Mikä on realistinen painon pudotus/vko tai kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla tippui ekan kk:n aikana noin 7kg, tokan melkein 4kg, ja nyt olisi tavoitteena vähintään 3kg/kk.

Liityin Kiloklubiin, pyrin syömään oikein ja pitämään kalorit tietyssä määrässä. Liikuntaa olen lisännyt reippaasti, päivittäin tunnin lenkki, joskus jotain muutakin (esim. pyöräilyä) ja hyötyliikunnat päälle.

Mulla pituutta pari cm vähemmän kuin sulla ja painoakin oli vähemmän. Nyt tippunut jo 12kg. Jumitusvaihe päällä, mutta eiköhän se tästä. :)

Viimeksi muokattu:
Terveellinen tahti olisi vissiin 300-800g viikossa, ainakin Kiloklubin mukaan. Alussa voi lähteä paljon enemmänkin, kun poistuu myös turhia nesteitä, mutta siis läskiä tuo alle kilo viikossa.

Mulla on karppaamalla lähtenyt ekan 2 kk:n aikana 9 kg. Nälkää ei ole tarvinnut nähdä, olen syönyt ja voinut paremmin kuin koskaan. Tää on niiiin mun juttu, että hiilarimaahan mua ei enää saa takaisin. Suosittelen tutustumaan karppaus.info sieltä saa hyviä vinkkejä/neuvoja

Mä aloitin laihduttamisen suunnilleen samoista mitoista kuin sä . Ensimmäiset 15kg lähti 0,5kg-1kg viikossa . Viimeiset 7kg lähti 0,2-0,5kg viikossa.
Alussa lähtee nopeemmin mitä lähemmäs tulee tavoitepainoa niin hitaammin lähtee ja siihen tulee varautua.

Mä myös laihdutellut kiloklubin avulla. Aloittaessani BMI oli huimat 43 ja risat. Ensimmäiset 7kk lähti 5kg/kk, sen jälkeen tahti hidastunut motivaation vaihtelun vuoksi. Nyt kahden vuoden jälkeen BMI 28 ja laihduttelen taas, kun huvittaa. :D Kunhan ei paino nouse.

Nälkää ei ole tarvinut nähdä, kun on syönyt järkevästi ja monipuolisesti. Silloin tällöin herkkuja unohtamatta. Liikunta toki antaa tukea laihduttamiselle. Tsemppiä, kyllä sä pystyt! :)

[QUOTE="mie";24230240]Mä aloitin laihduttamisen suunnilleen samoista mitoista kuin sä . Ensimmäiset 15kg lähti 0,5kg-1kg viikossa . Viimeiset 7kg lähti 0,2-0,5kg viikossa.
Alussa lähtee nopeemmin mitä lähemmäs tulee tavoitepainoa niin hitaammin lähtee ja siihen tulee varautua.[/QUOTE]

Lisään vielä että söin vähän hiilareita , sokerit ja vehnäpullat kokonaan pois.
Paljon salaatteja , kalaa ja kanaa.
Liikuntaa 2-4xviikossa 30min-45min ja kerran viikossa 1h-1,5h lenkki.

Yhteistyössä