Gallup: Mikä on paras paikka imettää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma Uimari..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mamma Uimari..

Vieras
Mietiskelin tuossa lastenhuoneen sisustusta ja sitä mikä on paras paikka imettää?

Kannattaisko sinne hankkia esim joku säkkituoli? kiikkutuoli?

Minkä olette kokeneet parhaaksi paikaksi imettää?

Hmm.. te jotka olette vastanneet nojatuoli niin pitääko siinä nojatuolissa olla käsivarsille paikat?
Mietin esimerkiksi tällaistä tuolia huoneeseen, mutta onkohan tämä sittenkään hyvä kun ei ole paikkaa jonne nojata käsivarsia

https://www.google.com/search?q=nojatuoli&client=firefox-a&hs=Kbs&rls=org.mozilla:en-US:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=gfHsUcLFDsqAtgaTvIBA&ved=0CDUQsAQ&biw=1366&bih=618#facrc=_&imgdii=_&imgrc=Hx-W8qjaqWyJWM%3A%3B2w5CcVUQl79a0M%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.modernitklassikot.fi%252Ftuotekuvat%252F706.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.modernitklassikot.fi%252Fproducts.php%253Fp%253D9b43b4%3B395%3B399

Riippuu, onko imetystyyny ja millainen. Voi mennä koko yläkroppa jumiin, jos joudut vauvaa kannattelemaan imetyksien ajan (nimim. kokemusta on). Kannattaa katsella käsinojallisia, korkea selkänojaisia tuoleja.

Täytyy sanoa, että otsikko+nimimerkki aiheuttivat odotuksia mehevästä provoilusta, jossa ap ilmoittaa lempi-imetyspaikakseen uimahallin saunan... :)

Riippuu, onko imetystyyny ja millainen. Voi mennä koko yläkroppa jumiin, jos joudut vauvaa kannattelemaan imetyksien ajan (nimim. kokemusta on). Kannattaa katsella käsinojallisia, korkea selkänojaisia tuoleja.

Täytyy sanoa, että otsikko+nimimerkki aiheuttivat odotuksia mehevästä provoilusta, jossa ap ilmoittaa lempi-imetyspaikakseen uimahallin saunan... :)

haha.. Sori että jouduin tuottamaan pettymyksen kun uimahallin saunan imetyksestä ei ole vielä kokemusta.. Mutta odota jonku aikaa niin voin vaikka palata provoilemaan asiasta ;)

Minulle on pikku pakko olla sänky/sohva imettäessäni sillä istuma-asennossa imettäessäni vauva "hukkuu" maitoon. Suosittelen että hommaat vaikka sellaisen kivan, levitettävän matalan sohvasängyn sinne huoneeseen; joskus voi olla tarpeen nukkuakkin lapsen vieressä ja jos tarkoitus on että hän olisi omassa huoneessaan nukkumassa niin tuollainen lisävuode siellä olisi hyvä olla olemassa.

meillä sänky ja sohva ja lattia.
Tyttö 6 kk ja ei suostu syömään tissistä kuin kyljellään lepoasennossa ja olen koittanut istuvalteen niin ei, ei vaan suostu niin ei suostu =D . Kyläillessä on aina kiva kysellä missä vois imettää kyljellään, noh emme käy nyt kuin tosi tuttujen luona kylässä jossa kehtaa toisten lattioilla tai sängyissä makoilla.

Ja tyttö on 4.s lapsi ja kaikki muut ovat suostuneet missä vaan syömään mutta kuopus päätti sitten näin =)

Parasta imetyspaikkaa lienee turha pohtia etukäteen.

Itse olen kolme lastani imettänyt vuoden ikään jokaisen ja hyvä on ollut imettää niin omassa sängyssä kuin tavaratalon käytävän penkillä.

Huonoimmat imetyspaikat ovat mielestäni olleet ne, joissa olen joutunut olemaan kahdestaan vauvan kanssa sen 5-10min, jonka vauva on syönyt. Eli en siis voisi kuvitella imettäväni yksinään missään lastenhuoneen nurkassa.

Yhteistyössä