J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 31v.:Alkuperäinen kirjoittaja keski-ikäinen:30-49 on keski-ikäinen
MÄ EN OLE KESKI-IKÄINEN!!!!! |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:kertokaa missä ketjussa vispilä on sanonut että tytsi painaa ainakin 75kg??
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En tiedä, miten eri ihmiset määrittelevät lihavan ja pyöreän. Itse olen tarkoittanut aina pyöreällä sellaista oikeasti pyöreän (pallon..) muotoista vartaloa. Kun mulla sitten taas on hoikat jalat ja kädet, keskiruumiissa vatsan kohdalla ylimääräistä sekä hieman pyöreyttä kasvoissa sekä kaksoisleuka. Taidan näyttää kuvissa erilaiselta kuin luonnossa :|. Koska ei ne mun kasvotkaan nyt niiin pyöreät ole luonnossa kuin noissa kuvissa näyttää. Ja oikeasti painan 66-67 kg, mikä on mielestäni normaalipainon rajoilla. Kiinteytettävää mulla on ja muutama kilo pudotettavana. On se jännää, miten erilaisia ihmiset ovat vartaloltaan, mun kaveri painaa mua 2-3 kiloa enemmän ja on lähes saman pituinen, mutta silti tosi hoikka, hänellä kun on lihaksikas vartalo, lihashan painaa enemmän kuin läski.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En tiedä, miten eri ihmiset määrittelevät lihavan ja pyöreän. Itse olen tarkoittanut aina pyöreällä sellaista oikeasti pyöreän (pallon..) muotoista vartaloa. Kun mulla sitten taas on hoikat jalat ja kädet, keskiruumiissa vatsan kohdalla ylimääräistä sekä hieman pyöreyttä kasvoissa sekä kaksoisleuka. Taidan näyttää kuvissa erilaiselta kuin luonnossa :|. Koska ei ne mun kasvotkaan nyt niiin pyöreät ole luonnossa kuin noissa kuvissa näyttää. Ja oikeasti painan 66-67 kg, mikä on mielestäni normaalipainon rajoilla. Kiinteytettävää mulla on ja muutama kilo pudotettavana. On se jännää, miten erilaisia ihmiset ovat vartaloltaan, mun kaveri painaa mua 2-3 kiloa enemmän ja on lähes saman pituinen, mutta silti tosi hoikka, hänellä kun on lihaksikas vartalo, lihashan painaa enemmän kuin läski.
Minusta pyöreä on sellainen hieman pulska, muttei lihava. Mutta onko sillä Tytsi väliä, että pitääkö joku sinua pulskana tai lihavana? Toivottavasti ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:No ei, mutta kyllä minua harmittaa jos oikeasti näytän kuvissa selvästi lihavammalta, mitä oikeasti olen. Esim. tuo, että muka painaisin 75kg, eli 9 kiloa enemmän mitä oikeasti
. Jos pelkkää painoindeksiä tuijottaa niin olen suht normaalipainoinen, mutta vartalossa on kyllä paljon kiinteytettävää, maha on pahin. Näytän joskus siltä, että olisin raskaana
.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=53329754
Tässä kuvassa myös näkyy melko hyvin vartalo, tosin jalkoja ei kun on hame päällä.