittävää ja henkinen ikä taitaa olla 12v.

Ja kellään muullako ei ole koskaan mitään kiihottavia ajatuksia muista kuin omasta kulahtaneesta miehestään? Pah, tekopyhää sanon ma!

Joo ajatuksia saattaa joskus olla mut en mä nyt hyvänen aika niille viestittele sentää...

Eihän siinä viestissä mitää mut kun ketjun lukeneena tietää tilanteen...

Tää ei nyt varsinaisesti suoraan liity tähän viestiin mitenkään, mutta mulla jäi kerran puhelin töihin työtakin taskuun kun lähdin lomalle. Huomasin vasta aamulla ettei puhelinta ole enkä ehtinyt/ viitsinyt sitä hakea enää (matkaa 40km) koska reissuun piti lähteä. Kukaan ei saanut mua viikkoon kiinni enkä tietty vastaillut viesteihinkään.

No ookko nää pölijä kun sen numeron annoit! Jos sillä ei ole numeroa niin sun on pakko mennä käymään sen luona tai sun sen luona. Mutta nyt ette näe vaan vain soittelette/viestittelette. Tyhmä!

Eihän siinä viestissä mitää mut kun ketjun lukeneena tietää tilanteen...

Niin... nehän on vaan niitä ajatuksia, joita jokaisen pirkon päässä pyörii toisinaan, sinunkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
No ookko nää pölijä kun sen numeron annoit! Jos sillä ei ole numeroa niin sun on pakko mennä käymään sen luona tai sun sen luona. Mutta nyt ette näe vaan vain soittelette/viestittelette. Tyhmä!

Voinhan mä edelleen mennä ;)
Se se vasta selvä flirtti on: tulee varta vasten silmätysten vaikka on numeronkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Jos naapurin mies on miehesi hyvä kaveri, niin kiinnostuisiko hän oikeasti sinusta romanttisessa mielessä lojaaliudesta miestäsi kohtaan?

Ei ne ole kavereita, hyvän päivän tuttuja vaan.

Jep. Luin ekan viestisi nyt uudelleen, ja eipä siinä kaveriudesta puhuttu, ainoastaan, että heillä on toistensa numerot. Mutta silti, ainakin mun tuntemat miehet ovat sitä mieltä, että kaverin naista ei viedä.

Jos naapurin mies on miehesi hyvä kaveri, niin kiinnostuisiko hän oikeasti sinusta romanttisessa mielessä lojaaliudesta miestäsi kohtaan?

Mä vähän luulen, että naapurin ukko on sen verta fiksu ettei ala kolmanneksi pyöräksi teidän suhteeseen tai jos alkaa niin sitten fiksuus on kaukana.
Mistä noista miehistä mitään tietää.
Toivotaan parasta! (Tosin en edes tiedä mikä se paras olis..)

Jep. Luin ekan viestisi nyt uudelleen, ja eipä siinä kaveriudesta puhuttu, ainoastaan, että heillä on toistensa numerot. Mutta silti, ainakin mun tuntemat miehet ovat sitä mieltä, että kaverin naista ei viedä.
Mun tuntemat miehet taas ei! Miehiä on erilaisia erillaisilla moraaleilla varustettuna. ;)

Ei tässä nyt kukaan ole mitään suhdetta aloittamassa, mutta oli kiva saada vastaus, joka sai vähän tämän tavisäidin hehkumaan :)
Flirtissä ei ole mitään pahaa (vaikkei tämä vielä sitä suoraan ollutkaan), mutta kuka tietää...
Mutta myönnetään, että panisin *kuolaa*
Ainakin noin niinku teoriassa.

Yhteistyössä