Mikä mahtaisi olla ihannepaino 162cm pitkälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon 163 cm ja paras paino mulle on sellainen 50-52 kg. Olen hentorakenteinen. Viimeisillään raskaana olen painanut n. 63-68 kg eri raskauksissa. Nyt painan 54 kg, raskauskiloja vielä muutama jäljellä.

Mittaile tytsi vähän ympärysmittoja, ne kertoo enemmän kuin vaaka (rinnanympärys, vyötärö ja lantio), laita myös nilkkojen ja ranteiden ympärykset (kertoo rakenteesta).

Elä huoli niin paljon siitä, mitä jotkut mammat täällä kaksplussalla sun painosta sanoo. Itse tiedät parhaiten. Muista kuitenkin, että elät nyt parasta aikaa sellaista ikää, jolloin voit vielä suht koht helposti aloitttaa uuden elämäntyylin: liikkuvan. Siitä on paljon iloa elämän aikana sekä fyysisesti että henkisesti. Siten tuosta keskivartalolihavuudesta (en siis meinaa, että olisit lihava, mutta sanoit itse, etttä mahalle kertyy): se on kaikkein vaarallisinta. Eli jumppaa ja kiinteytystä niin hyvä tulee. Eikä ne sentit ole sit ne tärkeimmät vaan hyvä olo!

Ja vielä tuosta kasvojen pyöreydestä: siihen voi vaikuttaa kampauksella. Siis ei tietenkään niiden muotoon, mut miten paljon se näkyy. Jos asia häiritsee, kampaaja voinee auttaa. Tuo otsatukka on ehkä vähän raskas. Mut jos koet sen omaksesi, niin silloin pidä se ihmeessä ja viis veisaa muitten mielipiteistä!

Painoindeksihän ei tunnetusti kaikkea kerro, mutta sen mukaan 162cm 66kg on juuri ylipainon puolella.

Itse olen 163cm/52-53kg ja juuri hyvä. En voisi painaa yhtään enempää kun alkaa jo ällöttämään läskit, mutta toisaalta jos painan vähemmän on se liian vähän. Tämä juuri hyvä!:)

mä oon 162cm ja painan 66kg
kuitenkin ihan erilainen vartalo kun sulla. laidutan parhaillaan ja tavoite on pois 6-8kg jolloin oon parhaimmillani..tuli painoo kun ruvettiin miehenikanssa suhteeseen..=/
en tiä löytyskö kuvaa mistä vois verrata..mut et mun mielestä tuon painoiselta kyllä näytä,mutta et läskiltäkään.

Siihen vaikuttaa tietysti moni asia, mutta noin suurinpiirtein? Mä olen 162cm ja painan tällä hetkellä 66kg, paino on nyt aika kauan ollut n.66-67kg. Yritän parhaillani pudottaa painoani ja ensin olisi tavoitteena saavuttaa 60kg ja sen jälkeen vielä hiukan laihduttaa. Haluaisin painaa n. 58kg . Olen viimeksi yläasteella painanut sen verran. Mitä te muut n.162-163cm pitkät painatte? :wave:

Tänään olen ekan kerran palstalla paljastanut painoni ja eräs palstalainen ei usko, että painan tuon 66kg, kun kuvieni mukaan olisin muka ainakin 75kg . Oikeasti olen painanut enimmilläni 70kg viime kesänä. Taidan olla tällä hetkellä joko normaalipainoinen tai lievästi ylipainoinen, vaikka palstalla mua lihavaksi/läskiksi sanotaankin =). Nyt yritän laihtua ja ennen kaikkea kiinteytyä!!
Mä oon 162cm ja painan 51kg mut urheilen tosi paljon nii lähes kaikki lihasta!

Yhteistyössä