mikä on epäsäännöllistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outolintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

outolintu

Jäsen
04.06.2004
64
0
6
koska menkat ovat epäsäännöllisiä...?

siis että mikä heittely lasketaan vielä säännölliseksi ja mikä ei..
onko esim kp 28-30 säännöllinen?
kp 26-30? kp 27-33...?

enpä ole koskaan tällaisia lekurilta kysellyt ja jos olette kyslelleet niin jakakaa tietonne ihmeessä..koskaan ei ole jäänyt tulematta kuitenkaan...

Itselläni pyöri ennen e-pillereitten aloittamista noin 32-40 tienoilla. Kun aloitin epillerit niin tuli säännollisesti muistaakseni kp oli 26 tai 28.

Sitten pillerien jälkeen käytimme pari kuukautta kondoomia (JOTA EI LÄÄKÄRIN MUKAAN OLISI SAANUT PITÄÄ.......KOSKA mulla todettiin myöhemmin pco) ja sitten aloimme yrittämään lasta niin kierto oli 126 ja seuraava yli 70....menimme heti hoitoihin.....

Mulla epäsäännöllinen (pco) tarkoittaa että kuukautiset tulevat 1-12 kertaa vuodessa. Yleensä n 45-65 päivän välein. Eli mulle epäsäännöllisyys tarkoittaa, että hyvän osan vuodesta ei tiedä, milloin alkaa vai alkaako.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2006 klo 19:41 Päivi79 kirjoitti:
Itselläni pyöri ennen e-pillereitten aloittamista noin 32-40 tienoilla. Kun aloitin epillerit niin tuli säännollisesti muistaakseni kp oli 26 tai 28.

Sitten pillerien jälkeen käytimme pari kuukautta kondoomia (JOTA EI LÄÄKÄRIN MUKAAN OLISI SAANUT PITÄÄ.......KOSKA mulla todettiin myöhemmin pco) ja sitten aloimme yrittämään lasta niin kierto oli 126 ja seuraava yli 70....menimme heti hoitoihin.....

Miksi kortsua ei saisi käyttää jos on PCO?

Yhteistyössä