Mihinkäs uusiin tai erikoisiin nimiin olette kasteilmoituksissa tai muualla törmänneet

noh
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi purkaus :D :D:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja kl:
Mäkin tunnen yhen Peipin.. :)

Taidetaa sitte tuntea sama :) Kun vuosina 1920-39 on 3 kastettu ja sen jälkeen vaan yksi :)
en haluis olla nipo ja monta sivua luin kommentoimatta, mut sit ei enää pystyny.

voi että mua ottaa päähän et nimen saaneita sanotaan kastetuiksi. on se munki tyttären nimi sielä rekistereissä vaikka ei kastettu ookaan. pikku juttu ehkä mut ärsyttää tollanen yleistäminen et kaikki täs maassa olis kastettuja kristittyjä. nimen saamisellahan kasteen kanssa ei ole mitään tekemistä.
No voi anteeksi, se nyt tulee yleensä noin ilmoitettua automaattisesti. Älä nyt ittees ota...

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös sillä yhdellä palstalaisella ole aika erikoiset nimet lapsilla oliko Ilveskissa Mao Revontuli ja Kissanminttu jotaa se tyttö? Niillä taitaa olla useampi lapsi ja vanhemmat on itseki vaihtanu nimensä johonki "intiaaninimiin". :D
Että mua riepoo nää tiedot mitä netissä väritellään oman maun mukaisiksi.
Vai että vanhemmat ovat vaihtaneet nimensä "intiaaninimiksi" :LOL: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
en tiedä todellisuudessa miten harvinaisia ovat mutta näiden omistajia en tiedä kuin yhden kappaleen,

Merete
Amina
Aia
Senja
Lumi-Helmi
Pihla
Mä olisin halunnut meen tytön kolmanneksi nimeksi Lumihelmi (yhteen siis), mutta sitten päädyttiin siihen, että se on liian imelä ja pysyttiin alkuperäisessä suunnitelmassa.
 
Muutama kiva nimi
Nerilla
Mida
Luminia
Henja
Lunette
Lunetta
Inda
Leealiina
Adanna
Meena
Violiina
Neila
Kristanja
Riinu
Ninetta
Saru
Venniina
Inja
Liljaana
Veela
Saralia
Asna
Leenia
Odelia
Neera
Unja
Daalia
Ooda
Velena
Menja
Sirella
Aalia
Vennika



 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä muistin tuon Solinan vasta sitten kun nimi oli jo annettu ja mua harmitti ihan vietävästi! Se olis ollut meidän tytölle just passeli nimi.

Miksi lapsille pitää antaa ihan kummia nimiä, erikoisuuttako niillä tavoitellaan? Ja edelleen kysyn, miksi?
Meidän tytöllä on erikoinen nimi, sitä ei ole mistään väännetty eikä keksimällä keksitty, vaan se vain tuli isänsä mieleen, kun oli meitä synnärillä katsomassa =)
 
joskus luin,oisko ollu kaksplus-lehdessä tms.jutun perheestä jossa oli ainakin kolme poikaa ja kaikilla oli jotku sen isän työhön liittyvät nimet,yks oli voltti,muita en varmasti muista,oisko ollu si Watti ja sit joku muu vielä..
 

Yhteistyössä