K
kade
Vieras
Voi kun mullakin ois mies ja lapsia... mies kuoli eikä keretty saada lapsia.
Sulla on todella paljon!
Sulla on todella paljon!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi kun mullakin ois mies ja lapsia... mies kuoli eikä keretty saada lapsia.
Sulla on todella paljon!
[QUOTE="jaa";23222624]On vain lapset ja mies. Ei mitään kerrottavaa kenelläkään, koska elämässäni ei tapahdu lasten lisäksi mitään.QUOTE]
Inhottaa lukea tälläisiä kommentteja... ihmisellä jolla on jo niin paljon ei edes ymmärrä mitä hänellä on!! Katso peiliin ja hoidata masennukseksi pois. Normaalilla ihmisellä on sen verran kiitollisuutta että jos on mies ja lapset niin tajuaa että siinä on jo aika paljon mitä elämässä voi olla!
Tajuatko sinä, että kun vuodesta toiseen katsot omia seiniäsi ei siinä paljon iloa irtoa?? Kun ei elämässä ole niitä aikuiskontakteja miestä lukuunottamatta ja sekin kovin vähäistä? Kun elämä vain pyörii lasten paskavaippojen ympärillä? Minulla ei todellakaan ole masennus, vaan ahdistaa tämä oman elämän pienuus kun kaikki aika menee muiden hyysäämiseen ja oma kahvipaussikin päivän aikana on lähestulkoon aikataulutettu.
mä ainakin tavallaan ihan ymmärrän ap:tä.
EI oo todellakaan aina helppoo arvostaa niitä omia pieniä ympyröitään, vaikka kuinka toiset sanois että "oih, sulla on niin paljon!" Ja sekun tuppaa aina olemaan ihmisluonne, että olisin kyllä onnellinen JOS vaan...jotain muuta kuin jo on.
Mä halusin toisen lapsen (välissä kaksi km ja kohtukuolema) ja muuttaa maalle. No, sain lopulta toisen ja muutettiin hevosper*****. En ole täällä tutustunut kehenkään ja kerhoissa on pelkkää kuppikuntaa, jotka todellakin katsoo nenänvarttaan pitkin vaikka olen mielestäni täysin normaali, en liika tunkeileva enkä hissukkakaan...?! Missä lie mättää?
EMpä paljoo sitten jaksa enään yrittää. Vanhat kaverit on jääneet. Ja vaikka jossain FB:ssä kavereja (?) on nimellisesti satoja niin ei silti ketään oikeita ystäviä.
Olen suorastaan kade miehelleni kun hän pääsee (?) päivittäin muihinkin kuin kotiympyröihin ja osaa sitten arvostaa taas erilailla lasten kanssa olemista. Mä RAKASTAN mun lapsia, mutta kieltämättä tää elo on osaltani aika harmaata tällä hetkellä. Tosin tiedostan myös että olen alakuloisuuteen taipuva ja ainakin lievästi masentunut tällä hetkellä.
Tsemppiä "jaa"! EMpä muuta osaa sanoo
mä ainakin tavallaan ihan ymmärrän ap:tä.
EI oo todellakaan aina helppoo arvostaa niitä omia pieniä ympyröitään, vaikka kuinka toiset sanois että "oih, sulla on niin paljon!" Ja sekun tuppaa aina olemaan ihmisluonne, että olisin kyllä onnellinen JOS vaan...jotain muuta kuin jo on.
Mä halusin toisen lapsen (välissä kaksi km ja kohtukuolema) ja muuttaa maalle. No, sain lopulta toisen ja muutettiin hevosper*****. En ole täällä tutustunut kehenkään ja kerhoissa on pelkkää kuppikuntaa, jotka todellakin katsoo nenänvarttaan pitkin vaikka olen mielestäni täysin normaali, en liika tunkeileva enkä hissukkakaan...?! Missä lie mättää?
EMpä paljoo sitten jaksa enään yrittää. Vanhat kaverit on jääneet. Ja vaikka jossain FB:ssä kavereja (?) on nimellisesti satoja niin ei silti ketään oikeita ystäviä.
Olen suorastaan kade miehelleni kun hän pääsee (?) päivittäin muihinkin kuin kotiympyröihin ja osaa sitten arvostaa taas erilailla lasten kanssa olemista. Mä RAKASTAN mun lapsia, mutta kieltämättä tää elo on osaltani aika harmaata tällä hetkellä. Tosin tiedostan myös että olen alakuloisuuteen taipuva ja ainakin lievästi masentunut tällä hetkellä.
Tsemppiä "jaa"! EMpä muuta osaa sanoo