Mä haluan yhden miehen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rakastunut

Vieras
Oisin valmis vaikka muuttamaan hänen luokseen toiselle paikkakunnalle...
Oon korviani myöten ihastunut häneen!

Hänkin on kuulemma ihastunut minuun, mutta en usko, että tuntee ihastusta yhtä voimakkaasti minua kohtaan kuin minä häntä. Meillä kuitenkin niin erilaiset elämät, että yhtäkkinen niiden yhteensovittaminen tuskin onnistuisi.

Olen ihan sekaisin... Rakastunut. Mitä mä teen, mitä mun pitäis tehdä?! Mä en osaa ajatella järkevästi. Mä tiedän vain, että mä haluan hänet!

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Kirjoittelitko tästä jokunen päivä sitten? :) Tuli mieleen yksi ketju, jossa kirjoittaja tuumi, onko vastapuoli tosissaan ja mietin, että mitenkähän se romanssi edistyi.

En ole kirjoittanut tästä aiemmin.

Tää on niin piinaavaa, mutta silti niin kutkuttavan ihanaa... Pelottaa vain, että tästä ei koskaan tule mitään. :(

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No varmaan kannattaa jutella tän miehen kanssa tunteistasi

Juu, olemme puhuneet tunteistamme... Puheissa on ollut, että menisin käymään hänen luonaa, hän kuulemma odottaa tapaamistamme kovasti. Mutta... enhän mä voi olla varma esimerkiksi siitä, etteikö hällä olis muitakin joille sanoo samalla tavalla (mistä tiedän olenko "erityinen" ) jne...

ANNA MENNÄ KUN ON ALAMÄKI! Niin kauan kun tunnetta piisaa pidä hauskaa ja nauti! Pidä kuitenkin järki päässä ja kortsut kans, sillä mistään ei voi olla varma näinä aikoina. Huumaavaa ttunnetta ei kestä kuitenkaan koko loppuelämää, joten nauti äläkä ajattele koko loppuelämää just nyt.Tää on sitä nuorta huumaa.

Ootteko tavanneet ikinä kasvotusten?
Tapasin kerran netissä tosi fiksun olosen ja kivan miehen joka tuntu tosi ihanalta. Sit kun hän lähetti kuvan,niin heti huomasin ettei nappaa sit yhtään. Vaikka ei sinällään mikään hirvee ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Ootteko tavanneet ikinä kasvotusten?
Tapasin kerran netissä tosi fiksun olosen ja kivan miehen joka tuntu tosi ihanalta. Sit kun hän lähetti kuvan,niin heti huomasin ettei nappaa sit yhtään. Vaikka ei sinällään mikään hirvee ollut.

Olemme tavanneet aiemminkin. :)

Yhteistyössä