Mikä eteen kun tyttöystävä on toisen pojan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minävain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minävain

Vieras
Heip, mikä eteen, kun minua ahdistaa se, kun tyttöystäväni on muiden poikien kanssa? Olemme seurustelleet kohta vuoden. Tiedän, että hän todella välittää minusta, mutta haluaa silti olla muidenkin kanssa, erityisesti yhden pojan, ja kun hän on hänen kanssa, minulla menee hermot ja saan riidan aikaan kun mainitsen asiasta, että en tykkää kun hän on. Eli en saa siis sanoa asiasta, vaikka haluan? Nytkin taitaa olla "riita", kun menin suutuspäissäni sanomaan, että: "On se ihme kun ei huvita oman poikaystävän kanssa olla." Tyttöystäväni on pojan kanssa n.1-2kertaa viikossa, joskus ei ollenkaan, mutta kuitenkin asia häiritsee minua! Mikä siis eteen? En voi kieltääkään häneltä hänen kavereitaan? Mitä siis teen, tämä on häirinnyt jo pidemmän aikaa? Minua myös ärsyttää, jos hän ei anna minulle huomiota. Hän on myös kerran jo jättänyt minut, mutta heti perään soittaa ja pyytää palaamaan yhteen itkukurkussa, ja tuo vähensi kyllä varmuutta siitä, että välittääkö hän oikeasti? AUTTAKAA!

Lienet hyvin nuori? Ja millä lailla on sen toisen pojan kanssa? Jos kyse on puhtaasta kaveeraamisesta, ei kai tuossa mitään pahaa ole, jos on vanha ystävä. Mutta jos se kaveeraaminen on pussailua ym. antaisin tuolle tytölle kenkää ja hakisin toisen, joka haluaa olla vain sinun kanssasi silleen.

Kyllä, aikuisilta se on viisasta kysyä, mitä tehdä kun lapset ei ymmärrä vielä seurustelusta ja sitoutumisesta tuon taivaallista..

Vastaus on: KASVU, vain kasvaminen auttaa... Ikä tuo järkeä, yleensä miltei kaikille.

Seurustelu kannattaa sitten, kun ymmärtääkin siitä jotain..

Sinun kannattaa mainita tuntemuksistasi tyttöystävällesi niin, että et syyllistä häntä, vaan kerrot että sinulla on paha mieli asiasta. Kerrot rehellisesti häntä syyllistämättä, moittimatta, morkkaamatta mitä olet mieltä, hänen pitäisi kuunnella ja kuuntele sinä myös häntä.
Monilla tytöillä, naisilla on miespuolisia ystäviä, ja on hyvä toisaalta kun sanot ettet halua häntä rajoittaakaan. En itse pidä mieheni naispuolisista ystävistä, mutta minkäs teet, he ovat hänelle tärkeitä. Luotan mieheeni paljon, ja se vähentää omaa pahaa mieltäni. Olen kertonut rehellisesti että tulee paha mieli jos en saa huomiota ja hän on omien kavereidensa kanssa enemmän kuin minun.

Kiinnitä huomiota myös omaan käytökseesi. Huomioi häntä myös, parisuhde on vastavuoroista ja kompromissien tekoa, siihen opitaan, sitä ei vaan osata. Koittakaa päätyä johonkin ratkaisuun.

Kysy tyttöystävältäsi myös se, että mitä hän on mieltä pettämisestä. Kerro hänelle että tahdot hänen olevan rehellinen sinulle ja ennen kuin tekee mitään tyhmää, päästää sinusta irti.

Jos asiat eivät muutu, etkä ole tyytyväinen, kerää voimia ja lähde. Ennen kuin olet puhunut hänen kanssaan, katsonut tuleeko muutosta, en anna neuvoa lähtemään, parisuhteen eteen kun täytyy tehdä töitä, joskus se on helpompaa ja joskus vaikeampaa. Voimia ja tsemppiä sinne!

Minun neuvojani ei tarvitse noudattaa, vaan teet sitä mitä itsestäsi tuntuu parhaalta tilanteisiin soveltaen. Mihinkään kun ei pysty antamaan yksioikoista vastausta - tee näin niin tapahtuu tätä - tyylillä.

Alkuperäinen kirjoittaja minävain;11045749:
Heip, mikä eteen, kun minua ahdistaa se, kun tyttöystäväni on muiden poikien kanssa? Olemme seurustelleet kohta vuoden. Tiedän, että hän todella välittää minusta, mutta haluaa silti olla muidenkin kanssa, erityisesti yhden pojan, ja kun hän on hänen kanssa, minulla menee hermot ja saan riidan aikaan kun mainitsen asiasta, että en tykkää kun hän on. Eli en saa siis sanoa asiasta, vaikka haluan? Nytkin taitaa olla "riita", kun menin suutuspäissäni sanomaan, että: "On se ihme kun ei huvita oman poikaystävän kanssa olla." Tyttöystäväni on pojan kanssa n.1-2kertaa viikossa, joskus ei ollenkaan, mutta kuitenkin asia häiritsee minua! Mikä siis eteen? En voi kieltääkään häneltä hänen kavereitaan? Mitä siis teen, tämä on häirinnyt jo pidemmän aikaa? Minua myös ärsyttää, jos hän ei anna minulle huomiota. Hän on myös kerran jo jättänyt minut, mutta heti perään soittaa ja pyytää palaamaan yhteen itkukurkussa, ja tuo vähensi kyllä varmuutta siitä, että välittääkö hän oikeasti? AUTTAKAA!

Mul on sama ongelma