Tiesitkö, että kännykälläsi on nimi? Kokeile tätä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
1: Ota puhelinnumerosta 3 viimeistä numeroa. Esimerkiksi, jos numerosi on 780-496-9684 , kirjoita "684".

2: Kommentoi tätä viestiä seuraavasti eli @*[684:0] ja korvaa "684" omilla numeroillasi.

3: Poista merkki * ja paina enteriä!

Tää oli niin hauska, et piti laittaa tännekkin...mun luuri on nimeltään M Elysia Baker

• Tykkää
Reactions: sinisulka
1: Ota puhelinnumerosta 3 viimeistä numeroa. Esimerkiksi, jos numerosi on 780-496-9684 , kirjoita "684".

2: Kommentoi tätä viestiä seuraavasti eli @*[684:0] ja korvaa "684" omilla numeroillasi.

3: Poista merkki * ja paina enteriä!

Tää oli niin hauska, et piti laittaa tännekkin...mun luuri on nimeltään M Elysia Baker

Siis tä, miten pitää tehdä ja missä. Mulla ei nyt ratas pyöri ollenkaan, joten väännätkö vielä siitä perinteisestä ratakiskosta, tai vielä parempi, jos mun vikat numerot oon 719, niin mikä on aparaatin nimi??? :whistle::whistle:

[QUOTE="äiti-75";25464141]En onneks ainoa joka ei ymmärrä että missä pitää kommentoida, täälläkö? Ja toi on liittymän nimi enemmänki.[/QUOTE]

Joo samaa mietin, että mites toi puhelinnumero littyy mitenkään kännykän nimeen? :D Kun se on sama vaikka vaihtaisin puhelinta kerran päivässä. :laugh:

Yhteistyössä