Alkuperäinen kirjoittaja petra:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
onko joku tässä ketjussa puhunut kadotuksesta ja pelotellut? Ennemmin olen pyrkinyt kertomaan Jumalan rakkaudesta joka näkyy paljon muussakin, mutta ennenekaikkea Jeesuksessa.
Ei kukaan ole päässyt tässä vielä kadotukseen asti (sivuun 4 mennessä ei ainakaan). Mutta eiköhän se ole tulossa. Ihan jo lähtökohtaisesti puhe siitä, ettei joku voi pelastua ilman Jeesusta tai että pitää pelätä jumalan vihaa on minusta tarpeeksi etäännyttävää puhetta.
Olet saanut ainakin minut entistä kristittyvastaisemmaksi, vaikket olekaan pahimmasta saarnaajapäästä.
no sehän on hyvä, että aihe saa sussa aikaan tunteita
. Jeesuskin sanoi, että voi kun olisitte kylmiä tai kuumia, mutta koska olette penseitä, olen oksentava teidät ulos. Ilm
Kyllä kyllä. Tää aihe saa aina aikaan tunteita.
Tällaisia enimmäkseen: :headwall:
voi, mua harmittaa, että sulla tulee pää kipeeksi tuosta hakkaamisesta! Mutta tuntuu että saatat olla kuule aika oikeaan suuntaan tiellä menossa, kun nämä asiat sulla nostattaa tunteita. Mä olen itse ollut melkoinen kuumakalle uskovia kohtaan ennen uskoontuloani.
No :headwall: :headwall: :headwall:
Ei satu onneksi yhtään, kato en mä oikeasti päätäni seinään hakkaa :xmas:
Tuntuu vain ettei pääse mihinkään kun vastauset kiertää ympyrää kuin kissa kuumaa puuroa.
Ja usko ei todellakaan kutsu minua, uskovaiset vähän tökkii, usko sinänsä ei tunnu minulle tärkeältä asialta kun elämäni on täynnä sisältöä muutenkin. Mutta kiitos mielipiteestäsi. Se sai minut taas entistä vakuuttuneemmaksi omastani.