Mihinkäs uusiin tai erikoisiin nimiin olette kasteilmoituksissa tai muualla törmänneet

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
joskus luin,oisko ollu kaksplus-lehdessä tms.jutun perheestä jossa oli ainakin kolme poikaa ja kaikilla oli jotku sen isän työhön liittyvät nimet,yks oli voltti,muita en varmasti muista,oisko ollu si Watti ja sit joku muu vielä..
Watti Wilhelm, Voltti Winston, Kelvin Wilson ja Sinus
William
 
hassu
Anteeksi kauheesti, mutta mä kyllä ihmettelen tätä erikoisuusintoilua. Ois kiva kuulla, että miksi vanhemmat on valinneet tai keksineet juuri sen nimen lapsilleen? Näyttääkö lapsi joltain jemmalta tai rocolta? Monet kuulostaa lemmikin nimiltä ja siltä, että ne on keksimällä keksitty ("mun lapsen kaimoja on vaan 4... "). Tulevaisuudessa aika moni saa tavailla nimeään uusille ihmisille ja aika hauskoja aikoja voi tulla näiden nimien kanssa. No annetaan nyt kuitenkin kaikkien kukkien kukkia, ihan mukavaahan se on. Mun lapsilla kyllä näihin verrattuna hyvin tavanomaiset nimet.
 
Vieras
Neo Roni Mustikka
Nerilla Nea Kattiina
Mirumaru Ailiina Mansikka
Rallamaija Neilikka
Liila-Iiris Mailiina
Jyly Monse Rokki

Wolferiina Sofia Stormiina ja Myrmidia Verena Serafiina

Aku, Mikki, Roope, Mortti, Vertti, Taavi, Pelle
 
Seikkailija Dora
Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
Anteeksi kauheesti, mutta mä kyllä ihmettelen tätä erikoisuusintoilua. Ois kiva kuulla, että miksi vanhemmat on valinneet tai keksineet juuri sen nimen lapsilleen? Näyttääkö lapsi joltain jemmalta tai rocolta? Monet kuulostaa lemmikin nimiltä ja siltä, että ne on keksimällä keksitty ("mun lapsen kaimoja on vaan 4... "). Tulevaisuudessa aika moni saa tavailla nimeään uusille ihmisille ja aika hauskoja aikoja voi tulla näiden nimien kanssa. No annetaan nyt kuitenkin kaikkien kukkien kukkia, ihan mukavaahan se on. Mun lapsilla kyllä näihin verrattuna hyvin tavanomaiset nimet.
varmaan samasta syystä kun ne jotka antaa lapselleen nimeks Antti tai Matti. ne tykkää niistä nimistä ja ehkä vauva on just sen näköinenkin. kaikki nimethän on joskus ollu uusia ja erikoisia. :D :p
 

Yhteistyössä