Mä en enää tie mihin uskoa mutta sen olin huomanut että Suomalaiset ostavat vain Suomalaista,miks?Koska esim.kesällä on Suomalainen mansikka aika kallis ihmiset ostavat enemmän Ulkomalaista kun siitä saa puol halvemaks,nii sitten me saadan uutisia että Ruotsalainen mansikka on myrkyllinen!Kiva!Kun on talvi ja monella ei ole rahaa,uutisissa kuullaan että melkein kaikki haalarit on myrkyliset,ihmiset tulevat hysteriseks ja ostavat reima TEC!!!Joka sisonki on joku uutinen että kannatta ostaa vain Suomalaista,lelut,vaatet,ruoka,mutta jos ajatella järkevästi onko muuissa maissa missä on kaikki myrkylistä ihmiset ovat kuoleita jo???En usko,koska Suomessa verratuna kun muissa maassa syövän potilaita paljon enemmän,miksi?Kukaan ei tiedä,mutta haluan mä sen tietä!!!Sama kun kiinassa oli lintuinfluenssa ja Europassa""khe,khe,kyllä se on Amerikalaisten syy,koska heidän kanat metrin pitkiä jotka syövät steroidi ja kaikenlaiset myrkyt ja he myydävät oma kana ympärimaailma,bisneksi ei mennyt ennen hyvin ja nyt influensan jälkeen Kiinalaiset syövät vieläkin vain Amerikalaista kana....eli haluan sanoa että,en oiken tie mihin pitäis uskoa, tunttu että kaikki on vaan iso bisnessi,eikä Suomi ole mikään super turvallinen maa,miten jotkut kuvitelevat,,,sanokaa jos olen väärässä,koska minäkin olen hyysterinen lapsien suhteen niin kuin monet muutkin äidit,mutta jos ajatella järkevästi en oikeasti enää jaksaisi uskoa kaikiin!!!