Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyseessäkö rengas? Onko käyttö helppoa?Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 10:24 vieras kirjoitti:Ennen raskautta käytössä Nuvaring ja toimi minulla hyvin, mennkojen siirto onnistui loistavasti, itse käytin niitä toista vuotta ja ja pidin niitä lähes jatkuvasti ja tyhjennysvuotopäivät pidin noin 3-4 kertaa vuodessa. Tämä siis gynekologin suositus!
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 10:33 vieras kirjoitti:\Kyseessäkö rengas? Onko käyttö helppoa?Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 10:24 vieras kirjoitti:Ennen raskautta käytössä Nuvaring ja toimi minulla hyvin, mennkojen siirto onnistui loistavasti, itse käytin niitä toista vuotta ja ja pidin niitä lähes jatkuvasti ja tyhjennysvuotopäivät pidin noin 3-4 kertaa vuodessa. Tämä siis gynekologin suositus!
Sattuko laittaminen? Eikös kierukka laiteta kuukautisten aikana? Otetaanko ennen sitä papa -koe? Kammoksun ajatusta kierukasta, mutta on siinä vissiin jotain hyviä puolia jos se vain sopii.Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 12:45 Toivoliini kirjoitti:Mulla on hormonikierukka ollut nyt vasta kuukauden, mutta tyytyväinen olen. Eka viikko oli inhottava, kun ne langat tuntui, mutta sitten vetäytyivät itsestään, joten nyt ihan huomaamaton.
Laiton jälkeen pientä tuhruvuotoa tuli päivän verran ja seuraavalla viikolla sitten alkoi kuukautiset ja vuotoa tuli normaalin 5 päivän sijaan 9 päivää. Vuoto oli todella niukkaa ja kahtena päivänä käytin sidettä, muuten pikkuhousun suojaa. Usein hormonikierukan käyttäjillä vuoto loppuu n. vuoden kuluttua kokonaan ja sitä päivää odotan![]()