Kuntopyörällä treenaus! Miten tehokkain tapa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katri

Vieras
Noniin, elikkäs olen itselleni hommannut kuntopyörän toissapäivänä.

Olen 160cm pitkä ja painan 83kg. Eli todellakin reippaasti ylipainoinen, lisäksi aivan rapakuntoinen. Näissä kiloissa on vielä "raskauskiloja" tuon 8kg verran...

Lapsi on jo noin vuoden ikäinen, ja minä näitä kiloja tahtoisin alkaa karistamaan

Miten saisi tehokkaimmin kiloja ja senttejä pois.

No esim. poljin 25km/h vauhdilla.. 23minuuttia eli 10km. Syke alussa 120 ja lopussa siinä 140

Mikä vauhti, mikä syke, millä tavalla (tasaista vai välillä spurtteja ja taas normaalia tahtia )

Onko sulla niitä ohjelmia siinä pyörässä? mulla on ja valkkasin alkuun helpon ohjelman jonka poljin päivittäin, kun se rupes tuntuu ei niin raskaalta vaihdoin raskaampaan ohjelmaan. Alussa poljin oikeesti varmaan vaan vartin päivässä mut tosi nopeesti pääsi siihen että tunti päivässä ja raskaammalla ohjelmalla. Oma kroppa varmaan kertoo eniten. Alussa vaan pitää malttaa ottaa rauhassa.

Mitä ohjelmia? Emmä vaan tiiä.. ostin ton kaverilta eikä ollu ohjeita matkassa, varmaan netistäkin hakusanalla löytäs ohjeet.

Siin tuo on kettlerin, ja on sykemittari,kalorikulutus,aika,nopeus ja jotai muutakin.

Mikä on crosstrainer?

Yhteistyössä