T
tekopyhää
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AC:Ei kait siinä, jos haluaa olla tuollanen omaa miestä kohtaan. Mä kunnioitan miestäni sen verran paljon ja rakastan ettei tarvi tuollaseen alentua.
hehheh!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja AC:Ei kait siinä, jos haluaa olla tuollanen omaa miestä kohtaan. Mä kunnioitan miestäni sen verran paljon ja rakastan ettei tarvi tuollaseen alentua.
Alkuperäinen kirjoittaja Charlize:Mun mielestä tässä haiskahtaa mielenkiinto naapurin miestä kohtaan. ;p
Alkuperäinen kirjoittaja tekopyhää:Alkuperäinen kirjoittaja AC:Ei kait siinä, jos haluaa olla tuollanen omaa miestä kohtaan. Mä kunnioitan miestäni sen verran paljon ja rakastan ettei tarvi tuollaseen alentua.
hehheh!
Alkuperäinen kirjoittaja AC:Alkuperäinen kirjoittaja tekopyhää:Alkuperäinen kirjoittaja AC:Ei kait siinä, jos haluaa olla tuollanen omaa miestä kohtaan. Mä kunnioitan miestäni sen verran paljon ja rakastan ettei tarvi tuollaseen alentua.
hehheh!
Ei ole mitään tekopyhää, vaan aito rakkaus ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan. Ne on ilmeisesti jollekin täysin vieraita käsitteitä.
Mut kukin tavallaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja AC:Alkuperäinen kirjoittaja tekopyhää:Alkuperäinen kirjoittaja AC:Ei kait siinä, jos haluaa olla tuollanen omaa miestä kohtaan. Mä kunnioitan miestäni sen verran paljon ja rakastan ettei tarvi tuollaseen alentua.
hehheh!
Ei ole mitään tekopyhää, vaan aito rakkaus ja kunnioitus toista ihmistä kohtaan. Ne on ilmeisesti jollekin täysin vieraita käsitteitä.
Mut kukin tavallaan![]()
Voi kuule, kyllä sillä sun miehelläsikin on fantasioita...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mitä?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:ööö? siis millö tavalla liian tyrkky? tuskin sinkkumiestä joku naapurin mamma kiinnostaa, joten ei mielestäni ainakaan pelkoa, että jotenkin niin asian tulkitsisi.
Ajattelin vaan, kun se ei vastannut siihen mitään...
Mitä tohon voi vastata? "Aha, kopsasit mun numeron?"
No mä oisin vastannut itse vaikka että "ok". Siitä ajattelin, että mitäköhän se musta meinaa (pitää ihan dorkana?), kun ei vastannut mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi kuule, kyllä sillä sun miehelläsikin on fantasioita...
Miten fantasiat tähän liittyy?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja ketään ei kiinnosta
Maltan tuskin odottaa!
Huvittavinta tässä on se, että mieheni tietää treffeistä... heh
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja ketään ei kiinnosta
Maltan tuskin odottaa!
Huvittavinta tässä on se, että mieheni tietää treffeistä... heh
No mitä miehesi sitten tuumasi?
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:Mihis lapset menee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja oo-nikki:Ei sit muuta kuin B)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ei tässä nyt kukaan ole mitään suhdetta aloittamassa, mutta oli kiva saada vastaus, joka sai vähän tämän tavisäidin hehkumaan
Flirtissä ei ole mitään pahaa (vaikkei tämä vielä sitä suoraan ollutkaan), mutta kuka tietää...
Mutta myönnetään, että panisin *kuolaa*
Ainakin noin niinku teoriassa.