V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kysymys: Kuinka monella sosiaalinen paine vaikuttaa siihen, ettei yli yksvuotiasta halua enää imettää? Kansainväliset suositukset kuitenkin sanoo 2v ja siitä eteenpäin niin kauan ku lapselle ja äidille on hyväksi, mutta suomessa tämä vaan ei ole tapana ja tuohon yhteen vuoteen on kehittyny joku ihme myytti...
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Toi on tosiaan totta. Keskimmäistä imetin 2v4kk ikäiseksi ja se oli ihan luonnollista ja olin ajautunut niin pitkään imetykseen ihan huomaamattani, se oli niin luontevaa. Samaaikaisesti kuitenkin kaverin 2v pullolapsi näytti siltä, että ois tosi outoa jos menis tissille. Vaikea selittää. Mutta luonnollista siis.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kysymys: Kuinka monella sosiaalinen paine vaikuttaa siihen, ettei yli yksvuotiasta halua enää imettää? Kansainväliset suositukset kuitenkin sanoo 2v ja siitä eteenpäin niin kauan ku lapselle ja äidille on hyväksi, mutta suomessa tämä vaan ei ole tapana ja tuohon yhteen vuoteen on kehittyny joku ihme myytti...
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kysymys: Kuinka monella sosiaalinen paine vaikuttaa siihen, ettei yli yksvuotiasta halua enää imettää? Kansainväliset suositukset kuitenkin sanoo 2v ja siitä eteenpäin niin kauan ku lapselle ja äidille on hyväksi, mutta suomessa tämä vaan ei ole tapana ja tuohon yhteen vuoteen on kehittyny joku ihme myytti...
No vastasin jo imettäneeni pitkään, mutta mietin, että voihan sosiaalinen paine olla toiseenkin suuntaan... Lähipiirissä imetysmyönteisiä ihmisiä - tosin äitini ilkkui jo 8-kuisen imettämistäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No, minun lapsistani kaksi on ollut imetettyjä niin, että ovat olleet jo auttavasti puhetaitoisia. En ole kokenut sitä ongelmana. Kumpikaan heistä ei muista omaa imetysaikaansa kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Rigel:No, minun lapsistani kaksi on ollut imetettyjä niin, että ovat olleet jo auttavasti puhetaitoisia. En ole kokenut sitä ongelmana. Kumpikaan heistä ei muista omaa imetysaikaansa kuitenkaan.
Jos nyt mun tekstiini viittasit, niin ei se mullekaan mikään ongelma ole, mihin asti joku muu imettää.
Ei mulla tee pahaa vaikka jonkun muun kouluikäinen ramppaisi tissillä.
En vaan osaa omia tissejäni kuvitella siihen tilanteeseen, niin sanotusti, että imettäisin vielä kun lapsi osaa suurinpiirtein itse juosta luokse ja pyytää tissiä.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Teoriassa varmaan siinä 1v.
+-pari kuukautta.
Käytännössä mä olen imettänyt pisimmillään 5kk hammasta purren, tämän neljännen kanssa harkitsen vakavasti pyytäväni maidonestolääkkeet jo sairaalassa.
Eli vaikea sanoa mikä se tilanne sitten oikeasti olisi, kun se imetettävä lähenisi sitä 1v.-ikää...
Alkuperäinen kirjoittaja aaargh:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Teoriassa varmaan siinä 1v.
+-pari kuukautta.
Käytännössä mä olen imettänyt pisimmillään 5kk hammasta purren, tämän neljännen kanssa harkitsen vakavasti pyytäväni maidonestolääkkeet jo sairaalassa.
Eli vaikea sanoa mikä se tilanne sitten oikeasti olisi, kun se imetettävä lähenisi sitä 1v.-ikää...
maidonestolääkkeet? ootko sä ihan terve???![]()
![]()
![]()