toisen päiväkirjan lukeminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mullakin on kaikki teinarit tallessa. Ja päiväkirjoistakin suurin osa. Niitä on mukava lueskella joskus näin jälkeenpäinkin ja muistella kaikkia ihania ja vähemmän ihania juttuja. Eläessään niillä on merkitystä. Kuoleman jälkeen ei ole mitään väliä, kuka niitä lukee ja mitä niillä tiedoilla tekee. Kuollessaan jättää jälkeensä muitakin vähemmän mairittelevia asioita, joten siinä samassa ne päiväkirjat menee :)

Minun ex aviomies luki kaikki teinivuosiltani asti kirjoittamani päiväkirjat sekä teinarit. Jotenki yli 30v mieheltä se on jotain käsittämätöntä pentuilua. Onneksi tajusin erota.

Sitä kehoitan ap. harkitsemaan. Meinaan onhan teillä jo selvinnyt että kumpikin petätte.Eikö normaali kaveruus silloin vaan riittäne. Meinaan noilla väkivaltaisilla suhteilla on tapana pahentua ja jonain pv voi sattua sitten toiselle jo pahasti vamma...

Minun ex aviomies luki kaikki teinivuosiltani asti kirjoittamani päiväkirjat sekä teinarit. Jotenki yli 30v mieheltä se on jotain käsittämätöntä pentuilua. Onneksi tajusin erota.

Sitä kehoitan ap. harkitsemaan. Meinaan onhan teillä jo selvinnyt että kumpikin petätte.Eikö normaali kaveruus silloin vaan riittäne. Meinaan noilla väkivaltaisilla suhteilla on tapana pahentua ja jonain pv voi sattua sitten toiselle jo pahasti vamma...

Juups, kirjoitin: ..jos kalenterin hallussapitäjä joskus kuolee... Piti kirjoittamani, että kun kuolee... kaikkihan me joskus kuollaan. No se ei ole viestissäni nyt se oleellisin asia.

On mukava huomata, että monella muullakin on teinikalenterit tallella.

Jos jollakulla on vuosien 1976-1977 ja 1977-1978 teinikalenterit, niin tarkistaisitteko sellaisen tiedon, että onko noissa kalentereissa henkilötietosivulla kohta sosiaaliturvatunnus tai henkilötunnus, sillä tyhmyyttäni olen laittanut ainakin muutamiin noita uudempiin tunnukseni ja ehkä tuohon varastettuun myös.

Olin aika luottavainen nuori, ei tullut itsellä mieleenkään varastaa jonkun päiväkirjaa tai kalenteria, joten siksipä en osannut olla tarpeeksi varovainen itsekään.

Jos sitä kohtaa ei ole varsinkaan vuoden 1977-1978 teinarissa, niin olisin tosi huojentunut ja kiitollinen tietenkin hänelle jolta tämän vastauksen "mysteeriin" saan.
= )
= )

Olisiko jollain tallella 1977-1978 teinikalenteri ja jos, niin onko siinä alkupuolella sivua, jossa kysytään henkilötietojen lisäksi sosiaaliturvatunnusta/henkilötunnusta.

Kiitos tosi paljon vastaajalle!

Yhteistyössä