Mihinkäs uusiin tai erikoisiin nimiin olette kasteilmoituksissa tai muualla törmänneet

firequeen
kaverin tyttö on ENNIKA, aika erikoinen nimi mutta tavallaan kaunis :) Nuppu ja Usva ovat uusia tuttavuuksia, Usvan olisin voinut antaa omallekin mutta Nuppu on mielestäni kyllä selvä lempinimi... voi vain kuvitella miten noloa jollain isokokoisella, finnisellä teinillä olisi olla Nuppu :D !
 
Jaana
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Just ei oo tullut vastaan.
Miehellekin sanoin, et Hesarissakin on ollut niin "tavisnimiä" viime aikoina. Tylsää.
Mä taas tykkään oikeista, perinteisistä suomalaisista nimistä. Nämä Mico-Marccu tai Alyaliisa-Loddiina härpäkät saa niskavillat pystyyn. Mutta meitä on moneen junaan...
 
anteeksi purkaus :D :D
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja kl:
Mäkin tunnen yhen Peipin.. :)

Taidetaa sitte tuntea sama :) Kun vuosina 1920-39 on 3 kastettu ja sen jälkeen vaan yksi :)
en haluis olla nipo ja monta sivua luin kommentoimatta, mut sit ei enää pystyny.

voi että mua ottaa päähän et nimen saaneita sanotaan kastetuiksi. on se munki tyttären nimi sielä rekistereissä vaikka ei kastettu ookaan. pikku juttu ehkä mut ärsyttää tollanen yleistäminen et kaikki täs maassa olis kastettuja kristittyjä. nimen saamisellahan kasteen kanssa ei ole mitään tekemistä.
 
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
en tiedä todellisuudessa miten harvinaisia ovat mutta näiden omistajia en tiedä kuin yhden kappaleen,

Merete
Amina
Aia
Senja
Lumi-Helmi
Pihla
täältä löytyy Senja :heart: ei kyllä taida olla niin harvinainen kuin luulin..:/
 
-mila
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedän erään jolla lapset esim.
Pouta-Okko
Kauri ( tästä tykkään,pojan nimi )
Valonia
muita en muista mutta oli muitakin jotka pisti hymyilemään :)
Mun luokalla AMK:ssa oli yksi Kauri. :) Kuulemma karjalainen nimi.
 
wert
Nuppu on ihana nimi!! :D Ihmettelen näitä äkäisiä mammoja täällä, jotka luulevat että joku antaa esim. luontoaiheisen nimen OLLAKSEEN HIENO?? :eek: Mikä teillä on päässä vialla- tajuatteko ollenkaan, että niinkin perusnimet kuin Pentti ym. ovat joskus olleet UUSIA??
 

Yhteistyössä