Mikä on paras parturi-kampaamo Lahdessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erika

Vieras
Mihin siis kannattas mennä ja paljonko maksaa n. leikkaus pitkistä lyhkäsiin?
Entä jos ottas jonkun värjäyksen siihen lisäksi?

Olen käynyt viimeksi 7 vuotta sitten parturissa ja nyt päätin mennä, mutta en tiedä mihin kannattas mennä, kertokaahan kokemuksia ja vähän hintojakin, kiitti!

Itse olen kokemusteni perusteella päätynyt d'luxiin. Todella viihtyisä paikka hyvällä palvelulla höystettynä. Ja vieläpä kohtuuhintanen. Rautatienkadulla siis...

www.dlux.fi

Nostelen tälläistä. Joku oikeasti edullinen ja kuitenkin trendikäs. Värille ja leikkaukselle hintaa max. 70-80 euroa (toki mielellään allekin sen). Viimeksi kävin paikassa jossa satasen ja pidin liian kalliina, enkä edes työn jäljestä tykännyt kovin.

Mä en koskaan Lahdesta löytänyt sitä oikeaa. Siis kampaajaa, vaan kävin aina Villähteellä. Aika paljon edullisempikin kuin kaupungissa ja kiva paikka. Nuoret kampaajat ja kaikki ookoo.
=)

Itse asun maalla, Järvelässä, ja käyn kampaajalla Lahdessa sillä siellä on edullisemmat hinnat kuin täällä landella!!! Niin uskomattomalta kuin kuulostaakin.
Sokkarin kampaamo on ainakin ihan hyvä ja edukaskin.

Olen ollut tosi tyytyväinen Glamoriin , Tämän palstan avulla itse asiassa menin kokeilemaan ja haluan nyt kertoa että kyllä kannatti. Rauhallinen Tila ja aikoja saa mukavasti ja hinnat ei ole katossa, Mulla esim tyvi maksoi vain 50? ja jälki ja palvelu oli todella hyvä! Kotisivuilla hinnasto. www.glamor.fi

Lahdessa Vapaudenkatu18 parturi-kampaamo Serenella. Laatu- ja hintataso on kohdillaan. Suosittelen, käyn siellä aina joka kuukausi, olen heidän kanta-asiakkaansa.

Käyn itse NAPSissa ja voin suositella lämpimästi. Vaikka ei ole edullisin (puolipitkien hiusteni väri+leikkaus on jotain pikkuisen päälle 90?), niin työn jälki on ollut aina hyvää ja palvelu mukavan mutkatonta. Päädyin sinne ystäväni suosituksesta ja käyn Marilla, mutta mitä olen seurannut muita siellä olevia kampaajia niin voisin mennä muillekin nuorille kampaajille siellä jos olisi tarve. Tosin ihan samalle päivälle ei aikoja taida saada (Marille ainenkaan) mutta aina minulle on aika löytynyt. Ja edelliseen kampaajaani verrattuna käynti on aina jotenkin rauhallinen ja rentouttava. Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja SaSu:
Hiusateljee D.O.S Lahdessa hyvä! Hinta ja laatu kohdallaan.

ciao..

oon pari krt käynyt ja joka kerralla värjäs hiukset aivan eri väriseksi kuin oli tarkoitus, otin siellä myös kynnet jotka tipahti vkon jälkeen (yksi niistä) aivan tavallisissa arjen puuhissa. Leikkaus oli epätasainen ja rosoinen, ei tarkoituksenmukainen. Että en suosittele paikkaa. Työntekijät (osa heistä) haisee myös tupakansavulta. ei kiva.

Heips.

Mulla on pähkinän ruskeat pitkät luonnonkiharat. Joita rakastan vallattomasti. En ole koskaan eläessäni käynyt kampaamoissa. Tasoittanut aina itse jos tarvetta. Mutta nytten täytyisi värjätä hieman. Onko kenelläkään kokemusta Parturi-kampaamo Pisara,sta.

http://www.parturi-kampaamopisara.net/index.php

?
Kiitos

Eivät osanneet värjätä Lahden Kampaamo Sitruunassa, hiukset menivät pilalle! Värjäystä kannattais harjoitella ennen oikeisiin töihin tuloa niin paljon, että sitten osaa.. Ei ole vaikeaa ei-ammattilaisellele, esim minullekaan, suojata osa hiuksista, ettei värjäänny sillä värillä, jolla muut hiukset samalla värjätään.. Oli huonosti suojattu, ja hiukset olivat "raitojen" osilta PILALLA.

Sain vasta pyydettäessä huonosta värjäyksestä uusintavärjäyksen, jossa hiuskiani pestiin tulikuumalla vedellä, revittiin puolet hiuksista pois, poltettiin taas hiustenkuivaajalla ihoa ja hiuksia, jonka jälkeen vielä puolikuivia hiuksia suoristettiin! Hiustenhan pitäisi olla täysin kuivat, jotta hius ei mene pilalle!! :`(

Että semmoista...:(

Alkuperäinen kirjoittaja Marjana:
Heips.

Mulla on pähkinän ruskeat pitkät luonnonkiharat. Joita rakastan vallattomasti. En ole koskaan eläessäni käynyt kampaamoissa. Tasoittanut aina itse jos tarvetta. Mutta nytten täytyisi värjätä hieman. Onko kenelläkään kokemusta Parturi-kampaamo Pisara,sta.

http://www.parturi-kampaamopisara.net/index.php

?
Kiitos

Pisarassa ainakin Laura on mukava ja hyvä, eikä mikään älyttömän hintanen.

Mulla värjäyksen jälkeen päänahka nilellä ja vuoti kudosnesteitä, pyysin nimenomaan että herkkiä tuotteita kun olen ihonlaadultani herkkä ja atoopikko. Lisäksi nuori kampaaja teki mulle pallokampauksen ja tunki lakkaa niin paljon että luonnollisuus oli hyvin kaukana. En ole menossa uudelleen.

Yhteistyössä