?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neeanäiti:Ottakaapas selvää imetyksen hyödyistä, eikä se maito miksikään litkuksi muutu. 2 v on yläikäraja mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vierass:Alkuperäinen kirjoittaja Neeanäiti:Ottakaapas selvää imetyksen hyödyistä, eikä se maito miksikään litkuksi muutu. 2 v on yläikäraja mulla.
Ei tässä ole kukaan muu kuin sinä litkuista puhunut.
Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Silloin kun omaansa imettää ei sitä oikein huomaa miten aika kuluu. Se kun tuntuu luonnolliselta. quote]
Tää on täysin totta!
Itse ennen lasta ajattelin että en mä nyt missään nimessä yli vuoden ikäistä imetä ja tuntui hassulta katsoa kun kaverin 8kk käveli tissille.. Ajattelin että en mä ainakaan kävelevää lasta imetä.. Mutta mutta, oma lapsi täyttää pian vuoden ja edelleen imetän aamuisin ja iltaisin. Tarkoituksena olisi tuossa n. kuukauden kuluttua lopettaa, vaikka haikealta tuntuukin. Erityisesti tuo ilta mietityttää..
Alkuperäinen kirjoittaja äippänen:[
Tää on täysin totta!
Itse ennen lasta ajattelin että en mä nyt missään nimessä yli vuoden ikäistä imetä ja tuntui hassulta katsoa kun kaverin 8kk käveli tissille.. Ajattelin että en mä ainakaan kävelevää lasta imetä.. Mutta mutta, oma lapsi täyttää pian vuoden ja edelleen imetän aamuisin ja iltaisin. Tarkoituksena olisi tuossa n. kuukauden kuluttua lopettaa, vaikka haikealta tuntuukin. Erityisesti tuo ilta mietityttää..
Alkuperäinen kirjoittaja äippänen:Alkuperäinen kirjoittaja maritu:Silloin kun omaansa imettää ei sitä oikein huomaa miten aika kuluu. Se kun tuntuu luonnolliselta. quote]
Tää on täysin totta!
Toi on tosiaan totta. Keskimmäistä imetin 2v4kk ikäiseksi ja se oli ihan luonnollista ja olin ajautunut niin pitkään imetykseen ihan huomaamattani, se oli niin luontevaa. Samaaikaisesti kuitenkin kaverin 2v pullolapsi näytti siltä, että ois tosi outoa jos menis tissille. Vaikea selittää. Mutta luonnollista siis.
Tällä hetkellä imetän pian 2v täyttävää. Ehkä 3v ois semmonen raja.