K
"kyrsä"
Vieras
Ihan vaan kun itse vedän aina jauhkomakkaraa, campingia esim, niin mun pitäisi ostaa yhteen paikkaan myös hyvää lihaisaa makkaraa, niin olisko esim. se perus Vilhelm hyvää?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei löytynyt enää, mutta oliko joku noista? Hyviä, kun ei erehdy laittamaan sinappia, jossa on rypsiöljyä. Siitä tulee etova olo, se ei siis ole makkaran syytä aina.Ostin miehelle viikonloppuna tätä http://www.snellman.fi/ Ja oli kuulemma hyvää.