Oliko viesti liian "tyrkky"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tekopyhää:
Alkuperäinen kirjoittaja AC:
Ei kait siinä, jos haluaa olla tuollanen omaa miestä kohtaan. Mä kunnioitan miestäni sen verran paljon ja rakastan ettei tarvi tuollaseen alentua.

hehheh!

Ei ole mitään tekopyhää, vaan aito rakkaus ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan. Ne on ilmeisesti jollekin täysin vieraita käsitteitä.

Mut kukin tavallaan :p

Ei kait siinä, jos haluaa olla tuollanen omaa miestä kohtaan. Mä kunnioitan miestäni sen verran paljon ja rakastan ettei tarvi tuollaseen alentua.

hehheh!

Ei ole mitään tekopyhää, vaan aito rakkaus ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan. Ne on ilmeisesti jollekin täysin vieraita käsitteitä.

Voi kuule, kyllä sillä sun miehelläsikin on fantasioita...

Voi taivas. Joo, mies ei vastannu koska A, sun mies on sen kaveri, B. siksi että heti haiskahtaa että haluat joitain muuta, C, äijää ei kiinnosta.
Hassu viesti, meinaa se saa sen numeron muutenki kun tulee sulta viesti. Jos olis sulla jauhot oikeinpäin pussissa, ni laittasit lapsellesi numerosi takin taskuun ja kerrot lapselle että jos joskus tarvii soittaa äitille, ni anna aikuiselle tämä numero. Ja itse soitat sille äijälle vain jos oikeesti haluat kysyä että onko mun liisani siellä, jotta kotio syömää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

hehheh!

Miten fantasiat tähän liittyy?

...Jos tulee tarvetta, ja/tai ei jaksa kävellä sataa metriä..

Siis joo. Mitähän tarvetta ajttelit? Miehen tarpeilta kuulostaa niinku miettisit.. ja että kävellä sataa metriä.. hm, oikein tyrkytät että juu tänne meille vaan, mies on aina pois.

Hihhih, johan se soitti mulle heti tänään! Tulin töistä, hain lapsen ip- kerhosta ja olin ollut kotona varmaan puoli tuntia, niin puhelin soi :)
Kyseli onko heidän tyttö siellä, kun ei näy missään; pitäis tulla syömään.
No, joo, ei siinä mitään, mutta kun olin puhelua edeltävästi 5min aikaisemmin nähnyt, että lapset meni niille päin, että tikusta asiaa sielläkin päin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitä?:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
ööö? siis millö tavalla liian tyrkky? tuskin sinkkumiestä joku naapurin mamma kiinnostaa, joten ei mielestäni ainakaan pelkoa, että jotenkin niin asian tulkitsisi.

Ajattelin vaan, kun se ei vastannut siihen mitään...

Mitä tohon voi vastata? "Aha, kopsasit mun numeron?"

No mä oisin vastannut itse vaikka että "ok". Siitä ajattelin, että mitäköhän se musta meinaa (pitää ihan dorkana?), kun ei vastannut mitään...

No mä en ainakaan ikinä vastaa "ok". Sellaset viestit on musta turhia. Vastaan jos mulla on jotain sanottavaa. Tollaseen viestiin en varmaan vastaisi, mitä siihen voi sanoa? Siis vaikka ihan ilahtunut olisikin numerosta.

Ja ei musta ole tyrkky, ole rauhassa eläkä mieti liikoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miten fantasiat tähän liittyy?

Mä kans jäin miettiin :D

Tottakait niitä fantasioita pitää ja saa olla. Ei se silti tarkota sitä, että mieheni alkais niitä toteuttaan jonku muun kans. Hänen fantasiansa kun liittyy lähinnä minuun :)
Meillä toimii yhteiselämä sen verran hyvin ettei tarvi kuikuilla "vieraisiin pöytiin".

Varmasti lapset olis kuullut ainakin jos olis huudellut niitä syömään, tuskin kauas ehtivät, mutta päätti soittaa sitten sulle! Miltäs se kuulosti puhelimessa; oliko asiallinen vai rento vai flirttaileva??

Mun mielestä oli ihan ok kirjoittaa, että "tässä sulle samalla tämä mun numeroni". Viestin tarkoitushan oli nimenomaan ilmoittaa oma numero tuolle miehelle eikä vaan tiedottaa, että "kopsasin mieheni puhelimesta tämän numerosi".

Parasta tässä on se, että se soitti MUN numeroon vaikka mieskin oli kotona! Jonka numero sillä siis ollut jo aiemminkin. Kuulosti puhelimessa tosi ystävälliseltä ja rennolta.
Ääääh, pikkarit kostuu jo!!

Juu, ja kun vielä tunget suuren kurkun sun rämemajavan suuhun, räppäät kamerakännyllä kuvan siitä ja lähetät tolle naapurin kaverille, niin johan alkaa tapahtumaan! Luulisi siinä kohtaa hitaammallakin järjenjuoksulla olevan ymmärtävän.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Ja ketään ei kiinnosta :)

Maltan tuskin odottaa!

Huvittavinta tässä on se, että mieheni tietää treffeistä... heh

No mitä miehesi sitten tuumasi?

Ei mitään sen kummempaa. Sanoin että menen huomenna naapurin *******:n kanssa olusille. Mies menee töihin.
Oiski mustasukkanen, mutta ei mitään...!

Ei tässä nyt kukaan ole mitään suhdetta aloittamassa, mutta oli kiva saada vastaus, joka sai vähän tämän tavisäidin hehkumaan :)
Flirtissä ei ole mitään pahaa (vaikkei tämä vielä sitä suoraan ollutkaan), mutta kuka tietää...
Mutta myönnetään, että panisin *kuolaa*
Ainakin noin niinku teoriassa.

Olet sinä aika epätoivoinen

Yhteistyössä